Chapter 34

8.7K 755 201
                                    

K A R I N A

Να'σαι δυνατη... μην λυγισεις!

Λέγαν!

Δεν μπορουσες να κανεις κατι να το σωσεις, ηταν ηδη αργα.

Αργα...

Οντως, ηταν πολυ αργα πια για εμενα, για την σωτηρία μου, για την λύτρωση και την ευτυχία μου.

Με ρωτας αν θελω να βαλω τελος στην μίζερη ζωη μου;

Ναι! Ναι,Θελω!

Εχω καταστρεψει ολους οσους ποτε αγαπησα...

Και γιατι, γιατι τους κυνηγούσα να μου δωσουν την ευτυχία που μου αξιζε... ομως δεν ηξερα τοτε πως ειχα γεννηθεί καταραμένη να μην ευτυχησω ποτε.

Η μαμα μου, εχασε τα παντα οταν εμεινε εγκυος σε εμενα, εχασε απο κοντα της τον μπαμπα επειδη εμφανιστηκα εγω. Δεν μπορεσε να τελειωσει την σχολη γιατι εμφανιστηκα εγω, και εμεινε μια ζωη με ανεκπληρωρα ονειρα επειδη εμφανιστηκα εγω. Θα την ελευθερωσω, δεν αξιζει να καταστρεφει πια την ζωη της εξαιτίας μου...

Αν δεν ημουν εγω, ο πατερας μου θα ηταν εδω, ζωντανος, και θα συνέχιζε να διοικεί τον κοσμο. Αν δεν ημουν εγω δεν θα τον νευριαζα εκείνη την μερα, δεν θα τον επιανε η καρδια του και δεν θα πέθαινε. Δεν του αξιζε μια κορη σαν και εμενα, μια κορη που τον σκότωσε...

Και ο Matt... πως θα μπορουσα να ζησω κοντα του, πως θα μπορουσα να τον κανω ευτυχισμενο, πως θα μπορουσα να τον αφησω να με αγγιζει χωρις να έρχονται στο μυαλο μου ολες εκεινες οι αηδιαστικες και επίπονες σκηνες απο εκεινη την βραδια στην αποθηκη, εκεινη την βραδια που ο Luke έπαιρνε εκδίκηση απο αυτον βιαζοντας εμενα.
Πως θα μπορουσα να το ξεχασω και να προχωρησω την ζωη μου...
Δεν με αξιζει, αξιζει να ειναι ευτυχισμενος, αξιζει να βρει καποια που να τον αγαπησει με ολη της την καρδια... Δεν αξιζω να βρίσκομαι στην ζωη του...

10 HOURS EARLIER

"Εισαι ετοιμη αγαπη μου;"
Ακουσα την μαμα μου να μου λεει καθως ανοιξε αργα την πορτα του δωματιου μου για να με αντικρισει.

"Ειμαι ετοιμη."

Ετοιμη να συνοδεψω τον μπαμπα μου στην τελευταία αιώνια κατοικία του..

"Karina μου, ομορφη κορη μου, ξερω ποσο δυσκολο σου ειναι, μα σε παρακαλω, μην κατηγορεις αλλο τον ευατο σου, ο μπαμπας σου θα ηταν πολυ στεναχωρημένος αν σε εβλεπε ετσι... ειχε μεγαλα ονειρα για εσενα, ηθελε να μεγαλωσεις, να σπουδασεις, να κανεις την δικη σου οικογενεια και να εισαι ευτυχισμένη."

His 10 Rules [HTR]Where stories live. Discover now