#7

1.3K 92 3
                                    

Prasimerkiau ir pamačiau kaip mane kažkur neša juodaplaukis. Jaučiausi saugi jo rankose, todėl nesijaudinau todėl vėl užsimerkiau.

Jaučiau kaip jis mane įneša į kambarį ir paguldo ant lovos, numauna batus ir nurengia megztinį. Jau buvo pasidarę kiek nejauku, bet kadangi žiauriai norėjau miego ir dabar galima sakyt miegojau, į nieką nekreipiau dėmesio. Žinot kai miegat, bet neturite jėgų atsikelti ir viską girdit ir jaučiat kas yra aplink, tik negalit normaliai galvot daugiau apie nieką tik miegą. Va taip man dabar buvo.

Jis apklojo mane antklode ir padėjo pledą netoli, o aš net nejučia apsikabinau jo ranką ir girdėjau kaip jis lengvai nusijuokia ir švelniai patraukia savo ranką, perbraukia per mano plaukus ir sušnabžda:
-Saldžių sapnų.
-Mhmmm...- kažką panašaus sumurmėjau ir tai buvo paskutinis dalykas ką atsimenu.
<...>
Atsikėliau nuo košmaro. Sapnavau, kad Malik sumušė mane miške ir tiesiog paliko gulėti vos galinčią pajudėt.
Tas sapnas buvo toks keistas... Dažnai sapnuodavau įvykius su draugėmis, bet nei karto vaikinas nebuvo pagrindinis veikėjas.
Vis dar jačiasi nejaukiai ir truputį išsigandus.

Atsisėsau ant lovos ir supratau, kad taigi visi išėję į žygį. Oj jiem nepasisekė, sakė grįš tik vakare. O mes su Malik dabar stovyklos karaliai, vieni čia esam.
Atsiminus, kad čia dar yra Malik iškart kilo mintis jį paerzint.

Nuo Caros spintelės pasiemiau auksinį markerį, tikiuosi nesupyks. Nuėjau iki vaikinų namelio ir supratau, kad taip ur nežinau kur Niall, Harry ir Malik kambarys.
Teko patikrint visus kambarius kai pagaliau radau tai ko ieškojau. Mano laimei juodaplaukis dar miegojo, todėl ramiai galėsiu "padaryt jam daugiau tatiuruočių". Pati nusišypsojau nuo savo plano ir priėjau prie vaikino lovos ir atklojau antodę.

Jis miegojo be maikės, todėl matėsi jo raumenys ir visos tatiuruotės, kurių tuoj bus dar daugiau.

Kuo atsargiau priliečiau su markeriu jo krūtinę ir nupiešiau paprastą žvagždutę, o vaikinas net nekrustelėjo. Toliau sekmingai tesiau darbą ir ant jo pripiešiau daugybę visokių nesamonių, žvaigždučių, gelyčių, figūrų, ko tik nepripiešiau.
Baiginėjau rašyt paskutinį dalyką. Jam ant dešinės rankos užrašiau "- xo Gigi". Pabaigiau viską daryt ir atsargiau nulipau nuo jo.

Paskutinį kartą pasižiūrėjau į savo "meną" ir užklojau jį, kad nieko iškart neįtartų. Tyliai išėjau iš kambario ir iškart nubėgau į savąjį ir užsirakinau, nes šimtu procentu žinau, kad pamatęs ką padatiau jis nebus patenkintas.

*Zayn pozicija*

Atsikėliau ir jau norėjau lipt iš lovos bet kai tik nusiklojau antklodę pamačiau ant savo krūtines visokias auksines nesamones. Kas per velnias?

Apžiūrėjau krūtinę ir rankas ir visur pilna buvo visokių tikriausiai su auksiniu markeriu išpaišytų žvaigždučių, gėlyčių ir kitų pievų. Oj kažkam atsirūgs dėl šito... pasigailės, kad net tą prakeiktą markerį paėmė į rankas. Ir tada pamačiau nelemtą užrašą "-xo Gigi". Kažkaip ten nenustebau, kad tai ji, bet vistiek dabar jai klius.
Ta mergina kartais tokia erzinanti, bet kartais tokia nuostabi ir tiesiog noris būt šalia jos.

