#18

1.1K 81 3
                                    

Oh.. my...fucking...god!!!! 1K reads!!!! Ačiū belenkaip visiemssssss!❤❤❤❤
Kai kuriems gal atrodo kad 1K nėra daug, bet man tai belenkaip daaaaug❤
  

-Zayn...?-nutęsiau kai jau apsisukom važiuot atgal į stovyklą.

-Kas yra mažute?-švelniai paklausė ir dėl paskutinio žodžio atrodo visi pilve esantys drugeliai atgyjo. Tai buvo tobula, girdėti tokius žodžius iš pačio Zayn Malik.

-Gal galėtum tu pavairuot? Mane pradeda imt miegas..-pasakiau ir nusižiovojau.

-Tai, kad ir taip galima sakyt aš vairuoju.- nusijuokė jis ir mane privertė padaryt tą patį.- bet gerai gerai, gali atsisėst normaliai ir pamiegot.
Jau Zayn pradėjo stabtyt mašiną, bet sustabdžiau jį pasukau galvą link jo.

-O galiu pasilikt taip? Jeigu tik tau nesunku...

-Tu lengva kaip pūkelis, o beto taip ir man labiau patinka vairuot, kai visada jaučiu tave šalia.-tarė jis ir pabučiavo mano kaktą.

Padėjau galvą ant Zayn peties ir pro langą žiūrėjau į besikeičiančius vaizdus.

<...>
Vos įsukus į stovyklos mašinų stovėjimo aikštelę mus pasitiko sėdinčios ant suoliuko Meghan ir Liza. Galiu pasakyti tik tai, kad jos neatrodė nusiteikusios linksmai gerti arbatą.

Pasukau galvą į juodaplaukį su sunerimusia mina, bet jis buvo visiškai ramus.

-Nesijaudink, viską sutvarkysiu.-tvirtai pasakė vaikinas ir man beliko juo pasitikėti.
Išlipom iš mašinos ir merginos iškart atsirado prie mūsų.

-Tai tu tas žymusis Zayn dėl kurio Tom teko dingt iš čia?- kažkaip keistai pasakė Meghan. O Malik tik šyptelėjo.

-Tas pats.

-Kaip matau dėl merginų gali visas sienas sunaikint.- truputį prikandus lūpą pasakė blondinė. Ot kalė, bando nuvogt mano Zaynie. mano...? Taip mano. Neryškiai suspaudžiau kumščius iš susinervinimo.

-Dėl savo merginos padaryčiau viską.- pergalingai nusišypsojo Zayn suvarydamas tą peroksidinę ir per liemenį prisitraukė mane arčiau.

Buvau per daug laiminga, kad Meghan nepavyko nuvogt nuo manęs Zayn, kad pirmiausia net nesupratau ką juodaplaukis pasakė. Jis mane pavadino savo mergina... Atsisukau į jį ir suraukiau antakius lyg klausdama "kaip suprast?", bet iš jo tik gavau vaikino šypseną.

-Nu žodžiu, norėjom tik pasakyt, kad kitą kartą jei kažkur išvarysit praneškit, ok?- linksmai paklausė Liza ir mes abu linktelėjom.
Merginos nuėjo kažkur palikdamos mus su Zayn vienus.

-Tai ką...? Mergina?

-Nu kažką turėjau sakyt, nes kitaip būtum vien žvilgsniu ją nužudžius, o be to manęs ji nei kiek nedomina.-ramiai atsakė Malik.- aj ir Gigi?

-Aha?-atsakiau.

-Tu atrodai karštai kai pavydi.-nusijuokė jis ir mirktelėjo man, o aš jaučiau kaip mano žandai kaista.

-Aš nepavydžiu...-bandžiau ginčytis.

-Mes abu žinom, kad pavydi, bet taip pat žinom, kad neturi jokio pagrindo kažkokiom kalėm pavydėt, nes esu tik su tavim.-tai nuskambėjo taip gražiai, romatiškas Zayn vis labiau ir labiau pradėjo man patikt. Ta prasme kam galėtų jis toks nepatikt?

softness《Z.M.》Où les histoires vivent. Découvrez maintenant