Μισώ την ζωη μου! Την μισώ!!!
Δεν την θελω αυτην την ζωη! Δεν την χρειαζομαι! Δεν θελω να πηγαίνω στο σχολειο και να με βλεπουν ολοι σαν θήραμα, δεν θελω να εχω μια τέλεια πλασμένη ζωη γεματη απο πλούσιους είρωνες που με κοιτανε με μισο ματι λες και τους εκανα καποιο κακο... Οπως ακριβως με κοιτάνε τωρα!Θελω την παλια ηρεμη ζωη μου που απο το μονο ατομο που εξαρτιόταν ηταν απο εμενα!
Θελω την ζωη μου πισωωω!
"Παιδιά απο εδω η Karina Golden ..."
"Stuart! Karina Stuart με λενε!"
Διόρθωσα αμεσως τον καθηγητή μολις πηγε να με αποκαλέσεις με το επιθετο του πρωκομενου!
Τοτε ολα τα βλεμματα που παρευρίσκονταν μεσα στην ταξη στράφηκαν αστραπιαία προς το μερος μου φέρνοντας με ξανα σε αβολη θεση.'Golden' ... Ενα επιθετο που δεν μπορεις να ξεχασεις ευκολα αμα το πετυχεις κάπου. Ενα επίθετο που ακομα και αν θελεις να το ξεχασεις, δεν μπορεις! Επειδη ειναι παντου! Σε ολους τους τομείς!
Η σημασία του;
Επιχρυσωμένη.
Χαρακτηρίζει υπεροχα την ζωη του "πατερα" μου!
Επιχρυσωμενη ζωή!
Υλικη ικανοποίηση παρέχεται απο παντου, η ευτυχια ομως ειναι ανύπαρκτη.
Ψίθυροι δεν άργησαν να βγουν στην επιφάνεια μολις το επίθετο μου ήχησε σε ολοκληρη την ταξη. Εχθρικα βλεμματα άρχιζαν να σχηματίζονται τα οποια εκαιγαν ολο το σωμα μου απο καποιες δηθεν, ενω αναμεσα σε ολα αυτα τα εχθρικά βλεμματα που σχηματίστηκαν μερικα δεν εδωσαν καν σημασια παραμένοντας να κοιτούν το κενο.
"Μα εδω γράφει Gold.."
"Ειναι Stuart!"
Του απαντησα αποτομα υψώνοντας τον τονο της φωνης μου. Ο καθηγητης βλεποντας πως αντιδραω και πως εξαιτιας αυτης της συζητησης δημιουργήθηκε ηχορύπανση δεν θελησε να συνεχισει την διαπραγμάτευση.
"Μαλιστα. Θα το κοιταξουμε στην διευθυνση."
Απαντησε και συνέχισε να παίρνει παρουσιες.
[...]
Δεν πρόκειται να μεινω λεπτο παραπανω σε αυτη την φυλακή!
Θα φυγω! Θα κανω κοπανα! Δεν με νοιαζει τιποτα και κανενας! Αρκει να απελευθερωθώ απο ολα αυτα τα εντονα βλεμματα.
Βασικα αυτο μπορει να μου βγει και σε καλο! Να ενημερώσουν τον προκωμενο και να δει πως ειμαι μια αλητισσα και μισή για να με στειλει πίσω στην μαμα!
أنت تقرأ
His 10 Rules [HTR]
أدب المراهقين"Ψιψινα, κανονας 2ος!" Φωναξε αποτομα καθως προχωρούσε προς μια άγνωστη για εμενα κατεύθυνση, χωρις καν να γυρίσει να μου ρίξει μια ματια. "Ναι, ναι, ξερω! Να μην μιλαω, αλλα πως θες να μην διαμαρτύρομαι απο την στιγμη που με εφερες σε αυτο το... γι...