Jesusssss
Τι παει να πει σχεδον 5K. Προβολεςςςςς και 1Κ. Ψήφοι😍😍😍😍😍😍😍Με συγκινησατε! Παρτε ενα κιουτικο κεφαλαιο τωρα❤❤
K A R I N A
"Σε θελω"
Ψέλλισε αργα πανω στα χειλη μου κανοντας ολο μου το σωμα να ανατριχισει υπο τα λογια του.
Η ανασα μου ειχε εγκλωβιστεί στον λαιμο μολις ακουσα τι ειπε.
Δεν μπορουσα να αντιδρασω καπως, απλα τον κοιτουσα στα ματια εχοντας ενα χαμένο βλεμμα.Αυτος τοτε, χωρις να χασει χρονο κολλησε τα χειλη μας μεταξυ μας αρχίζοντας να τα κινει άγρια,γεμάτα με ποθο εναντια στα δικα μου θέλοντας να τα γευτεί οσο το δυνατόν περισσότερο γινοταν.
Να πω οτι δεν περιμενα να κανει κατι τετοιο;
Ψεματα θα ειναι.Τα χερια απο την λεκάνη μου κατέβηκαν αργα προς τους μηρους μου και με ενα εύκολο τραβηγμα, με σηκωσε στα χερια του τοποθετώντας το σωμα του αναμεσα απο τα ποδια μου ασκωντας ετσι περισσοτερη πιεση εναντια στην λεκανη μου.
Η κινηση του αυτη ομως με επιασε απροετοίμαστη κανοντας με ετσι να εκπνευσω με ενταση τον ζεστο αερα πανω στα υγρα χειλη του.
Αυτος τοτε βρηκε την ευκαιρία και χωρις προειδοποίηση αρχισε να εισχωρεί την γλωσσα του αργα μεσα στο στομα μου, ξεκινώντας με ενα ελαφρύ γλυψιμο των χειλιων μου και στην συνεχεια αρχισε να την σπρώχνει με σταδιακες κινησεις μεσα μεχρι που συνάντησε την γλώσσα μου και ξεκίνησε να παιζει μαζι της υπο τους δικους του κανονες.
Τα χερια μου ακουσια μετακινήθηκαν προς την ωμοπλατη του και παρέμειναν εκει οσο τα χειλη του βρισκονταν πανω στα δικα μου.
Τοτε τα φιλια του αρχισαν να κατεβαίνουν αργα προς την βαση του λαιμου μου αφηνοντας ενα νοητο μονοπατι φιλιων πανω στην μεγαλη αρτηρια του λαιμου μεχρι που εφτασε στην βαση του και ξεκινησε να αφήνει το στίγμα του πανω στο σωμα μου.
Αρχισα να νοιώθω εντονες δαγκωματιες πανω στο ευαίσθητο δερμα του λαιμου μου οπου αμεσως μετα την δαγκωματιά ακριβως πανω σε αυτη αφησε τα απαλα και υγρα φιλια του λες και προσπαθουσε να απαλύνει τον πονο που μου προκαλουσε με αυτα.
Τα χερια του που ηταν στους μηρούς μου πιεζαν διαρκως το σωμα μου εναντια στο δικο του αναγκαζοντας με να αναστεναζω αηχα κανοντας τον ετσι να νευριασει, με αποτελεσμα να προκαλεσει περισσοτερη πιεση πανω μου με πολλους τροπους μεχρι να βγαλω τον επιθυμητό ηχο που τοσο επιζητούσε.
YOU ARE READING
His 10 Rules [HTR]
Teen Fiction"Ψιψινα, κανονας 2ος!" Φωναξε αποτομα καθως προχωρούσε προς μια άγνωστη για εμενα κατεύθυνση, χωρις καν να γυρίσει να μου ρίξει μια ματια. "Ναι, ναι, ξερω! Να μην μιλαω, αλλα πως θες να μην διαμαρτύρομαι απο την στιγμη που με εφερες σε αυτο το... γι...