SARP
-Elmira ile beraber büyüdük. Yaşadığı şeyleri, çektiği acıları aklın hayalin almaz. Acısını beraber paylaştık, o zamanlar çocuk olduğum için elimden bir şey gelmiyordu tabi.
Sözünü kestim. Yaslandığım koltuktan doğruldum ve dirseklerimi dizlerime koydum.
-Mert, Elmira ne yaşadı?Sıkıntıyla iç geçirdi. Uzaklara dalmış gibi bir hali var. Olumsuzca kafasını salladı. Ah tamam ya hatırladım bu çocuğu! Blackwine da barmenlik yapıyordu. O barın kalitesi gittikçe düştüğü için uzun zamandır gitmedim.
-Bunu sana ben anlatamam. Bu doğru olmaz.Merti de anlıyorum, normaldir. Anlıyorum diye mırıldandım. Sonuçta onun özeli.
-Elmira sana karşı hisleri var. Peki ya sen?Kalp atışlarım birden hızlandı. Elmira'nın hisleri arkadaşçadır, muhtemelen Mert yanlış anladı.
-Ben sadece arkadaş olarak görüyorum sanırım. Yani emin olamıyorum. Elmira'nın beni sevmesi imkansız, iyi bir insan değilim. Endişelenmene gerek yok onun da hisleri arkadaşçadır umarım.Bana ilk başta verdiği içkiyi içtim. Olabilir mi? Elmira'nın beni gerçekten sevme ihtimali var mı? Geçen gece söyledikleri geldi aklıma.
-Senin hakkında ki ön yargılarım için kusura bakma. Aslında iyi birisin.Omuzlarım düştü ve umutsuzca başımı salladım. Medya her zaman yalan yanlış yazmayı çok sever. Yeter ki reyting alsın.
-O kaltaktan sonra bütün kadınlardan nefret ettim. Bir daha birini sevmeye cesaret edemedim.Tabi bilmemesi gayet normal. Çünkü basına sızmadı. Serhat'la kavga sebebimizi de kimse bilmiyor. Olan şeyleri kısaca özetledim, adamın bana resmen bakış açısı değişti. Aklıma gelen soruyu yönelttim.
-Mavi gözlü, garip saçlı, kısa boylu bir kız geldi bara. Elmira onu görünce oldukça öfkelendi. Kimdi o?Birden telaşla ayağa kalktı.
-Kahretsin, onu tamamen unuttum. Elmira onu gebertmeden engel olmalıyım.Ayağa kalktı ve bende arkasından gittim. Koridorda hızla ilerliyorduk ki onları gördük. Elmira kızın saçlarını tutmuş. Bu manzaraya çok ta şaşırdığımı söyleyemem. Elmira kızın saçlarını bir anda bırakmasıyla saçlarını düzeltti. Kız bir şeyler söyledi ve bir anda bizi fark etti. Daha doğrusu beni, çünkü direk bana doğru geliyor. Önümde durdu elini uzattı.
-Ben Eylül.Kaşlarımı çattım ve eline doğru baktım tam elini tutacaktım ki Mert bileğimi tuttu.
-Ucuz bir pislik için elini kirletmeye değmez.Elmira geldi ve dibimde durdu. Yavrusunu korumak isteyen vahşi bir anne kediyi andırıyor bu hali.
-Mertciğim, içime boşalırken öyle demiyordun ama?Kızın bu terbiyesizliğine oldukça şaşırdım. Tamam çok masum sayılmam ama babamın bir lafı vardır "İbadet de gizlidir, kabahat de" Tek kelime etmeden Elmira'ya baktım. Mert gitmek üzereyken geri döndü ve parmağının ucuyla Eylül'ün omzunu bir kez dürttü.
-Sen ve senin gibiler bunun için var.Elmira kolumdan çekip içeri doğru sürükledi. Bara yöneldik. Ben hiç bir şey sormadım ama Elmira açıklama yapmıştı.
-Eylül benim teyzemin kızı.Taburelere yerleşince Mert geldi ve ikimize birer kola verdi. Kendi de soda alıp yanımıza oturdu. Mert'in Elmira'ya yönelttiği soruyla bu kızın ne yaptığını daha da merak etmiştim.
-Bu kaltağın ne işi var burda?
-Sarp'ı sevgilim sanıyor aklı sıra intikam alacak.Kararsız bir ifadeyle Elmira'ya baktım. Peki ya gerçekten sevgilim olsaydı? Ah sakin ol kalbim! Elmira ile sevgili olma düşüncesi içimi bir hoş etti. Ne oluyor bana?
-Sarp bu konuda sana yardımcı olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAPKIN & PSİKOPAT
RomanceGecelere adını altın harflerle yazdıran bu playboyu, ailesi adam olması için sürekli elindekileri almakla tehdit ediyor ve daha sayısız yönteme başvuruyorlardı, fakat playboy onun için önemli olan şeylere, yani "kadın"a sahipti. Bunun içinde paraya...