Sedėjau ant tiltelio krašto su juodaplaukiu ir kalbėjom apie įvairius dalykus.
-Atsimeni kai sakei, kad Luke sugadino tau gyvenimą?- paklausiau ir Malik linktelėjo klausydamas ką pasakysiu toliau.- Ką jis padarė?
-Ughhh.... Tai sudėtinga...Norėčiau tau pasakyt, bet kol kas negaliu. To dažnai nesakau, bet atsiprašau. Tu dėl manęs jį nustūmei į vandenį, už ką dabar tikriausiai nekenčia ir tavęs, o tu net nežinai už ką tai padarei. Aš tau pasakysiu, bet ne dabar, gerai?- supratau, kad jam sunku apie tai kalbėt todėl daugiau apie tai neklausiau.
-Gerai.- pasakiau ir išgirdome balsus kas reiškė, kad jau visi grįžo iš to žygio.- ir be to aš žinau, kad tai padariau dėl to, kad tas šudžius nesvarbu ką padarė, bet tau sugadino gyvenimą, o tai reiškia padarė kažką didelio.-pasakiau juodaplaukiui
-Vistiek ačiu - nusijuokė jis ir nuėjom prie visų grįžusių.<...>
Niall su Haryy dėjavo kokie yra pavargę nuo žygio, o aš žvengiau iš jų.
-Tas Tom toks nesveikas, karoče einam jau gal kokias 4 valandas ir tas sako "nu tai vą matau merginom sunku nest kuprines, tai visi vaikinai paiemam po vieną kuprinę ir merginos". O mes ir taip jau nešėm dar visas palapines, kurių išvis nepanaudojom.-piktinosi Niall, o Harry tik linkėjo
-Nuu, tasai taip padlaižiavo panos, tik į lovą norėjo ką nors įsitempt.-prakalbo Harry.
-Nu ok, gal mum užteks ir be smulkmenų.- atsikrenkštė Zayn ir visi nusijuokėm.
-Ką veikiam šiandien vakare?- paklausiau ir visi nutaisė galvojimo veidus.
-Kas jeigu naktį visi nuvarytume į ežerą pasimaudyt?- pasiūlė Cara.
-Visai fainai skamba, kas už?- paklausiau ir visi pakėlė rankas sutikdami.
-Ok tada, naktį einam prie ežero, o davai dabar biški pailsim, nes man nugarą vekniškai skauda.- pasiskundė Harry.
Harry su Niall skirėme po atsikirą lovą, o kiti nuėjom ant mano lovos ir žiūrėjom filmą kol anie miegojo kaip maži vaikai.<...>
Apsirengus maudymuką pasiemiau rankšlostį apsirengiau and viršaus rūbus ir išėjau iš vonios.
-Visi pasiruošę?- paklausiau ir pažiūrėjau į visus.
-Tuoj pala aš dar persirengsiu.- pasakė Safa ir pasiemus drabužius nuėjo į vonią, o aš tuo metu pasiemiau pledą ir apsigaubiau juo.
-Kaip tavo nugara?- Cara paklausė Harry ir man atrodo lyg ir kažkas tarp jų vyksta, kažkaip keistai jie man elgiasi.
-Jau geriau.- mirktelėjo Harry jai ir tikrai kažkas yra tarp jų.
-Okay... kas tarp jūsų?- paklausė Niall ir jie susižvalgė ir linktelėjo vienas kitam.
-Mes kaip ir.... mes draugaujam.- pasakė Harrt ir visi liko nustebę.-jau draugaujam nuo užvakar.
Visi stovėjo nustebę, bet pasveikino juos ir tuo metu išėjo Safa, visi paaiškino kas įvyko ir išėjom prie ežero.
Lauke buvo visiškai tamsu, vienitelis dalykas kas kiek nors skleidė šviesos buvo žvaigždės ir mėnulis. Išties aš visada kažkiek bijojau tamsos. Žinau tai skamba žiauriai lėkštai, sakysit tik vaikai bijo tamsos, bet man niekada nebūdavo jauku joje. Ėjome visi būryje ir plepėjom. Po kiek laiko apsipratome dėk tamsos ir jau galėjome normaliai įžiūrėk vieni kitus.
Zayn priėjo prie manęs ir sunėrė mūsų rankas. Aš pažvelgiau aukštyn į jį, nes jis buvo už mane kiek aukštesnis ir nusišypsojau vaikinui, o jis padarė tą patį. Pagaliau priėjom ežerą ir sustoję ant tiltelio visi pradėjo nusirenginėt, taip pat ir mes su Zayn. Taip gavos, kad aš ir jis buvom nusirengę pirmi ir nelaukėm kitų.
-Šokam?- pasiūlė vaikinas paduodamas man savo ranką kurią iškart paėmiau ir palinksėjau.
-Vienas... du .. trys.- pasakiau ir lyg su trimis pradėjom bėgt per tiltelį ir pasiekę jo galą išokom. Vanduo buvo labai šiltas, tai jaučiausi labai maloniai jame.
Išnėriau ir pradėjau visur žiūrėt kur Zayn. Staiga pajaučiau rankas man ant liemens ir iš vandens, prie pat manęs išniro juodaplaukis.
-Zayyyn!- sušukau ir nestipriai trenkiau jam į petį.- tu mane išgasdinai.
Jis tik juokėsi iš mano reakcijos ir sužnabždėjo man į ausį apsikabinęs mane:
-Man patinka kaip šauki mano vardą.- šelmiškai pasakė jis ir negalėjau nenusijuokt. Pagalvojau "aj padarysiu ką nors neįprasto"
-O patinka šitai?- gundančiai paklausiau apsividama kojomis jo liemenį ir uždėjau rankas lėtai jam ant pečių, pasilenkiau prie jo ir aistringai pabučiavau, bet greit, vos tik jam atsakius atsitraukiau palikdama jį norėt daugiau.
-Velniškai, tik būtų geriau jei leistum pasimėgauti ilgiau.- belenkaip karštai nuskambėjo šis jo sakinys ir jis sulietė mūsų lūpas.
Jis perėjo rankom per mano nugarą žemyn ir pasiekęs mano užpakaliuką truputį suspaudė ir toliau paliko savo rankas ten laikydamas mane, kas man visiškai netrugdė. Aš įvėliau savo pirštus į jo plaukus, o Zayn sukando mano apatinę lūpą šiek tiek ją patemdamas, išprašydamas iš manęs tylią dejonę.
-Taip man irgi velniškai patinka.- atsitraukus pasakiau.
Nemaniau, kad tai bus Malik, bet dabar jis yra žmogus kuris suteikia man laimę.
JE LEEST
softness《Z.M.》
Fanfictie"Tai lyg skydas, kuriuo dengiuosi nuo aplinkinių. Nenoriu, jog kiti žinotų mano jausmus, nenoriu jaustis išduotam. Per daug kartų esu patyręs širdgėlą po kiek vieno nors ir menkiausio atsiskleidimo"