Önemli!

5.2K 149 29
                                    

Lütfen beni biraz anlamak açısından okuyun. Biliyorum bana kızgınsınız ama ciddi anlamda hiç vaktim yok neredeyse.

Sabah işe giderken yaklaşık 20 dakikalık yürüyüşün ardından metroya biniyorum 12 dk boyunca ayakta gidiyorum. Sonra sanayiden aktarma yapıyorum ve bes dakika oturabiliyorum. İşe yetişmek için koştura koştura üç kat merdivenleri hızla tırmanıp masama geçiyorum ve sonuç; daha işe başlamadan pertim çıkıyor. Saat 6da işten çıkıyorum kafa kazan gibi. Bütün gün kağıtlarla, bilgisayarla uğraş. Işten çıkınca koşa koşa metroya git, saniye farkıyla kaçır... 8 dakika bekliyorum, aynı şekilde beş dakika oturuyorum. Aktarmadan sonra yine koşturmam lazım çünkü metroyu yakalamam lazım. Ayakta durmakta zorlanıyorum ama bu benim için iyi bile çünkü önümde upuzun bir yokuş oluyor çıkmam için. Minibüs yok mu diyeceksiniz ama adam sadece yokuşu çıkarıyor 2 tl alıyor. Sonrasında yine tabana kuvvet. Kusura bakmayın ama aldığım ücret asgari. Eve bir geliyorum, saat yediyi geçmiş bile. Yemek yeme, üstünü değiştir dinlen falan filan saat oluyor 8-8.30. Oturuyorum ders başına ama nafile kafa olmuş kazan. Zaten işte bütün gün dosyaların arasındayım. Yol yorgunluğuda çökünce üzerine oluyor benim uyku saati 9.
İKİ SEÇENEK VAR, EĞER SINAVLARIM GEÇENE KADAR SABREDERSENİZ EN KISA SÜREDE YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM.
YOK UĞRAŞMAYIZ HİKAYE SIKTI ARTIK DİYORSANIZ HİKAYEYİ FİNAL YAPARIM.

ÇAPKIN & PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin