Βγηκα βιαστικα απο τις τουαλετες και αρχισα να περναω ατσαλα αναμεσα απο τους ανθρωπους που χορευαν ξένοιαστα πανω στην πιστα κατευθυνόμενη προς το τραπεζι μας.
Ηξερα πως ηταν ηλιθια ιδεα το να ερθω σημερα! Το ενιωθα αλλα ηθελα να ελπίζω πως ηταν ενα χαζο προαισθημα.
Αλλα δυστηχως επαληθευτηκε...
Πως μπορεσε να μου κανει κατι τετοιο;
Απο την μια τον δικαιολογώ. Ηταν μεθυσμένος, δεν ειχε καθαρη συνείδηση αλλα και παλι επρεπε να ελέγξει τον εαυτο του.
Δεν επρεπε να ειχε συμβεί ολο αυτο...Ηρεμισε, Karina.. Ολα περασαν...
Πηρα μια βαθια ανασα και πεταρισα πολλές φορες τα βλεφαρα μου για να απομακρυνω τις σταγονες των δακρύων που ειχαν μαζευτεί στα ματια. Εσφιξα σφιχτα τις γροθιες μου και ανεβηκα πανω στην μικρη εξεδρα που κάθονταν ολη η καγκουροπαρεα και γελουσαν για καποιον ανεξήγητο λογο.
Μολις με ειδε ο Raf έστρεψε ολο το ενδιαφέρον του πανω και σταματησε να γελα κοιτωντας με παρατηρητικα.
"Ει μικρη.."
Φωναξε.
"Για χιλιοστη φορα, μην με φωναζεις ετσι!!"
"Ααγριαα..."
Απανταει ειρωνικα ενας τυπος τον οποιο δεν τον ειχα προσεξει εξαρχης. Καθοταν απεναντι μου και με κοιτουτουσε εντονα απο την στιγμη που ανεβηκα στην εξεδρα. Εφερε στο στομα του το τσιγαρο που λρατοτσε στα χερια του, τραβηξε μια τζουρα απο το τσιγαρο του και υστερα μου χαμογελουσε πονηρα.
"Ηλίθιε..."
Μονολογησα και προχωρησα προς τα κοριτσια μεχρι που ξανα ακουσα ενα σχολιο απο τον ιδιο και γυρισα αμεσως να τον αντικρισω.
"Τι εγινε πριγκίπισσα και δεν μας μιλας, δεν είμαστε του επιπεδου σου;"
Αναφωνεί ο σχετικα αγνωστος τυπος κάνοντας καποιους να γελασουν... εκτος απο τον Raf φυσικα που κοιτουσε το λαμόγιο λες και ηταν ετοιμος να του χημυξει!
Τι τους ποτίζουν αυτους τους ανθρωπους εδω περα και γινονται ακομα πιο ηλιθιοι;
"Sonia εγω φευγω, δεν νιωθω πολυ καλα, θα τα πουμε αλλη φορα."
Δεν ειπε τιποτα, ηξερε πως δε θα μου αλλαζε γνώμη για αυτο σηκωθηκε και με αγκαλιασε σφιχτα.
"Τα λεμε!!"
Γυρισα κοιταξα για μια τελευταια φορα τα αποβρασματα αδιαφορώντας που μου φωναζαν ειρωνικα "να με συνοδεψουν μεχρι την κρεβατοκάμαρα τους" και κατέβηκα βιαστικα την εξεδρα κατευθυνομενη προς την εξοδο.
YOU ARE READING
His 10 Rules [HTR]
Teen Fiction"Ψιψινα, κανονας 2ος!" Φωναξε αποτομα καθως προχωρούσε προς μια άγνωστη για εμενα κατεύθυνση, χωρις καν να γυρίσει να μου ρίξει μια ματια. "Ναι, ναι, ξερω! Να μην μιλαω, αλλα πως θες να μην διαμαρτύρομαι απο την στιγμη που με εφερες σε αυτο το... γι...