Θελω να σας πω 2 πράγματα. Αρχικα θελω να πω ευχαριστώ που διαβάζετε την ιστορια μου και πραγματικα οι αναγνώσεις ανεβαινουν ολο και πιο πολυ καθε μερα και σας ειμαι ευγνώμων.
Το δευτερο πραγμα που θελω να σας πω ειναι πως αν παρατηρήσετε ποτε τις αναγνώσεις και τις ψήφους θα δειτε κατι τρελο. Εχω 300 προβολες π.χ. στα πρωτα κεφάλαια αλλα εχω 50 ψηφους και αυτο καπως με στεναχωρεί.
Μην ειστε ghosts readers.
Με τους ψήφους και τα σχολια σας με βοηθατε παρα πολυ και χαίρομαι ειλικρινα.
Για αυτο γινε πιο ενεργός αναγνωστης ξεκινώντας απο αυτο το κεφαλαιο.
Lovexkisses❤
K A R I N A
"Μπορεις να πεις που παμε τουλαχιστον;"
Τον παρακαλεσα για χιλιοστη φορα σημερα να που πει που με πηγαινε αλλα φυσικα δεν απάντησε καθως συνέχιζε να οδηγει αταραχος.
"Κοπανε..."
Μουρμουρισα εξαντλημένη αδιαφορώντας για το αν μπορει να με ακουσε και απλα σηκωσα τα ποδια μου φερνοντας τα κοντα στο στηθος μου και εκλεισα τα ματια μου προσπαθώντας να ηρεμήσω τον εαυτο μου.
Ειχα εναν εντονο πονοκεφαλο που δεν ελεγε να περασει με τιποτα. Κρυωνα αρκετα παρολο που ηταν ανοιχτη η θερμανση.Εξαιτιας αυτου του βλακα αφησα και τα ρουχα μου στο μαγαζί... Ποσο πιο τελεια μπορει να παει η μερα μου;
"Φορα αυτο..."
Ειπε ξερα καθως τραβηξε μια ζακετα απο τα πισω καθισματα και μου την εδωσε λες και ειχε ακουσει ολες μου τις σκεψεις. Υστερα μου εριξε μια φευγαλέα ματια σε ολο το κορμι και στην συνεχεια εστρεψε την προσοχη του παλι στον δρομο.
Χωρις να του πω κατι επιασα την ζακετα και την εβαλα βιαστικα καλύπτοντας το σωμα μου απο τους μηρους και πανω χαρίζοντας μου ενα κυμα ζαστασιας και ηρεμίας αφου επιτελους μπορεσα να σταματησω να τρεμω.
Η ζακετα του ειχε πανω της το αρωμα του, δεν ηταν κάποια ιδιαίτερη κολόνια απλα ειχε το απλο και σαγηνευτικο αρωμα του που μυριζα καθε φορα που βρισκομουν κοντα του.
"Θα χρειαστει να περπατησουμε απο εδω και περα..."
Ειπε ξαφνικα καθως σταματησε το αυτοκινητο του στην ακρη του δρομου γυριζοντας να με κοιταξει.
Πανικος με κατέβαλε αμεσως. Να περπατησουμε ναπαμε που μεσα στην μεση του δασους;
أنت تقرأ
His 10 Rules [HTR]
أدب المراهقين"Ψιψινα, κανονας 2ος!" Φωναξε αποτομα καθως προχωρούσε προς μια άγνωστη για εμενα κατεύθυνση, χωρις καν να γυρίσει να μου ρίξει μια ματια. "Ναι, ναι, ξερω! Να μην μιλαω, αλλα πως θες να μην διαμαρτύρομαι απο την στιγμη που με εφερες σε αυτο το... γι...