Chapter 26

12.2K 995 139
                                    

K A R I N A

Σ'αγαπω...

Ηταν η πρωτη φορα που μου το ειχε πει, πρωτη φορα που εξέφρασε τα συναισθηματα του για εμενα και δεν προτίμησε να αποφυγει ξανα αυτο που ενοιωθε για εμενα.

Απο εκεινη το βραδυ στο νοσοκομειο, αφου ο προκομμενος πηρε εξιτήριο και με εφερε στο σπιτι ετσι ωστε να μπορει να ελέγχει τα παντα γυρω αφου φυσικα ηταν κατα για την σχεση μου με τον Matt, καθε βραδυ, ερχοταν στο σπιτι μου, εμπαινε κρυφά απο το παραθυρο, και ξάπλωνε διπλα μου παίρνοντας με στην αγκαλια του θελοντας να με παρηγορήσει, λεγοντας μου πως σε λίγες μερες θα γινομουν απολύτως καλα καλα και θα ξεκινουσα τα καπρίτσια μου που τοσο του εχουν λειψει.

Τον πιστευα, και με αυτον τον τροπο καθησυχαζα τον εαυτό που, αποτρεποντας με να σκέφτομαι αρνητικες σκεψεις, αφου μου ήταν πολυ δυσκολο να κουνήσω το σωμα μου λoγω του πονο που ένοιωθα με την καθε μου κινηση.

Κάθε φορα που εκλεινα τα μάτια μου και ημουν ετοιμη να κοιμηθω στην αγκαλια του, ψιθύριζε στο αυτι μου με ηρεμη φωνη "Σ'αγαπαω", υστερα μου αφηνε ενα φιλι στο μετωπο και με αφηνε να κοιμηθώ.

Δεν το κρυβω, ειχα τις αμφιβολίες μου στην αρχη για αυτην του την συμπεριφορα.

Στο κατω κατω, πριν λιγες μερες συμπεριφεροταν λες και με μισουσε και απλα επαιζε μαζι μου, ομως υστερα απο αρκετες μερες κατάλαβα πως αυτο που τον εκανε να κρατα αποστασεις απο μενα ηταν ο φοβος, φοβος μην πληγωθει ξανα.

Δεν ξερω τι ειχε περάσει στα νεαρα του χρονια αλλα σιγουρα τον εχει στιγματίσει και το μονο σιγουρο ειναι πως δεν ηθελε να ξανα επαναλαβει το ιδιο λαθος.

Ηθελα να τον ρωτησω για το παρελθον του, ηθελα να μαθω ποιος ηταν ο λογος που κλείστηκε στον εαυτο του τοσο πολυ, αλλα φοβομουν και εγω μην καταστρεψω ολο αυτο που ειχαμε φτοιαξει αυτες τις μερες.

Απλα ελπιζω σε μια μερα οπου ο ιδιος απο μονος του θα θελησει να με πλησιασει και να μου τα πει ολα.

Μεχρι τοτε δεν θα τολμήσω να παρω καμια πρωτοβουλία.

20 DAYS LATER
 

Σημερα ηταν η μερα οπου μετα απο καιρο θα εβγαινα επιτελους απο το σπιτι και θα πηγαινα να απολαυσω μια ολοκληρη μερα μαζι του.

His 10 Rules [HTR]Where stories live. Discover now