Chapter 30

9.5K 782 176
                                    

M A T T

"Μatt, ξυπνα... Matt!"

"Ri..."

Αναφωνησα σαν χαμένος μολις ανοιξα τα ματια μου αρχιζοντας να την αναζητω με το βλεμμα μου.
Οταν καταλαβα πως ηταν μια ψευδαίσθηση θυμήθηκα αμεσως τι συνέβαινε στην πραγματικότητα... και αυτο με τσακιζε.

Ηξερα πως παιζω επικίνδυνα παιχνιδια με την ζωη μου... γιατι της επετρεψα να μπει και αυτη σε αυτο;

Και αφου την εβαλα στην ζωη γιατι την αφησα απροστατευτη... γιατι;

Χτυπωντας δυνατα την γροθια μου στο τσιμεντένιο πατωμα σηκωθηκα απο αυτο οπου ημουν ξαπλωμένος εδω και ωρα αρχίζοντας να τριβω τον σβερκο μου γιατι ενιωθα εναν εντονο πονο σε εκεινο το σημειο.

"Nick..."

Φωναξα μολις τον ειδα να προσπαθει να σηκωθει πηγαίνοντας γρηγορα προς το μερος του για να τον βοηθησω.

"Matt... τι εγινε;"

Ρωτησε αυτος κοιτώντας γυρω του σαν να μην πιστευε σε οσα συνέβησαν πριν λιγη ωρα.

"Την πηραν... Την απηγαγαν που να παρει! Αυτο εγινε και... και αυτος ο γαμημενος Luke, μπορει να της κανει οτι στο καλο θελει χωρις να τον εμποδισει κανενας... κα μονο που το σκεφτομαι θελω να εκραγω!"

Φωναξα δυνατα κα βαρεσα την επομενη στιγμη δυνατα την κολόνα που βρισκοταν πισω μου με την γροθια μου απο τον εκνευρισμο και την απογνωση μου.

Μονο με την σκεψη οτι μπορει να την αγγιξει νιωθω σαν ψυχοπαθης.

"Θα την σωσουμε φιλε, ηρεμησε ομως, κανενα γαμημένο φορτίο δεν αξιζει οσο η ζωη ενος δικου μας ανθρωπου. Θα την σωσουμε και εκει θα αποτελειωσουμε το θεμα της εκδίκησης! Συνελθε αδελφε γιατι πρεπει να καταστρωσουμε ενα σχεδιο! Δεν ειναι ωρα για να καταρρεύσεις."

"Αν παθει κατι εξαιτίας μου δεν θα το αντεξω..."

Απαντησα κοφτα αρχιζοντας να ανακατεύω νευρικα τα μαλλια μου καθως προσπαθουσα να συγκρατησω με τρομερο ζηλο τα δακρυα που απειλουσαν τα μαγουλα μου.

"Αυτο εξαρτάται απο εσενα, σκεψου τι εχεις να χασει, σκεψου πως δεν ειναι ωρα για να λυγισεις γιατι αυτο θελει ο Gregg απο εσενα. Συνελθε, και σκεψου πως θα σωσεις την κοπελα σου αλλα και πως θα σκοτώσεις τον μεγαλυτερο εχθρο σου!"

His 10 Rules [HTR]Where stories live. Discover now