M A T T (Ισως το ποβ του να εχει λίγες βωμολοχίες 😛)Πονουσε τοσο γαμημενα πολυ το κεφαλι μου, που με εκανε να ψιθυρίζω βρισιες καθε φορα που το κουνουσα.
Γιατι ηπια τον κωλο μου χθες;
Ξεφυσηξα νευρικα αφου ο πονοκεφαλος δεν ελεγε να περασει, για αυτο σηκωθηκα αργά απο τον καναπε και στήριξα το κεφάλι με τις παλαμες των χωριων αρχιζοντας να μου κανω αργες μαλαξεις στους κροταφους μου.
Τοτε ενας αναστεναγμός ακουστηκε απο τα αριστερα μου κανοντας με να κοιταξω προς εκεινη την κατευθυνση. Μολις το εκανα, στενεψα το βλέμμα μου και αρχισα να κανω αργα βηματα προς το μερος της δινοντας μου να καταλαβω πως εβλεπε εφιλτη.
Απο το μετωπο της ετρεχαν μικρες σταγονες ιδρωτα που κατέληγαν συμφωνα με το σχημα του λαιμου της στην στο στηθος.
Το βλεμμα μου ομως εμεινε στο υψος του λαιμου της οπου ειχε πολλα διασκορπισμένα μοβ σημαδια πραγμα που μολις αντικρισα, αμεσως με εκανε να μισησω τον ευατο μου αφου αυτα μου θύμισαν τι στο πουτσο εκανα χθες.
Ποσο ελεεινός μπορει να ειμαι, πως μπορεσα να της το κανω αυτο; Πως τολμησα να απλώσω χερι πανω της;
Γελοιε!! Μεσα στις μαλακιες εισαι!!
Το προσωπο της τοτε πειρε εναν πονεμενο μορφασμο ενω τα χερια της έσφιξαν αποτομα τα χερούλια της πολυθρονας κατι που τραβηξε την προσοχη μου απο τα σημάδια πανω στο προσωπο της."Μην... μου το κανεις αυτο, σε παρακαλω... οχι!"
Μολις ακουσα τι ελεγε, εσφιξα δυνατα τις παλαμες μου σε δυο γερες γροθιες ετοιμος να τα ισοπεδωσω ολα εδω μεσα. Ηταν λες και μου εδωσαν μια δυνατή μπουνια στο στομαχι και με αφησαν να υποφέρω μονο μου.
Ηρέμησε Drew, ίσως ειναι καλυτερα ετσι, ισως να θυμώσει μαζι μου και την ξεφορτωθώ μια και καλη. Ισως...
"Χει, ψιψινα ξυπνα, Ξυπνα!"
Την ταρακουνησα ελαφρώς απο το μπρατσο και αυτη ανοιξε διαπλατα τα ματια της.
"Εβλεπες εφιαλτη."
Επισήμανα καθως απομακρυνθηκα απο κοντα της.
"Δυστηχως... δεν ηταν μοναχα ενας εφιαλτη."
Ψελλισε και σηκώθηκε βιαστικα για να παει να πιει νερο απο την κουζινα και μονο τοτε καταλαβα πως βρισκομουν στο μοτελ.
Τι στον;
Κοιταξα γρηγορα την ωρα σχεδον πανικοβλητος στο κινητο μου και υστερα εστρεψα το βλεμμα μου σε αυτην.
KAMU SEDANG MEMBACA
His 10 Rules [HTR]
Fiksi Remaja"Ψιψινα, κανονας 2ος!" Φωναξε αποτομα καθως προχωρούσε προς μια άγνωστη για εμενα κατεύθυνση, χωρις καν να γυρίσει να μου ρίξει μια ματια. "Ναι, ναι, ξερω! Να μην μιλαω, αλλα πως θες να μην διαμαρτύρομαι απο την στιγμη που με εφερες σε αυτο το... γι...