#23

899 86 17
                                    

《Likau stovėti sutrikus. Jis tapo kitoks ir tam prireikė tik kelių mano žodžių. To pakankamai užteko, kad jis virstų į šaltąjį Zayn.》

Pasilenkiau padėdama rankas ant kelių ir gyliai, neritmingai kvėpavau. Pagalvojus vis dėl to nubėgau pakankamai daug - bent šioks toks linskmesnis dalykas.

Gal ir gerai, kad viskas dabar pasibaigė... vėliau būtų buvę tik sunkiau...

Prieš viską pabaigiant reikia dar kartą, paskutinį kartą pasikalbėti su Zayn, kad viskas būtų aišku.
Vakare rinksimės prie laužo, tad turėsiu progą išsiaiškint su vaikinu.

Atsistojau nuo žemės ir lėtai pradėjau eit link namelio. Einant akį patraukė man ant rankos dar vis likę Zayn pieštų gėlyčių pėdsakai. Pirštu perbraukiau per išblukusius kontūrus ir net pati nesuprasdama nusišypsojau prisiminusi įvykius susijusius su vaikinu.

Grįžau į namelį ir radau merginas dar bemiegančias. Nuėjus į vonią palindau po dušu nusiprausdama nuo viso kūno per bėgimą atsiradusį prakaitą.
Išlipus iš dušo šiek tiek pasidažiau ir grįžus į kambarį tiesiog sedėjau prie telefono mirdama iš nuobodulio.
Taip benaršant telefone net nepajutau kaip užmigau.

Atsikėliau nuo Niall ir Harry juoko. Atmerkiau akis, o ten visi jau atsikėlę sėdi ant Caros lovos ir kažką žiūri per telefoną.
-Sveiki.- pasisveikinau jau išlipus iš lovos ir visi pakėlė galvas į mane.
-Tai pagaliau ateikėlei...-nusišaipė Niall

<...>

Nuėjus prie laužo ant suolų buvo vėl tie suknisti vardai kur kam sėstis taip pat kaip ir aną kartą. Akim ieškojau savo vietos kai pagaliau radau, o man iš šono vieta buvo skirta Zayn, kurio dar nebuvo.

Išvis jis gal nepasirodys?

Apsidairiau aplink ir mano abejones buvo sunaikintos kai pamačiau Zayn. Zayn ir kažkokią raudonplaukę. Atrodo širdis trumpam sustojo vos juos pamačius, tuo labiau, kad vaikinas buvo permetęs ranką per jos pečius, o mergina juokėsi iš kažko ką pasakė juodaplaukis.
Stebėjau kaip jie abu ėjo link laužo ir tada Zayn pakėlė galvą tiesiai į mano pusę ir pastebėjau kaip jo kūnas labai trumpam sustingo ir įsitempė, bet net nepraėjus keliom sekundėm vaikinas nutraukė žvilgsnį ir toliau ėjo lyg niekur nieko tik truputį įsitempęs. Buvo lengva tai suprast, nes ant rankų ir kaklo esančios kraujagyslės buvo išryškėjusios, kas atrodė suknistai karštai, bet dabar jau tai nebesvarbu, nes kaip visada viską sugadinau ir dabar kažkokia raudonplaukė gaus būt laiminga su Zayn.

Pagalvojus ta mergina buvo tikrai graži, tik kažkiek bent iš išvaizduos priminė tokią pat kalę kaip Meghan.

Nusisukau nuo jų ir atsisėdus normaliai sutelkiau dėmesį į nuo laužo šokinėjančias žiežirbas.
Po kokios minutės man iš šono atsisėdo Zayn ir išsitraukęs cigaretę ją užsidegęs pradėjo rūkyt, o dūmai nuo jos eiti į mano pusę.

Paprastai nemėgstu tų kas rūko, bet kai tai daro Zayn tai atrodo karštai, jis atrodo karštai. Jo dūmų kvapas pasiekė mano plaučius ir stipriau įkvėpiau tų nuodingų dūmų. Nors ir pati nerūkiau, bet kažkodėl nuo dūmų sugebėjau truputį atsipalaiduoti.

-Tai ką, merginas keiti kaip kojines?- pertraukiau tylą tarp mūsų ir nežinau kodėl tai pasakiau, bet nesigailiu savo žodžių.

-Pavydas bambą graužia?-su kažkokia nedidele pašaipa atsakė paklausdamas manęs. Atrodo jis visiškai kitas žmogus.

-Ne, tiesiog atsiminiau, kaip prieš kokią dieną dar pasakojai kaip aš tau rūpėjau, o dabar triniesi vėl su nauja pana, žinai tikrai tu esi mergišius.- nepasidaviau jam ir sukryžiavau rankas.

-Pirmas dalykas tu man tikrai rūpėjai, o antras dalykas kai taip darai tavo krūtinė pasikelia.- pasakė parodydamas man į rankas ir likau nustebus nuo jo žodžių.

-Va ta ir esmė, kad rūpėjau.- pabrėžiau paskutinio žodžio paskutinį skiemenį ir bandžiau ignoruot jo pasisakymą apie mano krūtinę.- tai kas ta nelaimingoji?

-Madelaine ir nemanau, kad tokia ji jau nelaiminga, būtum girdėjus kaip šaukia mano vardą...- nusijuokdamas pasakė Zayn ir man to užteko.

-Debilas.- suurzgiau ir jis tik nusijuokė.

-Debilas, kurio tu dar vis nori.

-Sorry, bet gal apseisiu, geriau eik pas savo ryžą kalę.- nusišypsojau jam netikra,erzinančia šypsena.

-Taip ir padarysiu- pasakė jis ir atsistojęs nuėjo tolyn, link tos Madelaine palikdamas mane sėdėt.
Jei jis taip nori, leisiu jam daryt ką nori, nebesivysiu, neatsiprašinėsiu jo kaip kokia kvailė.

Trumpa, bet hey bent jau įkėliau.

softness《Z.M.》Where stories live. Discover now