Bölüm 11

14.6K 471 31
                                    

Sebebini bilmiyorum ama sanki bu günkü olay bütün umutlarımı yıktı. İlk defa bir kızın bana gerçekten değer verdiğini düşünmüştüm ama yanılmışım, hem de çok. Yanımda durmaya bile tahammül edemiyor resmen. Kabul ediyorum iflah olmaz bir çapkınlığım var ama değişebilirim. Kafamdaki bir ses Bahar'dan ders almadın sıra Elmira da dedi. Lanet olsun!

Diğer içkiyi de hızla kafama diktim. Kendimi kapana kısılmış gibi hissediyordum. Ayrıca neden bu kadar düşünüyorum ki? Sonuçta Elmira benim hiçbir şeyim değil. Daha birkaç ay oldu tanıyalı!

Ne sıfatla ona umut bağladım? Salak ben, aptal ben, kadın değil mi? Hepsi aynı halt. Yanımdaki kızların ne yaptığını fark etmiyorum bile. Serhat'ın seslenmesiyle gözlerimi açtım.

-Sarp iyi misin?

Kafamı salladım sadece ve birden yanımdaki kızlardan iğrendim. Hızla kalktım ve kalabalığın arasından geçerek bara doğru ilerledim. Taburelerden birine oturdum ve Elmira'nın beni kaçırdığı gece oturduğumuz taburelere diktim gözümü. Kahkahası, kendinden emin tavırları ve o gizemli halleri o kadar güzeldi ki...

Ah, atmam gerek kafamdan. Benden nefret eden birisinden hoşlanmak gibi bir salaklık yapamam. Barmenin yaklaşmasıyla ona baktım. Bu Halil, sempatik bir gülümsemeyle elini uzattı. Bu Brown'da çalışmıyor muydu?

-Hoş geldin Sarp. Uzun zamandır yoktun özlettin kendini.

Elini tuttum ve kambur duran belimi düzeltmeye çalıştım ama alkolden dolayı pek gücüm olduğu söylemez.

-Sağ olasın, biraz tatile çıkmak istedim, bilirsin sıçmaya gitsem paparazziler peşimde. Sen ne zamandır buradasın?

Gürültülü bir kahkaha attı ve önüme bir içki koyup göz kırptı. Birkaç hafta olmuş başlayalı. Bu çocuğu seviyorum ya, param için etrafımda dolananlardan değil. Yanımda Serhat durunca kafamı ona çevirdim ve elbisesine kumaş yetmemiş bir kızla sarmaş dolaştı.

-Sarp tek başına ne yapıyorsun burada? Katılsana bize, bak seni bekleyenler var.

Biraz önce oturduğum yeri işaret ederek göz kırptı. Kısaca göz gezdirdim ve ciddi anlamda çok güzel kızlar var. Geceyi kurtarırlar.

-Ben almayayım, size iyi eğlenceler.

Bardağın dibinde kalan içkiyi de bitirdim. Oldukça şaşırmışa benziyor ama şu an hiçbir kız umurumda değil. Gidip kime takılıyorlarsa takılsınlar. Benden ekmek çıkmaz onlara. Bu düşünceme kendi kendime güldüm ve bunu dışa vurdum istemeden. Serhat ellerini pes dercesine kaldırdı ve yanındaki kadına sarılarak döndü eski yerine. İlk seferinde bende Elmira'ya böyle yapmıştım değil mi? Tabi o zamanlar ben onu benim gibilerden sanıyordum ama tabi ki de öyle değildi. Gördüğüm kızlardan çok çok farklı birisi. Her yönüyle farklı. Bana bugün söyledikleri gerçekten canımı acıtacak cinsten. En son Bahar benim hayallerimi yıktığı zaman böyle incindim. Elmira ile Bahara duyduğum şeyler çok farklı. Elmira'ya karşı koruma hissi, şefkat, sevgi ve arzu. Hepsinden biraz besliyorum ama sevgi ve koruma isteği çok daha ağır basıyor. O vücudundaki ve yüreğindeki izleri teker teker silmek istiyorum.

Of lanet olsun ne kadar kendime itiraf edemesem de ben... Ah, kafamı sertçe masaya koydum. Düşünmekten beynim patlamak üzere. Sözde unutmak için içiyorum ama sarhoş oldukça daha fazla düşünüyorum.

-Bana bir vişneli soda lütfen.

Fazla sarhoş oldum sanırım Elmira'nın sesini duymaya başladım.

-Sarp Bey bu şekilde sarhoş olmanız sizin için hiç güvenli değil. Bilirsiniz etrafta manyak, psikopat kaynıyor...

Gerçekten kafayı yedim sanırım, kafamı kaldırıp soldaki taburede oturmuş ciddi bir biçimde elimdeki bardağa odaklanan bir Elmira gördüm. Pekala rüya mı görüyorum? Elini bardağıma uzatıp çektiği anda anladım. Hayır rüya değil canlı kanlı gerçek. Umursamazca omuz silktim ve Halil'den yenisini istedim.

ÇAPKIN & PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin