#15

1.2K 84 11
                                    

Žiauriai ačiū už 100 vote!!! Būtų labai faina jei kokią nuomonę parašytumėte!♡

-Okay, sveiki visi. Kas dar nežinot aš Meghan ir jeigu su Tom absoliučiai nieko neveikdavote, tai soriukas su manim taip nebus.- aiškino mum mergina.- Dabar Liza suskirstys jus į komandas ir tada varysim žaist. Aj ir primenu kas skusis kad nenori žaist miegos kieme tik su miegmaišiu.
Atrodo tikrai ši mergina stipri, bet toks jausmas, kad su ja visai sutarsim. Tamsesnės odos mergina skirstė visus garsiai sakydama vardus kuriai komandai priklausys.
-Bus trys komandos, pirma viena sedės, o tada žais su tais kurie laimės pirmą raundą. Taigi pirma koma Niall, Safaa, Cara, Harry, Zayn ir Gigi, jūs jau eikit į aikštelę ir laukit kitų.-parodė kiek supratau Liza į mūsų grupelę ir mes nuėjome link futbolo aikštelės.
Pripažinsiu futbole nebuvau naujokė, nors dabar jau ilgesnį laiką jo nežaidžiu bet vistiek įgūdžiai dar yra išlikę. Lankiau futbolo treniruotes ketverius metus, bet paskui prasidėjo problemos dėl mano svorio, nuolatinio nuovargio ir teko mesti svajonę kadanors priklausyti rimtai futbolo komandai.
-Pasiruoškit laimėt merginos!-linksmai pasakė Niall.-Turėdamos mane su Zayn komandoj galėsit tiesiog sėdėt ir nieko nedaryt, o mes vistiek laimėsim.-gyrėsi blondinas.
-Ir kodėl gi jūs abu tokie ypatingi?-pasiteiravau pažiūrėdama į Zayn kuris tik nusišypsojo.
-Va matai Gigi, aš ir Zayn esam tos pačios fūlės komandos žaidėjai ir svarbiausia du geriausi žaidėjai. Zayn jau kelis metus niekam neatiduoda savo kapitono posto, o aš jam kaip dešinioji ranka.-paaiškino Niall.
Pažiūrėjau į Zayn ir jis tik linktelėjo. Nuėjau arčiau jo ir padėjau galvą ant peties.
-Blondinas čia rimtai kalba?-tyliai paklausiau.
-Aha.- pasukęs galvą į mane atsakė ir sustojo dabar jau atsisukdamas visu kūnu į mane.- Ateisi kadanors į varžybas?
-Nepraleisiu nei vienų.- pasakiau ir jis suglaudė mūsų lūpas trumpam bučiniui.-bet su viena sąlyga.
-Kokia? Tik neprašyk kokių nesamonių kaip prabėbt nuogam per miestą.- nusijuokė Zayn ir kelias sekundes bandžiau tai įsivaizduot...nu ok užteks man.
-Kartais eisi su manim pažaist fūlę.Gerai?- nedrąsiai paklausiau.
-Tai aišku kad gerai. Padarysiu iš tavęs geriausią fulbolistę.-mirktelėjo jis ir jau visi buvom aikštelėje kur radę kamuolį jį pasiemėm.
Atėjus kitai komandai pradėjom žaist. Pas priešininkus buvo tik viena mergina, kiti visi bernai bet tai mūsų negąsdino. Vienintėlis dalykas kuris man nepatiko buvo tai kad priešininkų komandoj žaidė Luke. Nors vis dar net neįsivaizduoju kas tokio galėjo nutiks, kad taip nuliūdintų ir supykdintų Zayn vos pamačius ar paminėjus jo vardą, bet žinau kad kai ateis tam laikas juodaplaukis viską paaiškins, nors pripažinsiu mirštu iš smalsumo tai sužinoti.
Mano mintis nutraukė netikėtai prie manęs pirmą kart per ši raundą atsiradęs kamuolys. Trumpam buvau sutrikus bet tada pradėjau varytis kamuolį link vartų ir jaučiau kaip tas senas geras jausmas žaisti futbolą sugrįžta.
-Davai varyk Gigi!-išgirdau Zayn šūksnį ir trumpam atsisukus į kitus pamačiau mane besivejančius kelis vaikinus iš priešininkų komandos ir Zayn lenkentį juos ir greit atsirandantį netoli manęs. Nesuprantu kaip jis taip greit bėga, bet atrodo kad jis koks žaibas Makvynas. Kai jau Zayn buvo prie pat manęs spyriau jam kamuolį, nes savim nepasitikėjau tiek kad ramiai sau spirčiau golus. Zayn pažiūrėjo į mane ir atspyrė kamuolį atgal ir aš visiškai nesupratau šito jo veiksmo.
-Šitą įspyrsi pati.
-Zayn...- suurzgiau bet vistiek variausi kamuolį.
Blogiausia buvo tai, kad vartus saugojo ne kas kitas kaip Luke. Ugghh, kodėl man visada " taip gerai sekasi"?
Jau nusivariau kamuolį link vartų, o anie vaikinai jau buvo labai arti manęs.
-Nu davai mažute, spirk tą kamuolį.- nusišaipė Luke.
-Aš tau ne mažutė.- pasakiau ir spyriau tiesiai į vartus ir pataikiau!
Atsisukau į Zayn ir jo veide jau puikavosi šypsena. Pribėgau prie jo ir tiesiogine to žodžio prasme užšokau ant jo, o Zayn apkabino mane laikydamas.
-Taip ir žinojau, kad pataikysi.- sušnybždėjo man į ausį, kad tik aš girdėčiau.- tik nesuprantu vieno dalyko.
-Kokio?- jau nušokus nuo vaikino paklausiau.
-Kaip tu visada sugebi suvartyt Luke?- nusijuokė jis.
-Aš jam taip keršyju už tai ką tau padarė, kad tau nereikėtų.-mirktelėjau vaikinui nuo kurio veido nedingo šypsena.

......................................
Meghan ir Liza:

Meghan ir Liza:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
softness《Z.M.》Où les histoires vivent. Découvrez maintenant