Ačiū kas skaitot ir tikiuosi jums patinka ši istorija, tai komentuokit, vote'inkit❤
Atsikėliau nuo garsaus beldenimo į duris ir Tom balso.
-Kelkitės!-sušuko jis ir pabeldeno.- Kelkitės!- dar kartą pabeldeno.- Kel...-Gerai jau gerai!- sušukau pertraukdama jį, nes jau tikrai užkniso tas jo žadinimas.
Išlipus iš lovos pasiemiau juodus ties keliais suplėšytus džinsus, baltą maikutę ant kurios buvo užrašyta "Girl Power" ir ploną striukytę. Su visais daiktais nuėjau į vonią ir ten viską atlikau. Išėjau jau persirengus ir su šiek tiek makiažo. Pažadinau Safa ir Cara, ir palaukiau kol jos susiruoš.Visos susiruošusios nuėjom į kiemą ir ten kaip visada jau buvo dauguma paauglių (nes gi kieti vaikai neateina laiku :DD)
Greitai susiradom Niall ir Harry, jie paaiškinom, kad žaisim vandens karą.-Kiekvienas už save ar bus komandos?- paklausiau besirišdama plaukus į "arklio uodegą"
-Kiekvienas už save mergyt.- iš kažkur atsiradęs Malik pasakė.
-Labas ir tau, Malik.- pasisveikinau atsisukdama į jį su fake šypsena, o jis tik pavaidino kaip siunčia oro bučinį. Jam kažkokia gera nuotaika šiandien, bet teks ją sugadint...
-Tarp jūsų kažkas yra?- sutrikęs paklausė Niall rodydamas į mane ir Malik.
-Pasvajok, berneli.- nusijuokiau ir uždėjau ant Malik peties ranką.- Man tik patikta jį erzint.- nusijuokiau su visais išskyrus Malik, kuris tiesiog stebėjo mane.
<...>
Visiems išdalino vandens šautuvus. Aišku aš pasiemiau didžiausią, o tokį pat be manęs turėjo tik Malik. Kadangi sakė bus du laimėtojai, tai kažkodėl nujaučiu mes abu laimėsim. Kad aš laimėsiu tai žinau, nes visos aktyvios veiklos man sekasi puikiai, o dėl antrojo laimėtojo dar šiek tiek abejoju.
-Okay, visi paklausykit!- sušuko Tom prašydamas visų dėmesio.- Dvi minutes turite pasisplėpt, bėgt kur norit, ar apsikritai daryt ką norit, bet po šio laiko išgirsit signalą, kad galit pradėt šaudytis. Taigi sekmės, nepamirškit kas laimi galės rytoj ryte neiti į žygį! Sausiausi laimi!- sušuko vadovas.
Prasidėjus laikui iškart visi išsilakstė. Aš nubėgau prie tiltelio ir palindau po juo toje vietoje kur vanduo dar nebuvo apsėmęs žemės. Ramiai sedėjau ir laukiau kai išgirdau kažkieno žingsnius ant tiltelio.
-Gigi! -tyliai sušuko pažįstamas balsas.- Nebijok gi nusušaudysiu, vistiek dar laikas nepraėjo. Kur tu?- jis tyliai šukaliojo ir žvalgėsi aplink.
-Aš čia durniau tu!- sušaukiau, bet tyliai, kad tik jis išgirstų. Mačiau kaip Malik apsižvalgo iš kur sklinda balsas ir tada pro tiltelio lentų plyšius sutikau jo akis ir jis nusišysojo ateidamas link manęs.
-Greičiau lįsk čia, kol nieks nepamatė.- pasakiau ir jis sunkiai, bet palindo po tiltu pamatydamas mane čia sėdinčia.
-Sėdi kaip koks trolis po tiltu.- nusijuokė jis o aš kartu ir jis jau buvo atsisėdęs prie manęs.
-Dabar mes abu troliai.- kartu nusijuokėm ir išgirdom signalą, kad prasideda vandens karas.
-Gerai, koks planas? - tyliai pasklausiau atsisukdama į jį, o jis įdėmiai bandė stebėt aplinką pro tiltelio plyšius.
-Galim tiesiog čia prasedėt, nemanau, kad kas išvis žino, kad čia būtų galima slėptis. Tada šimtu procentu laimėsim.- nusišypsojo ir pergalinga šypsena.
-Man tinka, o ką veikiam kol laukiam?- dabar Malik normaliai atsisėdo atsisukdamas į mane nebestebėdamas aplinkos.
-Nežinau... ką manai apie tiesiog pakalbėjimą?-pasiūlė jiodaplaukis.
-Taigi Malik.- pabrėžiau "Malik".- ką turėsiu padaryt, kad užsitarnaučiau tokią garbią žinot tavo vardą?- vėl priminiau faktą, kad ten nežinau jo vardo.
-Aš tau nesakysiu ką turi padaryt, bet kai tai padarysi - iškart pasakysiu vardą.- paslaptingai pasakė.
-Taip nesąžininga...- patempiau lūpą ir po to nusijuokiau.- Nu gerai, bet dabar sugalvoji tą užduotį ir nekeiti, prisiek.- rimtu balsu pasakiau.
-Prisiekiau savo kiaušais.- pridėjo savo ranką prie širdies ir nuo jo žodžių abu nusijuokėme ir sukirtome rankomis kaip tikram sandoriui.
JE LEEST
softness《Z.M.》
Fanfictie"Tai lyg skydas, kuriuo dengiuosi nuo aplinkinių. Nenoriu, jog kiti žinotų mano jausmus, nenoriu jaustis išduotam. Per daug kartų esu patyręs širdgėlą po kiek vieno nors ir menkiausio atsiskleidimo"