Gülümsüyordu üzerime eğildi ve dudaklarıma yaklaştı öpmüyordu sadece duruyordu. Fakat çıplak bedenini bedenime yapıştırmıştı. Tam şortumu çıkarmıştı ki kapı gürültüyle açıldı.....
~~~~~~
Olamaz! Olmamalı şu anda sinirden her şeyi yapabilirdim. Gerçek yüzüme kaya gibi çarptı. Hepsi rüyaymış. Selen gayet giyinik bir şekilde elinde yemek tepsisi bana doğru geliyor. Konuştuğu kelimeler sinirimin geçmesine ve eğlenmeme yol açtı.
-Ah, çok fazla giyiniksin. Terlemeyesin?
Resmen benimle alay ediyor. Madem oyun istiyorsun, oynayalım o zaman. Tabi karşılık vereceğim diye saçmalamazsam. Çünkü hala rüyanın etkisindeyim. Kızın beni gerçekten keseceğini bilmesem, çoktan yatağa atmıştım...
-Ne o çok mu etkilendin?
Tek kolumu kafamın altına aldım ve psikopatımı izlemeye koyuldum. Elindeki tepsiyi komodinin üzerine bıraktı. Yüksek tabureye oturdu, alaycı bir şekilde gülümsedi ve vücudumu baştan aşağı süzdü. Sen buna vücut mu diyorsun?
Bu kız lezbiyen olabilir mi? Bu vücuda bütün kızlar hasta oluyor.
-Sen kendine kız mı diyorsun?
Birden yüzünün rengi değişti, onu alt ettim sanırım. Gülümsemeye çalıştı fakat pek başarılı olamadı. O kadar alınmış olamaz değil mi? Kadın milleti işte ota sapa alınıyor, gayet çekici. Eminim bunun farkındadır. Sanırım fazla üzerine gittim, ama bir şey de söylemedim ki. Ah bu kadınlar!
-Çok alıngansın. Seni alacak kocaya acıyorum, ama sen bu gidişle evde kalırsın.
Ayağa kalkıp biraz kaslarımı esnettim ve tam karşısına yatağa oturdum. Bir yere dalmış gibiydi.
-Hey, psikopat.
Yavaşça bana doğru baktı. Gözlerinde anlam veremediğim bir hüzün saklı gibi. Ama benimle bir alakası olmadığına eminim.
-Koca diyorum, evde kalırsın.
Dudağının kenarı hafifçe yukarı doğru kıvrıldı. Onu gülümsetmeyi başarmıştım, evet. Oğlum Sarp, kendine gel! Bu psikopat kız seni kaçırdı. Dahası en önemli varlığını kesmeye çalıştı! Tamam biraz(!) abartmış olabilirim ama gerçekten kesebilirdi.
-Peki ya sen?
-Ben ne?
-Sen nasıl evleneceksin?
Yüksek sesli bir kahkaha attım. Ne diyor bu ya? Kızlar benimle evlenmek için can atıyorlar. Kadınlara sorsam kocalarını boşar gelirler.
-Elimi sallasam beş bin ellisi, sen kendine yan.
Başını önüne eğdi ve sağa sola doğru hafifçe salladı. Sonra alaycı bakışlarıyla konuşmaya başladı.
-Neden?
Ne neden? Bu kızın bilmece gibi konuşması canımı sıkmaya başladı.
-Ne demek neden? Yakışıklıyım, maddi durumum iyi ve en önemlisi yatakta benden iyisi yoktur.
Göz kırptım ve yataktan kalkıp komodine yürüdüm. Bu kız kesin evde kalır. Ben ev yemekleri beklerken, pizza ve kola çıktı. Neyse önemli değil, yemek olsun da. Tam yiyecektim ki gülmeye başladı. Hayırdır bu kadar komik olan ne?
-Neye gülüyorsun sen?
Hiç istifini bozmadan ve yüzüme bakma gereksinimi duymadan konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAPKIN & PSİKOPAT
RomanceGecelere adını altın harflerle yazdıran bu playboyu, ailesi adam olması için sürekli elindekileri almakla tehdit ediyor ve daha sayısız yönteme başvuruyorlardı, fakat playboy onun için önemli olan şeylere, yani "kadın"a sahipti. Bunun içinde paraya...