"Πολυ ωραια περάσαμε, δεν νομιζεις; Η παρεα σου αν και λίγο μοιαζει σε ανθρωπους των σπηλαίων καταβαθος ειναι ψυχουλες!"
Πολυλογουσα σε ολη την διαδρομη μεχρι να φτασουμε στην μηχανη του περι το ποσο ωραια ειχα περασει κατι που τον εκανε να εξοργίζεται ακομα περισσοτερο.
Και εχω καταλαβει ακριβως τον λογο!
"Λοιπον, τωρα που θα παμ..."
Με διεκοψε ξαφνικα οταν με τραβηξε μεσα σε ενα στενο και με έσπρωξε στον τοιχο πλησιάζοντας με βιαστικα.
Μου επιασε σφιχτά τους καρπους μου και τα κόλλησε στον τοιχο ακινητοποιώντας με εντελώς.
"Λεγε ποια εισαι και τι ακριβως θες απο εμενα!"
Γρυλισε μεσα στο προσωπο πιεζοντας ακομα περισσοτερο τους καρπους μου.
"Με λενε Karina Stuart, είμαι καινουργια εδω, απλα ηθελα να γινουμε φιλοι..."
Απάντησα δειλα στην ερωτηση του καθως απέφευγα να γυρίσω το προσωπο μου προς το μερος του.
"Με θεωρεις χαζο; Απο ολα τα κακομαθημενα πλουσιοπαιδα του σχολείου με εμενα θελήσες να κανεις παρεα;"
Εστρεψα το βλεμμα μου προς το μερος του ενώνοντας τα βλεμματα μας.
"Αυτο ακριβως! Διαλεξα εσενα επειδη δεν μοιαζεις με αυτους, οσους λογους εχεις εσυ να μισεις αυτην την κοινωνικη ταξη τοσους εχω και εγω!
Αν και εχω καταλαβει τον λογο που εισαι τοσο εκνευρισμένος! Περιμενες να το βαλω στα ποδια και να σε αφησω ήσυχο! Περιμενες να φοβηθώ την παρεα σου, να φοβηθώ τις συνηθειες σου για να ξεκοψω απο εσένα. Και τωρα που ειδες πως τιποτα απο την κοινωνια σου δε με τρομαζει, εξαγριωθηκες!
Το μονο που ηθελα απο εσενα ηταν να γινω φιλη σου! Αλλα μαλλον οι φιλιες δεν ειναι το φορτε σου. Και τωρα αφησε με γιατι με πονας!"Τιναξα τα χερια μου για να ελευθερωθω απο το κρατημα του και μολις το εκανα τον έσπρωξα απο κοντα μου και αρχισα να περπαταω προς μια αγνωστη κατεύθυνση. Το μονο που ηθελα ηταν να απομακρυνθω απο αυτον τον αγριανθρωπο.
Αν δεν με βοηθήσει αυτος σιγουρα θα βρω καποιον αλλο αλήτη να το κανει. Τοσοι υπαρχουν.
Ετσι και αλλιως απο την αρχη φαινοταν κοπανος!
Πηρα μια βαθεια ανάσα και κοιταξα γυρω μου ετσι ωστε να καταλαβω προς τα που να κινηθώ μεχρι που ξεπροβαλε αυτος μπτοστα μου με την μηχανη του .
KAMU SEDANG MEMBACA
His 10 Rules [HTR]
Fiksi Remaja"Ψιψινα, κανονας 2ος!" Φωναξε αποτομα καθως προχωρούσε προς μια άγνωστη για εμενα κατεύθυνση, χωρις καν να γυρίσει να μου ρίξει μια ματια. "Ναι, ναι, ξερω! Να μην μιλαω, αλλα πως θες να μην διαμαρτύρομαι απο την στιγμη που με εφερες σε αυτο το... γι...