Nuėjau į vonią ir norėjau viską nusiplaut, bet žinai ką specialiai nesiplausiu, kad ir taip tai huokingai atrodo pavaidinsiu, kad man tai patinka, o tai ją tikrai suerzins.

*Gigi pozicija*

Arba Malik dar vis miega arba planuoja kaip mane nužudys, nes dar nesulaukiau jo trankymūsi į duris. Nusprendžiau nebesukt galvos ir nuėjau į vonią pasidaryt makiažą. Pasileidau muziką ir atsisutojus prieš veidrodį lingavau pagal muziką ir pasidariau ryškesnį makiažą nei kasdien. Pasidariau eyeliner'į ir užsidėjau rudos nude spalvos lupdažį. Iš ties atrodžiau tikrai gerai.

Išėjau iš vonios ir iš nustebimo krūptelėjau pamačiau Malik sėdintį ant mano lovos ir nužiūrintį mane prikandęs lūpą, kas atrodė velniškai karštai.

-Tai ką mergyt, prisidirbai.- kimiu balsu pasakė jis parodydamas į savo išpaišytą krūtinę. Ir taip jis dar vis buvo ne maikės ir jo visi ramenys puikavosi visu gražumu.
Supratau, kad stoksau į jo raumenis ir nukreipiau žvilngsnį ir sutikau jo akis.

-Tai dar neatsižiūrėjai kol piešei? -ironiškai paklausė Malik, o aš tik tylėjau ir stovėjau tarp durį.

Staiga juodaplaukis atsirado prieš mane ir  paėmęs už rankų grubiai, bet neužgaunančiai priremė prie sienos savo rankomis įsitemdamas į sieną ir taip tarp mūsų buvo tik tokių dešimties centimetrų atstumas.

-Įsivaizduok, atsikeliu kaip ir viskas gerai, bet tada žiūriu visas išpaišialiotas kažkokiom žvaigždutėm, gelytės ir dar bala žino kuo, dar džiaugiuosi, kokių bibių nepripaišei. Nu ir paskui žiūriu ant rankos kažkoks užrašas "-xo Gigi" bent būtum nepasirašius... Oj žinok dabar taip atsilyginsiu.- jau mane užkniso jo kalba ir mačiau kaip jis pats vos laikėsi nenusišypsojęs, bet vaidino žiauriai piktą.

-Ar tu kada užsičiaupsi? Jau užkniso... nupiešiau tai nupiešiau, dabar gražiau atrodai.- jau pradėjau nervintis.

-Užčiaupk.- kaip išūkį metė Malik ir padarė labiausiai erzinančią miną, kurios net negaliu nupasakot, nes tik jis tokią daro kai mane erzina.

Pažiūrėjau jam į akis, o jis tiesiog stebėjo mane. Tada pažiūrėjau į jo lūpas, paskui vėl į jo akis. Malik šiek tiek visu kūnų pasilenkė link manęs, aš nesusilaikiau ir paskutinį kart pažiūrėjus į jo akis užsimerkiau pasilenkdama prie vaikino ir suliečiau mūsų lūpas. Jis iškart nedvejodamas atsakė į bučinį ir palinko prie manęs arčiau, o aš apsivijau rankomis ir vaikino kūną ir prisitraukiau jį kuo galiu arčiau. Nuo šito mano poelgio Malik nusišypsojo, kas davė man ženklą žinot jog jam tai patiko.

Mes atsitraukėm ir vaikinas rankas nuo sienos patraukė ir uždėjo man ant liemens nusiusdamas per kūną šiurpuliukus ir sutrigdydamas kvepavimą

- Zayn. Nuo šiol nebereikės manęs vadint pavarde.-mirktelėjo jis.

softness《Z.M.》Where stories live. Discover now