Chapter 1

33K 1.4K 317
                                    


Πως άλλαξε έτσι η ζωη μου μεσα σε ενα τοσο μικρο χρονικό διάστημα;

Η ζωη που ζουσα την οποια θεωρουσα δεδομένη αντικαταστάθηκε με μια αλλη, άγνωστη για εμενα αναγκάζοντας με να γινω καποια που δεν ειχα ποτε σκοπο να γίνω.

Ημουν ενα απλο κοριτσι που δεν ειχε πολλες προσδοκίες στην ζωη της αφου η οικονομικη μας κατάσταση χειροτέρευε μερα με την μερα  και η ιδεα πως ποτε δεν θα εχω μια ζωη με ανέσεις επιβεβαιωνοταν καθε μερα ολο και πιο πολυ.

Η μαμα μου παντα προσπαθούσε να μου παρέχει τα αναγκαια, ετσι ωστε να μην υστερω σε τιποτα απο τα αλλα παιδια αλλα και παλι δεν ηταν αρκετα.

Δεν μπορουσα να ζητήσω χαρτζιλίκι για να βγω με τις φίλες μου για ενα ρόφημα, η για να αγορασω ενα ρουχο που φοριοταν πολυ στην μοδα κτλ. Δεν ειχα τιποτα απο ολα αυτα.

Τωρα θα αναρωτηθείτε που ειναι ο πατερας μου...

Οι γονεις μου ειχαν γνωριστεί στο λύκειο και ο ερωτας τους ηταν κεραβνοβολος... οπως χαρακτηριστικά ελεγε η μαμα μου.

Περνούσαν πολυ ευχαριστα την ωρα μαζι μεταξυ τους...

Μεχρι που μια μερα η μαμα μου διαπίστωσε πως ηταν εγκυος. Σε εμενα.

Ο "μπαμπας" μου ειχε πει πως θα ηταν διπλα της... διπλα μας, για το υπολοιπο της ζωης μας αλλα λιγα λεπτα αφου με γέννησε η μαμα μου σηκώθηκε και εξαφανίστηκε απο την ζωη μας χωρις να σκεφτει ποσο δυσκολα θα ηταν για την μαμα μου να με μεγαλωσει χωρις να εχει εναν ανθρωπο να την βοηθα και να την στηρίζει σε δυζκολες εποχες αφου οι παππουδες μου πεθαναν λιγα χρονια αργοτερα, και το πιο βασικο... δεν σκέφτηκε ποσο δυσκολο θα ηταν για εμενα να μεγαλωσω χωρις πατερα.

Και ετσι, οσο εμεις προσπαθουσαμε να επιβιώσουμε με την μητερα μου, η δικη του οικονομικη κατάσταση ειχε εκτοξευτεί στα ύψη.

Πολυτελεις αυτοκινητα, γιγάντια σπιτια, ντουλαπες γεματα απο πλούσια ενδύματα και κουζινα γεματη απο καθε λογής τρόφιμα.

Ομως η προσωπική του ζωη ηταν το ιδιο φτωχη οπως και η οικονομικη μας κατασταση.

Οικογένεια δεν μπόρεσε να αποκτήσει ποτε αφου απο οτι γνωριζω ειχε παντρευτεί αλλα η γυναίκα του ειχε πεθάνει απο καρκίνο χωρις να του γεννήσει κανενα απόγονο που θα κληρονομουσε την αυτοκρατορία του.

Και εδω τοποθετουμαι εγω.

Μια απο τις συνηθισμένες μερες μου ετσι οπως γύρισα απο το σχολειο στο σπιτι ειδα εναν άντρα να μιλαει με την μαμα μου.

His 10 Rules [HTR]Where stories live. Discover now