Bölüm 4

21.6K 766 38
                                    


Biraz tırsmış olabilirim doğrusu. Kesin Elmira'nın psikopat arkadaşlarından biri korkutmak istedi bizi. Yavaşça merdivenlere doğru yöneldi. Bu halde nereye gittiğini sanıyor? Tam ağzımı açacaktım ki içimden bana ne bundan, neden bu kadar umursuyorum diye geçirdim. Yavaşça fısıldadı.

-Sarp, ben aşağıya iner inmez odana geç kapıyı kilitle anladın mı?

Ne diyor bu ya? Konuşmama fırsat vermeden aşağıya yöneldi merdivenlerin yarısında silahını indirdi ve dondu kaldı. Ağzından tek bir kelime döküldü.

-Burak.

Bir erkek sesi kahkaha atarak konuşmaya başladı.

-Burak ya Elmira Hanım, Burak. Ne o önemli bir şeyi böldüm sanırım? Havluyla gezdiğine göre.

Merakıma yenik düşüp merdivenlere indim. Bu adam o fotoğrafta ki adam, Elmira'nın sevgilisi. Elmira elimden tutup beni zorla bir odaya sokup kapıyı kilitledi. Sadece sesler duyuyorum. O kadar beni çıkarmasını söylememe rağmen beni duymuyorlar. Elmira birden sesini yükseltti.

-Görevimi mahvediyorsun Burak.

Sonra o herifin sesi yükseldi.

-Tabii ya görev, o zengin züppenin saçları ıslak, yarı çıplak, sen ufacık bir havluyla duruyorsun. Onunla kaç kere daha öpüştün? Bu mu senin görevin? Züppenin tekini koruma bahanesiyle altına girip duş hizmeti vermek. Sen oro...

Birden şak diye bir ses geldi içerden. Elmira vurdu sanırım. Ben ise hala kapıyı zorluyorum. O piç her şeyi yanlış anladı ve Elmira'ya hak etmediği şeyler söyledi. Demek kameraları yerleştiren bu şerefsizdi.

-Burak ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu? Ben öyle biri miyim?

Bir süre sessizlik oldu. Acaba Elmira'ya bir şey mi yaptı o şerefsiz.

-Aslına bakarsan neden seninleyim biliyor musun? Vücudun güzel. Erdal olacak şerefsiz de bunu öğrenirse kahrolur. Hem seni tadacağım hem Erdal'ı kudurtacağım. Bir taşla iki kuş.

Bu ne diyor lan böyle? Ulan şerefsiz gösteririm ben sana.

-Burak sarhoşsun yaklaşma.

-Hayır değilim. Sana gücüm yetecek kadar ayık durundayım.

Kahretsin, Elmira'ya bir şey yapıyor. Hayır yapamaz, Elmira fiziksel olarak çok güçlü o herifi kolaylıkla alt eder. Edebilir demi? Hayır, hayır bunu şansa bırakamam. Tüm gücümle kapıya yüklendim ama yerinden kıpırdamadı. İçerden patırtı geldi ve ardından Elmira'nın çığlığı.

-Burak yalvarıyorum dur, yapma. Beni öldür ama bunu yapma!

Ağlamaklı bir ses tonuyla konuşuyor. Elmira ağlıyordu o yıkılmaz psikopat yalvarıyor... Birden içimdeki öfke patlamasına engel olamadım. İçerden Elmira'nın yalvarma ve çığlık seslerini duydukça öfkem daha da kabarıyor. Tüm gücümle kapıya omuz attım ama olmuyor, lanet olası kapı açılmıyor.

-Sarp yardım et!

Bunu duyar duymaz etrafıma bakındım ve bir şeyler bulmaya çalıştım. Masadaki çatal dikkatimi çekti. O sırada bir şeylerin kırılma sesi geldi.

-O hanım evladı piç yaklaşmaya bile cesaret edemez boşuna uğraşma.

Buradan çıktığımda o şerefsiz ölmüş olmayı dileyecek. Masanın üzerindeki dergiden bir yaprak koparıp hemen kapıya koştum. Kapının altından kâğıdı sürdüm ve kapının anahtar deliğine çatalın sapını soktum. Elmira'nın sesi kesilmişti, bu beni korkuttu. Kısa bir uğraş sonrası anahtar yere düştü ve kâğıdı kapının altından çektim.

ÇAPKIN & PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin