Zayn pajungė filmą ir aš atsiguliau prie jo nežinodama ar man jį apsikabint, ar galiu prisiglaust? Tai tiesiog atsiguliau šalia jo, vos pečiu liesdamasi su juo. Lyg supratęs mano visas abejones ir norą jį apsikabint vaikinas perkėlė savo ranką man per pečius ir prisitraukė mane arčiau kuo aš pasinaudojau ir ranka apsivijau aplink Zayn krūtinę. Jo glėbyje jaučiausi saugiai, pagaliau galėjau atsipalaiduot ir svarbiausia buvau laiminga, nors po šiandienos įvykių nežinau ar turėčiau taip jaustis.
-Ačiū, Zayn.- tyliai pasakiau.
-Neturi už ką dėkot.- švelniai jis pasakė ir pasilekė link manęsir mano širdies rimtas sutriko, bet pačia geriausia prasme. Jis atsargiai lyg bijodamas mane užgaut sulietė mūsų lūpas taip nusiūsdamas milijoną šiurpuliukų per visą kūną.
Atsitraukėm ir dar kiek laiko tiesiog žiūrėjom vienas kitam tiesiai į akis.
-Nemanai, kad mūsų pasiges stovykloj?-paklausiau vėl padėdama galvą ant jo krūtinės.
-Harry su Niall supras, kad kažkur išvažiavom, gi nėbebus mašinos, o jeigu ką paskambins.-ramiai išdėstė jis.
-
O dėl Tom... nuo jo nieko mum nebus kad išvažiavom?- sunkiai pasakiau jo vardą ir pajaučiau kaip Zayn kvėpavimas sustoja sekundei kai tariu jo vardą.-Tas šudžius, kopūstagalvis, pedikas ir išvis debilas dar tegul pabando žodį pasakyt ir atsiras 2 metrai po žeme.- įtūžęs pasakė jis.- ir aš nejuokauju.
-Gerai, Zay, galėsi su juo daryt ką nori, bet dabar apie jį nebegalvojam.
-Kaip tu mane pavadinai?- paklausė.
-Zay...-atsargiai atsakiau.
-Man patinka kaip tai skamba.-nusišysojo jis ir atrodė vien nuo jo šypsenos galima ištirpt.
Taip beveik visą naktį pražiūrėjom filmus ir plepėjom, o užmigom kai jau švito.
*Zayn pozicija*
Atsikėliau nuo telefono nesustojamo skambėjimo kas jau ėmė belenkaip užknist.Atmerkiau akis ir pamačiau Gigi gulinčią mane apsikabinus, ji atrodė tokia rami ir graži.
Pripažinsiu netikiu nei meile, nei kitais jausmais kurie trunka ilgiau nei 2 savaites, tai teisiog ne man, bet su Gigi man lyg pradeda rūpėti. Anksčiau man nerūpėjo nei merginos, nei ko jos nori, nei ką mano, bet Gigi... Man rūpi viskas kas yra susiję su ja.Nuėjau prie telefono ir pamatęs kad tai Niall atsiliepiau.
-Seni, kur tu? Gigi su tavim? Visi čia jūsų ieško.-greitai išsakė jis.
-Mes su Gigi išvažiavom truputį, sodyboj dabar.-tyliai pasakiau bandydamas neprikelt merginos.
-Ajj tai gerai... Jau maniau koks Liam prikišęs bus nagus... Kada grįšit?Tom grąsina, kad išmes tave iš stovyklos...dėl Gigi nieko nesakė, bet tave... tave tai keikia jau visą valandą -jau ramiai paklausė jis.
-Tas... Grįšim kai grįšim, o tam berneliui Tom pasakyk užsikrušt.- šaltai pasakiau ir pabaigiau pokalbį.
Tas debilas dar išvis kalba... Tik grįžęs iškart jį užtildysiu.
-Kas skambino?- išgirdau prikimusį Gi balsą ir atsisukęs į ją pamačiau, kad ji sėdi apsikabinus pagalvę. Ji atrodė taip mielai, kad tiesiog norėjos matyt tokį vaizdą kiekvieną minutę.
-Niall... klausė kada grįšim.- pasakiau ir priėjau prie jos ir atsisėdau ant lovos krašto.- Beto labas rytas.
-Labas rytas, jau senei atsikėlei?-paklausė ji susikėlė plaukus ir jau norėjo juos susirišt bet apžiūrėjus riešus nerado plaukų gumutės ir dėl to suurzgė.
-Gal kartais čia kažkur yra gumytė?-paklausė manęs ir aš negalėjau ignoruot savo pošlų minčių.
-Yra, bet nemanau kad tokios ieškai.- pasakiau nusišypsodamas šelmiška šypsena.
-Zaayn!- ji suriko ir nestipriai trenkė man į ranką, o aš tik juokiausi.- Plaukų gumytės, o ne tavo Malik skirtos gumytės.- pasakė ir aš nustebau nuo jos žodžiu... O su ja nenuobodu.
-Ar tu ką tik mano draugužį pavadinai Malik?-primerkiau akis šmaikščiai žiūrėdamas į ją.- Man tai patinka.
-Taip pavadinau, bet nepriprask, nes paskui tavo Malik teks labai nusivilt.- aš buvau šoke nuo jos žodžių, bet pačiam geriausiam šoke. Žinojau, kad ji ne šeip mergina, bet kitos kalbėdavo apie jos vadinamą "Malik" tik tada kai bandydavo nusitempt mane į lovą, o ji tai daro erzindama ir jai puikiai sekasi.
-Gerai baigiam, eime kažką susirast valgyt.
Sorry, vakar neįkėliau, o šiandien trumpa... Nelabai gerai jaučiuosi, tai neturėjau jokio noro rašyt naują dalį.
Be 5 vote ir 1 nuomonės kitos dalies nekelsiu, tai atsiprašau, bet rimtai sakau aš.♡
VOUS LISEZ
softness《Z.M.》
Fanfiction"Tai lyg skydas, kuriuo dengiuosi nuo aplinkinių. Nenoriu, jog kiti žinotų mano jausmus, nenoriu jaustis išduotam. Per daug kartų esu patyręs širdgėlą po kiek vieno nors ir menkiausio atsiskleidimo"