Chapter 18

13.4K 1.2K 222
                                    

13Κ.

Μεσα σε 20 μερες ειχε η ιστορια 8Κ προβολες...

Γουααααττ;;;

Ειναι τρελοοο και τοσοο υπεροχο! Ευχαριστώ 😱😍😂

Δεν ξερω απλα μου φενεται κριπι το γεγονος πως σχεδον εναν μηνα πριν δεν ηξερε κανεναν αυτην την ιστορια και ημουν σε φαση "Να αναιρεσω την δημοσίευση ναι η οχι" και τωρα....😂😂😂

ΑΠΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Love you #pinkarmy! ΑLL!

K A R I N A

Ημουν πια στο σπιτι. Καθομουν επι πολλες ωρες στο κρεβατι μου κοιτώντας εξω απο το παραθυρο εχοντας στο μυαλο μου ολα αυτα που εγινες πριν ωρες.

Δεν μπορω να τον καταλαβω αυτον τον ανθρωπο.

Μια μου λεει ξεκαρφωτα πως με θελει, την επομενη μερα μου συμπεριφέρεται σαν σκουπιδι και μετα απο λιγο με παίρνει και με φιλαει...

Μπορεις να τρελαθεις με την δουλικότητα αυτου του ατομου.

Δεν μπορω και ολας να παω να τον βρω η εστω καπως να επικοινωνήσω μαζι του, αφου επαθα διαστρεμμα και δεν πρεπει να παταω στο ποδι μου μια εβδομαδα και επισης, ο ηλιθιος μου πηρε το κινητο και νοιώθω σαν ανθρωπος των σπηλαίων.

Απο το καλυτερο στο χειροτερο παω.

Η συμπεριφορά του μπαμπακα μου δεν αλλαξε καθολου απο την αλλη.

Βασικα δεν του δωθηκε η ευκαιρια να μιλησει μαζι μου αφου πηγαμε στο νοσοκομειο, μετα με εφεραν εδω, με κλειδωσαν λες και μπορουσα καπου να παω και μεχρι τωρα ασχολείται με την υποθεση που δημιουργησα.

Και εγω δεν τρελαίνομαι να μιλησω μαζι του μετα απο ολα αυτα που μου εκανε, και σε εμενα και σε ολα τα παιδια που εριξε στην στενη για να πετυχει τον στοχο του αλλα, θα ηθελα να τον ακουσω να ερθει και να μου ζηταει συγνωμη...

Χλωμο το βλεπω.

Αναρωτιέμαι τι θα κανει για να μπορεσει να με 'υποταξει'.

"Δεσποινίς, σας εφερα το μεσημεριανό σας."

Ειπε η Εmma, η καινουργια υπηρέτρια που πηρε ο προκομμενος για να με βοηθάει σε οτι χρειαστω αφου εγινα ανάπηρη στα καλα του καθουμενου και εφερε τον δισκο ακουμπώντας τον στο διπλα κομοδίνο.

"Δεν θελω να φαω Emma, παρτο πισω για να μην χαλασει."

Της ειπα ξερα χωρις να την κοιταξω.

His 10 Rules [HTR]Where stories live. Discover now