K A R I N A
Το συμπέρασμα της ημερας:
Η επιδραση που εχουν τα χειλη του ενάντια στον οργανισμό μου ειναι πιο συντριπτική και απο αυτη του αλκοολ.
Χανω τα λογικα μου οταν τα απαλα και ζεστα χειλη του ακουμπανε τα δικα μου, νιωθω το στομάχι μου να ανακατευετε, τα ποδια μου αρνούνται να με στηρίζουν πια και η καρδια...ξεκινα να παλετε ακομα πιο γρήγορα για να καλύψει τις αναγκες του ερωτα.
"Απομακρυνσου" τσιριζει το μυαλο μου αλλα το σωμα μου για πρωτη φορα δεν εκτελει την εντολη του.
Έμεινα πληρως ακινητη οσο το χερι του μου χαιδευε γλυκα το μαγουλο ενω τα χειλη του γευοντουσαν τα δικα μου σαν να ηταν το πιο λαχταριστο γευμα.
"Παμε."
Δηλωσε ξαφνικα μολις απομακρύνθηκε απο κοντα μου χωρις να μου δωσει ουτε ενα δευτερολεπτο να επεξεργαστώ την στιγμη και αμεσως μου επιασε το χερι ξεκινώντας να με τραβαει μαζι του, αλλα τοτε το μυαλο μου άρχισε να παιρνει στροφες και ετσι με μια κινηση απελευθερωσα το χερι μου απο την λαβη του οπισθοχωροντας λιγα βηματα.
"Δεν πρόκειται να ερθω πουθενα μαζι σου βλακα! Εισαι πολυ γελασμένος αν νομιζεις πως θα το κανω!"
Και ναι, αυτες οι μπυρες με χτυπησαν κατακουτελα. Αλλιως δεν θα ειχα το θαρρος να του μιλήσω τοσο αποτομα.
"Γελασμένη εισαι εσυ, που νομιζεις πως θα κατσω να το διαπραγματευτω και ολας!"
Απαντησε αυστηρα και χωρις καμια προειδοποιηση τυλιξε τα χερια του γυρω απο τους μηρους μου και με εριξε στο μπρατσο του αρχιζοντας να προχωρα προς το παρκαρισμένο αυτοκινητο του.
"Αφησε με αμεσως κατω! Με ακους!!!! Ασε με!"
Του φωναζα καθως του χτυπουσα την πλάτη με τις μικρες και αδυναμες γροθιες μου μεχρι που επιτελους με κατεβασε κατω για να με βαλει μεσα στο αυτοκινητο.
"Ηρεμα ψιψινα!"
Γρυλισε οσο προσπαθουσε να συγκρατήσει ακίνητα τα χερια μου που δεν σταματουσαν να τον χτυπανε.
"Δεν θελω να ερθω μαζι σου ανθρωπε μου! Αφησε με να φυγω!"
"Αν νομιζεις πως θα σε αφησω να τριγυρνας εξω μετα απο αυτο που ειδες και εκανες πριν λιγο εισαι πολυ αφελής ψιψινα!"
"Δεν με νοιάζει. Οπουδηποτε και με οποιονδήποτε θα ηταν καλυτερα παρα με εσενα!"
Του φωναξα έξαλλη μολις με εβαλε με το ζορι μεσα στο αυτοκίνητο και εκλεισε απο πισω του τις πορτες για να μην βγω μεχρι να κατσει και αυτος στην θεση του.
KAMU SEDANG MEMBACA
His 10 Rules [HTR]
Fiksi Remaja"Ψιψινα, κανονας 2ος!" Φωναξε αποτομα καθως προχωρούσε προς μια άγνωστη για εμενα κατεύθυνση, χωρις καν να γυρίσει να μου ρίξει μια ματια. "Ναι, ναι, ξερω! Να μην μιλαω, αλλα πως θες να μην διαμαρτύρομαι απο την στιγμη που με εφερες σε αυτο το... γι...