21. rész

456 41 0
                                    

Bizonyítékok gyűjtése

Visszamentünk Scottal a házba. Sara, Alex és az egyik férfi a kanapén ültek, és beszélgettek. A másik férfi az ajtó mellett állt, mint valami testőr.

- Ő itt Helen. - mutatott be Scott a kanapén ülő férfinak.

- Örülök. Az én nevem Dr. Charlie. Úgy hallottam elkélne egy ügyvéd segítsége.

- Igen - válaszoltam, majd Scottra néztem.

- Foglaljatok helyet. - mondta Dr. Charlie.

- Meg szeretnénk menteni az erdő. Veszély fenyegeti. - mondtam a férfinek.

- Milyen veszély? - felhúzott szemöldökkel kérdezte Dr. Charlie.

Scott elmesélte az egész történetet, elejétől a végéig. Charlie először nem hitt Scottnak, de végül kezdett megbizonyosodni róla, hogy a fiú igazat mond.

- Ha el szeretnénk indítani egy pert, szükséges hozzá a vallomásotok és a bizonyítékok.

- Rendben. - válaszolta Scott.

- Szerezzetek bizonyítékokat. Én a többit intézem.

- Rendben. Köszönjük!

Scott felállt a kanapéról és az ajtó felé vette az irányt. Rám nézett, hogy menjek én is.

- Hová megyünk? - kérdeztem.

- Vissza az erdőbe. - válaszolta Scott.

Hirtelen megörültem ennek, de aztán eszembe jutott, hogy miért megyünk oda: bizonyítékot gyűjteni. Beszálltunk a bérelt szürke autóba, majd elindultunk. Most előre ültem, és kifele néztem az ablakon át.

***

Alex, Sara és Dr. Charlie a még mindig kanapén ültek. Sara hirtelen felpattant, és felrohant a lépcsőn. Bement a szobájába, és körülnézett:

- El kell pakolnom ezeket! - a sok papír után nyúlt, melyen ruhatervek és írások voltak. Betette a fiókjába, majd visszament a nappaliba.

***

Megérkeztünk az erdőhöz. Az otthonomhoz. Kiszálltunk a járműből, majd a fák felé vettük az irányt:

- Tudod merre van az építkezés Helen?

Kérdőn néztem Scottra.

- Nem szóltam!

Egy óra múlva a barlanghoz értünk, köszöntem Alfának, és Scott is, és ez meglepett. Tovább mentünk, és végül megérkeztünk az építkezési területre. Sokkal rosszabb lett mint azelőtt: még több fát kivágtak. Rosszul éreztem magam. Elbújtunk egy bokor mögött, Scott elővette a telefonját, és elkezdett fotózni vele. Rengeteg képet csinált.

- Közelebb kéne mennünk.

Bólintottam, majd közelebb merészkedtünk. Scott a kezembe adott egy lezárható tasakot.

- Szedj bele földet.

- Minek?

- Mintának. Talán ki tudjuk mutatni belőle, hogy miért értékes ez az erdő.

Tettem a tasakba pár maroknyi földet, majd lezártam. Scott készített még néhány képet, majd eltűntünk onnan.

***

- Te is láttad? Tekerd vissza a kamera felvételt! Most állj.

- Oh. Értesítsük a főnököt.

Áʟʟᴀᴛɪ Ösᴢᴛᴏ̈ɴᴏ̈ᴋ [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ] Where stories live. Discover now