Alexnél vendégségben
- Kár. De tudom, hogy te is konyítasz valamit az ügyvédséghez...
Lefeküdtem a szőnyegre, és elkezdtem benne dörgölőzni.
- Igen egy kicsit - mondta Alex miközben engem bámult.
- Nézd Alex... Ő - közelebb hajolt Alexhoz - Az erdőben élt.
- Hogy mi? Tényleg?
- Igen. Ezért vannak neki ilyen szokásai.
- Oh, oké...
- Visszatérve az erdőre, úgy gondolom, hogy apám illegálisan csinálja ezt az egészet. Ezzel meg lehetne akadályozni?
- Persze. Csak fel kell jelenteni, és bizonyítékot kell gyűjtenetek ellene.
- Rendben! Az menni fog.
- Meg kéne várni apámat, hogy ő mit szól az ügyhöz. De csak holnap jön haza, szóval... itt maradhattok éjszakára ha gondoljátok.
Hirtelen felkaptam a fejem.
- Rendben, köszönjük. Te vagy a legjobb Alex!
- Ugyan.
Értetlenül néztem Scottra.
- Te majd az én szobámba alszol, Helen pedig a testvéremnél.
- Várjuk csak egy percet... Mióta van neked testvéred?!
Alex elmosolyodott:
- Nem vér szerinti testvérem. Apám megházasodott, és ott is volt egy gyerek. Szóval így "testvérek lettünk".
- Aha. Értem.
Egy lány leszaladt az emeletről:
- Alex! Nem tudod, hogy mikor... - nem fejezte be a mondatod, mert meglátott minket.
- Pont jókor! Sara, bemutatom neked Scottot és Helent. A mai éjszakát nálunk töltik.
- Okés. - Scott és Sara egymásra nézett.
- Oh, te vagy a srác a samponos bajával! - nevetett Sara, miközben hátradobta szőke tincseit.
- Hát igen... - vakarta meg Scott a fejét.
Alex és én furcsán néztük a történéseket.
- Szóval te vagy Helen. - végignézett rajtam a lány.
- Igen...
- Remek! Gyere megmutatom a házat!
Scottra néztem, mire ő bólintott, és követem Sarat. Felmentünk az emeletre, és körbevezetett:
- Jobb oldalt van Alex szobája, bal oldalt az enyém, külön fürdőkkel. A folyosó legvégén van a szüleink szobája. A földszintem a nappali, konyha, és az étkező található.
- Értem.
A körbevezetés során jobban megfigyeltem a házat: szép és rendezett volt. A falakon képek díszelegtek, de nem családi képek: különféle tájképeket ábrázoltak. A padlón néhány szobanövény, és szőnyeg. Sara végül megmutatta a szobáját is: eléggé lányos szoba volt. A fal alja narancssárga volt, felül barackvirág színű, középen elválasztotta egy tapétacsík, melyeken apró napraforgók díszelegtek. Fehér faágy és íróasztal, kicsit szürkésebb szekrény. Az ágynemű is narancssárga volt.
- Íme a szobám!
- Úgy látom, hogy szereted a narancsot...
- Igen, a narancssárga a kedvenc színem!
- Észrevettem.
- Gyere! Ülj le.
Míg Sara az ágyra ült le, én addig a földön foglaltam helyet. Sara értetlenül nézett rám, egy kis idő múlva észbe kaptam, és felálltam a földről, és leültem Sara mellé az ágyra.
- Beszélgessünk!
- Miről akarsz beszélni...?
- Mondjuk mesélj magadról valamit.
Ekkor valami azt súgta, hogy baj közeleg. Füleimet hegyeztem, furcsa érzések öntöttek el. Hirtelen felálltam az ágyról, és mozdulatlanul álltam. Álltam és vártam.
- Mit csinálsz Helen?
- Sssss! - csöndre intettem.
Lehunytam a szemem, majd koncentráltam. Gyorsan kirohantam a szobából, le a lépcsőn, egészen a bejárati ajtóig. Scott és Alex még mindig a nappaliban voltak. Sara utánam sietett. Mindannyian engem néztek. Én a bejárati ajtót bámultam, le sem vettem róla a szemem.
- Mi történt Helen? - kérdezte Scott.
- Nem tudom.... - továbbra is az ajtót figyeltem. Semmi nem történt. De hirtelen megszólalt a csengő. Mindenki meglepődött:
- Vársz valakit Alex?
- Nem. Senkit...
Az kinéztem óvatosan az ajtó kukucskálóján: két ismeretlen öltönyös férfi állt az ajtó előtt. Az összes arcizmomat összeráncoltam, majd Scottra néztem. A két fiú az ajtóhoz lépett, majd Scott is kinézett:
- Basszus, basszus, basszus! Ez nem lehet igaz!
Alex is kipillant.
- Kik ezek az emberek? - kérdezte Alex.
Scott a fejét fogta, és fel-alá járkált:
- Apám emberei... akiket ránk állított...
Újból megszólalt a csengő, és ezúttal egy hang is társult hozzá:
- Alex Turner? Tudjuk, hogy itthon van. Csak szeretnénk feltenni önnek néhány kérdést.
- Most mit csináljunk?! - kérdezte Scott.
- Ki kell nyitni az ajtót, mert utána gyanakodni fognak.
- Igaz... - Scott idegesen beletúrt a hajába.
- Sara! Bújtasd el őket! - szólt Alex.
- Oké! Kövesetek!
Sara felszaladt a lépcsőn.
- Gyere Helen!
Követtem Scottot, de még egyszer visszapillantottam az ajtóra.
- Nincs semmi gond Helen. Lakat a számon. - szólt Alex, majd a kezét a kilincsre helyezte. Eltűntem. Alex kinyitotta az ajtót:
- Alex Turner?
- Igen.
- Szeretnénk önnek feltenni pár kérdést...
ESTÁS LEYENDO
Áʟʟᴀᴛɪ Ösᴢᴛᴏ̈ɴᴏ̈ᴋ [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ]
AventuraMegvolt a közös harmónia ember és természet között. Azonban ez a közelebbi kapcsolat egyre jobban megszakadt a két fél között... ,, Nem messze tőlünk megpillantottunk egy szarvast: kecses testtartása és égbenyúló agancsai büszke hatást adtak a terem...