#22

922 82 7
                                    

Jis tiesiog išėjo, o aš stebėjau jo tolstantį siluetą. Kai jau jo nebemačiau tiesiog atsiguldama išsitiesiau ant tiltelio ir užmerkiau akis.

Kodėl aš išvis tai jam pasakiau?
O gal taip apie jį ir manau?

Ne, nemanau. Jis toks nėra ir tai tikrai žinau, bet manęs tas žinojimas nesustabdė nuo tų nelemtų žodžių.

Gulėjau taip ant medinių tiltelio lentų apie dešimt minučių, kol nepasidarė velniškai šalta. Tada atsistojau ir grįžau į kambarį.
Jame radau jau miegančias merginas, todėl stengiausi viską daryti kuo tyliau, kad neprižadinčiau jų.

Nuėjau į vonią, persirengiau ir nuprausiau veidą šaltu vandeniu, kas padėjo nukreipti mano mintis kurnors kitur, bet neilgai trukus jos vėl grįžo ir galvoje buvo tik vienas dalykas.

Zayn. Zayn. Ir dar kartą Zayn.

Suprantu, jam sunku mesti senus įpročius ir jis gailisi dėl to kas įvyko su Meghan. Žinau jis to nenorėjo, tikiu juo, bet vistiek vien nuo tos minties, kad ta kalė Meghan lindo prie Zayn darėsi bloga.

Dabar blogiausia buvo tai, kad aš tikrai stipriai įskaudinau Zayn. Atsimenu kaip jis mane įtikinėjo, kad jis nebėra toks, kad tokiu nenori būt, o aš pabuvau tokia šaunuolė ir išvadinau jį senuoju Zayn... debilė.

Pabaigus reikalus vonioje nuėjau tiesiai į lovą. Visaip bandžiau įsitaisyt kuo patogiau, bet kad ir ką bandžiau, vistiek niekaip neišėjo užmigt.

Išsitraukiau telefoną ir nuėjau į Instagram. Ten prasedėjau gal kokią valandą stalkindama visokiausius žmones. Neteiskit, visada taip darau kai neturiu nuotaikos ar nėra ką veikt.
Šuo atvėju tiko abu variantai. Neturėjau nei nuotaikos nei ką veikt, nes niekaip neužmigau.
Taip be žiūrinėdama visų profilius, net nepajaučiau kaip pirštai nieko net negalvojant suveda "Zayn" į paieškos laukelį.
Rasti jo profilį buvo nežmoniškai lengva, nes tikrai nedaug žmonių turi vardą, tad pats pirmas iššokęs profilis ir atitiko tam ko ieškojau.

Visos nuotraukos jo prfilyje buvo tamsios, dauguma kaip jis rūko, stovi nuleidęs galvą, retoje nuotraukoje jis žiūrėjo į kamerą, bet tos išskirtinės buvo pačios geriausios. Kiekviena nuotrauka atrodė tokia paslaptinga, kaip ir jis pats realiame gyvenime.

Nu ok... užteks man jau... ir taip išsigąstų manęs žmonės sužinoję, kad tikrai dažnai šnipinėju juos Instagram'e.
Susiradus kažkur pataluose pradingusius ausinukus ir prisijingus prie telefono užsileidau muziką. Padėjau telefoną netoli savęs ir įkišusi į kroviklį užmerkiau akis.

Pramerkiau akis ir apsidairiau aplink kambarį. Abi merginos dar miegojo ir tada atsirakinus telefoną pamačiau, kad dar tik 6.20. Nuo kada aš taip anksti atsikeliu ir jaučiuosi pamiegojus? Čia dabar...?

Norėjau dar pamiegoti, bet supratau, kad jau niekaip nebeužmigsiu, todėl sugalvoju, išeit pabėgiot po miškelį.
Apsirengiau į sportinę aprangą ir susirišau plaukus. Iš virtuvės pasiemiau nedidelį buteliuką vandens ir išėjau iš namelio.

Įsikišau ausinukus į ausis, pasileidau muziką ir pradėjau bėgt beveik nežiūrėdama kur, tiesiog miško keliuku.
Pirmą kart normaliai pakėliau galvą ir pamačiau, kad čia tikrai yra gražu šitam miške.
Bėgdama kurį laiką žvalgiausi aplink, grožėdamasi miškeliu, bet paskui vėl nuleidau galvą ir pagreitinau bėgimo tempą.

Buvo išties sunku, bet kažkada gi turi perprasti savo silpnybes, o tai man reiškė normaliai bėgti - tiek ilgus, tiek trumpus atstumus.
Jau buvau visiškai uždusus, skaudėjo pivo šoną, atrodė kojų raumenys degė ir tuo pačiu mirė, o kartu ir aš.

Susiimk, Gigi! Dar gali, bent kol baigsis daina.

Įkvėpiau gyliai oro ir nesustojau bėgt. Žiūrėjau į žemę ir bėgdama laukiau kada ta nelemta daina pasibaigs ir tada pajaučiau kaip su jėga atsitrenkiau iš kažkur išdygusį medį. Pakėliau galvą ir ten buvo joks ne medis, o gi žmogus, kuris tikriausiai nekenčia manęs visa širdimi - Zayn.

-Atsiprašau.- sumurmėjau greitai, bet nuoširdžiai ir jis šaltai pažiūrėjo į mane. Jo akyse nebuvo jokių emocijų, atrodo lyg jos stiklinės, dėl ko suspaudė mano širdį. Aš dėl visko kalta.

-Kitą kartą žiūrėk kur bėgi.- abejingai suurzgė vakinas ir užsidėjęs ant ausų ausines nubėgo į tą pusę iš kur aš atbėgau.

Likau stovėti sutrikus. Jis tapo kitoks ir tam prireikė tik kelių mano žodžių. To pakankamai užteko, kad jis virstų į šaltąjį Zayn.

Dalis nėra ilga...atsiprašau, tiesiog neturiu noro rašyt ir taip džiaugiuosi savimi, kad šitiek šiandien sugebėjau dar parašyt, nes pastarosiom dienom labai numenkinu save, kas ir pati suprantu nėra gerai tai...
Pasistengsiu kitą dalį padaryt įdomesnę, su daugiau įvykių.

softness《Z.M.》Where stories live. Discover now