Efter et par måneder har jeg endelig fået Christopher hjem til mig igen.
Det er dejligt at han er hjemme igen. Jeg har virkelig savnet ham.
Vi sidder i Mias lejlighed, sammen med Sophia og Eleanor.
Mia har termin i morgen, det er derfor Christopher er her. Så han kan være den første som møder hende.
Jeg er allerde flyttet ind på Mias sofa, men det var bare så jeg kunne hjælpe hende med at lave vores datters værelse.
Men vi går nok først igang i morgen, for lige nu er der ingen som orker.
Min mor er flyttet ind i mit hus og hun skal passe Christopher når Mia går i fødsel. Hun har glædet sig ret meget til at være alene med Christopher så de kan hygge sig.
Jeg er ret glad for at se min mor glad og grine igen.
Selvom det er efterhånden et par år siden han gik bort, betyder det stadig hen hel del for hende.
Lige nu ligger vi bare alle 5 og ser en film, eller Christopher er faldet i søvn hos mig men ellers ser vi andre den.
"Hvis du vil kan du godt lægge ham ind i min seng så sover jeg bare på sofaen i nat" smiler Mia til mig.
"Er du sikker?" spørger jeg.
"Ja ja" smiler hun.
"Tak" smiler jeg og rejser mig fra sofa sengen tingen, jeg ved ikke helt hvad man kalder den.
Jeg løfter Christopher op og gør ham klar til at komme rigtig i seng.
Det er ret vigtigt for mig at Mia ser hvor god jeg faktisk er med Christopher så hun har tiltro til at jeg kan passe vores datter.
Da jeg har lagt Christopher i seng hører jeg et glad smadre i køkken.
Både Sophia, Eleanor og jeg løber ind i køkkenet.
"Hvad sker der?" spørger jeg da vi kommer ind.
Det første vi ser er det smadret glas på gulvet og Mia som ømmer sig.
Det tager os ikke lang tid før vi opdager hvad der sker.
"Okay, jeg kører med Christopher over til min mor. I to i kører over til hospitalet med hende" siger jeg hurtigt og hjælper Mia over glasset.
"Vi må redde glasset efter hun har født" siger jeg da Sophia og Eleanor tager hende.
"Husk hospitalstasken" siger jeg og giver den til Sophia.
"Gud ja" siger hun og giver slip på Mia for at tage den.
"Okay, ikke fød hende før jeg kommer" smiler jeg til Mia.
"Jeg skal prøve" smiler hun.
"Vi ses om lidt" smiler jeg og kysser hendes pande.
De tre -næsten fire- piger forlader lejligheden.
Nu skal jeg bare ind og have fat i Christopher og kører ham over til min mor.
"Far?" gaber en bag ved mig.
"Godt du er oppe" smiler jeg og løfter ham op.
Jeg tager min jakke i hånden og løber også ud af lejligheden.
"Hvad skal vi?" spørger han forvirret.
"Din lillesøster kommer snart til verden så du skal over til farmor" smiler jeg.
"Men jeg for stadig lov til at se hende ikke?" gaber han.
"Ork jo" smiler jeg og sætter ham ind i bilen.
"Farmor vil tage dig med ud på hospitalet i morgen tidlig så du kan møde hende lige når hun kommer" smiler jeg og sætter mig ind i bilen.
"yay" gaber han.
"Bare sov, mens jeg kører der over, det er langt over din senge tid" smiler jeg.
Jeg når lige at sige de ord og så falder han i søvn.
Da jeg kommer til mit hus er min mor stadig oppe og ser en film.
"Skal hun føde nu?" smiler hun spændt.
"Ja, jeg havde lige puttet ham og så gik vandet" smiler jeg.
"Ej held og lykke" smiler hun og tager i mod Christopher.
"Tak" smiler jeg og kysser hendes kind.
"Bare kom med ham når i vågner i morgen, så kan vi se hvor langt vi er kommet" smiler jeg.
"Okay" smiler hun.
"Skynd dig dog" griner hun.
"Gud ja" smiler jeg.
Jeg kysser dem begge to farvel.
"Vi ses i morgen" smiler jeg og løber ud.
Jeg sætter mig hurtigt ind i bilen.
Hele vejen til hospitalet kan jeg mærke der er paps på vejen som fanger billeder af mig, så folk finder nok ud af Mia skal føde nu.
Wow, Mia skal føde nu.
Mia skal til at føde vores datter nu.
Fuck hvor vildt alligevel.
Marrys datter kommer til verden snart.
Skønheden og Udyrets barn kommer snart til verden. Jeg griner lidt for mig selv ved den tanke. Det vil sgu altid være sjovt vi blev sammenlignet med dem.
Da jeg parker bilen på hospitalet er der fyldt op med presse, så de ved nok hvad der skal ske.
Fuck det min datter skal snart fødes, jeg har travlt.
YOU ARE READING
The one who got away #3
FanfictionAFSLUTTET Det værste der kunne ske, skete. De mistede hinanden og eksen kom med den største overraskelse man kunne tænke sig til. Spørgsmålet er bare, er eventyret helt slut, eller er vi kun noget til midten? Vil Mia og Harry nogensinde finde hinan...