Chapter 17

12.9K 1.1K 239
                                    

K A R I N A

Δεν ξερω τι ωρα ηταν οταν σιγα σιγα ολο μου το σωμα ξυπνούσε απο τον βαθυ ύπνο που βυθίστηκε.

Πεταρισα λιγες φορες τα βλεφαρα μου για να διώξω την θολουρα απο το βλεμμα μου και τοτε γυρισα και τον ειδα να καθετε κοντα στο τζακι και να πινει μπυρα οσο κοιτουσε με μανια τις φιγουρες που επερναν οι φλογες.

"Καλημερα."

Ειπα ατονα καθως ανασηκωθηκα και τυλιξα ολη την κουβέρτα  γυρω απο το σωμα μου γιατι ειχε τρομερο ψυχος εδω περα.

"Ελα κοντα στο τζακι αν δεν θελεις να παγωσεις."

Ειπε ξερα καθως ηπιε αλλη μια γουλια απο την μπυρα του και υστερα γυρισε να με κοιταξει.

Γιατι τετοια ψυχρότητα;

"Ει-μαι καλα εδω."

Απαντησα αμηχανα βαζοντας τις μπροστινες τουφες των μαλλιων μου πισω απο το αυτι μου και υστερα αγκαλιασα τον εαυτο μου κοιτώντας εξω απο το παραθυρο το πως έδυε ο ηλιος.

"Τι σκεφτεσαι;"

Ρωτησε τοτε κανοντας με να γυρισω και να τον αντικρισω.

"Σκεφτομαι πολλα πραγματα μαζι.
Σκεφτομαι το μετα... Σκεφτομαι πως θα ειμαι εγω, που θα ειμαι, τι θα κανω... τι θα κανει ο "μπαμπας" μου τωρα...
Νομιζω πως θα ανατιναχτει ο εγκεφαλος μου με τοσες σκεψεις που κανω και για καποιον ηλιθιο λογο ποναω σε ολο μου το σωμα..."

Απαντησα ξεπνοα καθως τραβηξα ακομα περισσοτερο το παπλωμα πανω μου.

"Μαλιστα. Σκοπευεις να γυρισεις πισω στον πατερα σου;"

Ρωτησε χωρις καν να γυρισει να με αντικρισει.

"ΟΧΙ! Δεν πρόκειται να πατησω ξανα σε αυτο το σπιτι! Ποτε!"

"Τι εχει συμβεί μεταξυ σας, γιατι εφτασε σε σημειο να σε χτυπησει;"

Απορησε καθως εστρεψε ξαφνικα ολο του το σωμα προς το μερος μου και μαζι εστρεψε και ρην προσοχη του.

Αν του πω πως θα καταλαβει πως τον χρησιμοποίησα για να με μισήσει ο προκομμενος δεν θα μου μιλησει ποτεεεε ξανα και ειμαι 1000% σιγουρη πως ετσι θα γινει.

"Τιποτα που να σε απασχολει."

Απαντησα νευρικα καθως επαιζα με τα δαχτυλα των χεριων μου.

"Εγω φταιω που προσπαθω να σε βοηθησω! Κακομαθημένο!"

Ειπε και σηκωθηκε ξαφνικα απο την καρεκλα, πεταξε απότομα το αδειο μπουκαλι μεσα στο τζακι κανοντας το να σπασει σε χιλιαδες κομματακια και υστερα κατευθυνθηκε προς τον σακο του μποξ αρχιζοντας να το χτυπαει με μανια.

His 10 Rules [HTR]Where stories live. Discover now