K A R I N A
Ανοιξα ελαφρως τα ματια μου εξαιτίας ενος έντονου βαρους να πατα την κοιλια μου. Πεταρισα αλλες λιγες φορες τα βλεφαρα μου για να ξεθολωσει το βλεμμα του και τοτε καταλαβα τι συνέβαινε.
Με ειχε αγκαλιασει σφιχτα απο την μεση μου κολλώντας ετσι το ζεστο σωμα του στην πλατη μου, ενω το κεφαλι του ξεκουραζοταν στην βαση του λαιμου αφηνοντας την ηρεμη εκπνοη του να ηχει στα αυτια μου σαν μελωδια.
Χαμογελασα πλατια ακουσια στην εικονα μας και τοτε θελησα να γυρισω προς μερος του ετσι ωστε να μπορω να τον αντικριζω.
Με αργες και προσεκτικες κινησεις γυρισα με δυσκολια προς το μερος του φερνοντας τα σωματα μας αντικριστά και πηγα να βολευτω στην αγκαλια του αλλα αυτος με το που γυρισα εσφιξε ακομα περισσοτερο την μεση μου κολλώντας με πανω του με αρκετή πίεση μηδενιζοντας σχεδον την αποσταση μεταξυ μας.
Η ζεστη ανασα μου επεφτε με φορα πανω στα χειλη του τα οποια ειχαν μισό ανοίξει επειδη πιεζε το μαγουλο του πανω στο μαξιλαρι.
Τα μαλλια του ηταν τοσο ακαταστασα που δεν μπορεσα να συγκρατησω τον εαυτο μου απο το να τα χαιδεψω παιχνιδιαρικα.
Ηταν τοσο ομορφος και παράλληλα τοσο ηρεμος... μακαρι να ήταν ετσι ενω ηταν και ξυπνιος!
Με αυτην μου την σκεψη γελασα πνιχτα καθως δεν ήθελα να τον ξυπνήσω αλλα η τρελη σκεψη καρφωθηκε στο μυαλο μου αρνουμενη να βγει απο εκει, η οποια ηταν 'ποσο ταιριαστα ειναι τα χειλη του πανω στα δικα μου'
Ετσι μπηκα στον πειρασμο να τα ξανα γευτω.
Πλησιαζοντας αργα το κεφαλι μου κοντα στα στο δικο του ετριψα γλυκα την μυτη μου με την δικη του και ακούμπησα ελαφρως τα χειλη μου πανω στα δικα του, ισα ισα που συναπτονταν.
Με το που πηγα να τον φιλησω κανονικά με μια αποτομη κινηση βρεθηκα ακουμπισμένη πανω στο στρωμα έχοντας τον να πιέζει την λεκάνη του εναντιας στην δικη κανοντας με να ανοιξω αντανακλαστικα τα χειλη μου απο αυτην την απροβλεπτη κινηση του.
"Μην παιζεις με την υπομονη μου ψιψινα... δεν την εχω και πολυ."
Ψελισσε αγρια πανω στα χειλη μου και την επομενη στιγμη ενωσε τα χειλη μας αρχιζοντας να με φιλαει με παθος κανοντας την καρδια μου να χτυπάει σαν τρελη με καθε του κινηση.
Το σωμα του ειχε μπει αναμεσα απο τα ποδια μου με αποτελεσμα η τριβη στο ύψος της λεκανης να ειναι αρκετα αυξημένη.
VOUS LISEZ
His 10 Rules [HTR]
Roman pour Adolescents"Ψιψινα, κανονας 2ος!" Φωναξε αποτομα καθως προχωρούσε προς μια άγνωστη για εμενα κατεύθυνση, χωρις καν να γυρίσει να μου ρίξει μια ματια. "Ναι, ναι, ξερω! Να μην μιλαω, αλλα πως θες να μην διαμαρτύρομαι απο την στιγμη που με εφερες σε αυτο το... γι...