M A T T ' S F L A S H B A C K
10 χρονια πριν
"Matthew, αγορι μου ομορφο, αυριο εχεις σχολειο! Πρεπει να κοιμηθεις τωρα, για να μην νυσταζεις αυριο στο μαθημα."
Αναφωνησε ηρεμη εχοντας ενα υφος γαλήνιο καθως με σκεπασε καλα με το ζεστο πάπλωμα του κρεβατιου μου κανοντας με να χουχουλιασω μεσα σε αυτο λογω του κρυου που υπηρχε μεσα στο αρχοντικο ως αποτελεσμα της ισχυρης χιονόπτωσης που βασιλευε εκεινη την βραδια , αν και δεν το ενιωθα σε μεγαλο επιπεδο το κρυο, οταν βυθιστηκα μεσα στα παπλωματα του κρεβατιου μου ανατριχιασα αμεσως απο την ζεστασια που μου παρειχαν.
"Μα μαμα, πως θα παω σχολειο με τετοια χιονοπτωση, σιγουρα θα ακυρωσουν τα μαθηματα, για αυτοο μπορω να κοιμηθω οτι ωρα θελω!"
Μουρμουρισα νυσταγμενος καθως ετριβα με τα ακροδαχτυλα μου τα ματια μου που μου ετσουζαν απο την νυστα, αλλα παρολα αυτα δεν ηθελα να παραδεχτω πως νυσταζα.
"Λοιπον, τι θα ελεγες να σου φερω ενα δωρακι οταν γυρίσουμε με τον μπαμπα σου απο το δειπνο;"
"Δωρο; Αληθεια;"
Επανελαβα για να σιγουρευτώ πως οντως μου ειχε προτείνει κατι τέτοιο, εχοντας στον τονο της φωνης μου τον ενθουσιασμο που με ειχε κυριεύσει.
"Φυσικα. Αλλα μονο αν κοιμηθεις θα το εχεις ακουμπισμενο στο κομοδίνο σου. Συμφωνοι;"
"Συμφωνοι!!!!"
Φωναξα χαρωπα και εσπευσα αμεσως να την αγκαλιασω ευχαριστώντας την.
"Καληνύχτα Matthew, σ'αγαπω."
"Οχι πιο πολυ απο οσο εγω!"
Απαντησα κλεινοντας τα ματια μου σφιχτα ευχόμενος να με παρει γρηγορα ο υπνος αφου ανυπομονουσα αφανταστα να δω το δωρο που μου ειχε τάξει.Few hours Later
Σειρήνες ακουγονταν απο την μια ακρη του αρχοντικου μεχρι την αλλη κανοντας με να ξυπνησω απο αυτον τον ενοχλητικό θορυβο που προκαλουσαν.
"Ειναι πολυ νωρις ακομα, σβηστε τεςς! Θελω να κοιμηθω!"
Μουρμούρισα πνιχτα, μη έχοντας ακομα ξυπνήσει εντελως απο τον υπνο μου εσπρωξα τον εαυτο μου απο το ζεστο κρεβατι πατώντας με τις πατουσες μου στο κρυο πατωμα κανοντας με ηδη να λησμονησω το ζεστο μου κρεβατι.
KAMU SEDANG MEMBACA
His 10 Rules [HTR]
Fiksi Remaja"Ψιψινα, κανονας 2ος!" Φωναξε αποτομα καθως προχωρούσε προς μια άγνωστη για εμενα κατεύθυνση, χωρις καν να γυρίσει να μου ρίξει μια ματια. "Ναι, ναι, ξερω! Να μην μιλαω, αλλα πως θες να μην διαμαρτύρομαι απο την στιγμη που με εφερες σε αυτο το... γι...