《-Gigi... aš vos jo nenužudžiau... aš pa..pabaisa.- pasakė jis.
-Zayn, tu nesi pabaisa. Jis to nusipelnė, kažkam reikėjo jį pamokyt.- atsakiau ir stipriai apsikabinau vaikiną.》
-Aš žinau, kad ir tu bijai manęs tokio. Visi manęs bijo... man nieko nebeliko...nebeturiu nei šeimos, nei draugų. Aš niekam nereikalingas, visasa toks buvau...-sunkiai pasakė Zayn ir man pasidarė jo labai gaila. Atrodo jis toks tvirtas, niekas negali pakeist jo nuomonės, jis daro ką nori, bet ištiesų yra toks pažeidžiamas.
-Zayn. Tu reikalingas, tu reikalingas mum visiem, draugam, šeimai, girdi? Visiem.
Tuo pačiu ir man. Aš nežinau kas vyksta tarp mūsų, bet pasakysiu tik kad tu man patinki toks koks esi.-tai buvo skausminga žiūrėt į tokį jį.
-Mano šeimos jau nebėra, bet ačiū, kad bent tau kieknors rūpiu.
-Labai užjaučiu, nenorėjau... atsiprašau.-atsargiai, bet greitai pasakiau supratus kad jis neturi šeimos.
-Viskas gerai.-silpnai šyptelėjo jis ir paėmė mano ranką į savąsias.-Kažkaip greitai praėjo savaitė... dar liko tiek pat...-nukreipė temą jis.
-Joo, net nepastebėjau... O atrodo bent su tavim pažįstami daug ilgiau nei savaitę.- pasakiau kas buvo tikrai tiesa, su vaikinu labai susibendravau, kad net dabar keista manyt, jog po savaitės tikriausiai jo net nebepamatysiu, bet gal šios dvi savaitės praleistos su juo bus to vertos?
-Man taip... Toks jausmas, kad su tavim būnu jau visą gyvenimą ir nesiruošiu ateitį tavęs paleist.-pasakė žiūrėdamas į mane ir aš tik po kiek laiko pergalvojus supratau, kad jis nori ir toliau būt kartu, dėl ko atrodo viduje pradėjo šaudyt fejerverkai, aišku pačia geriausia prasme, nes buvau labai laiminga nuo Zayn pasakytų žodžių, kad net nepajaučiau kaip pradedu šypsotis kaip kokia debilė. Kai jau supratau, kad atrodau kaip tikriausia debilė, kuri yra pamišus dėl Zayn ir šypsos nuo kiekvieno jo žodžio bandžiau nustatyt rimtesnę miną, bet nelabai kas išėjo. Vaikinas aišku tai pamatė ir suprato mano nesamones verdančias galvoje ir nusijuokė iš manęs kas privertė mane atrodyt raudonai kaip koks pomidoras. Užsidengiau rankomis veidą, o vaikinas tik juokėsi, o man visiškai neatrodė juokinga, jaučiausi klaikiai, kaip kokia nevykėlė.
-Atrodai mielai kai nurausti.- nusijuokė jis savo nuostabiu juoku ir atidengė mano veidą nuimdamas nuo jo mano rankas.-Ir tai tik mano dėka-pridėjo jis kai jau maniau kad nustos erzint.
-Zayyn.-suurzgiau nestripriai trenkdama jam į petį.
-Man skaudėjo.- patempė lūpą vaidindamas vaikinas.
-Tai gerai, dabar žinosi kad manęs geriau neerzint.-pasakiau ir jau ruošiausi eit bet jis sustabdė sugriebdamas man už rankos ir atsukdamas mane į jį.
-O tai tave erzina?- gundančiai pasakė uždėdamas rankas ant mano užpakaliuko taip prisitraukdmas mane arčiau.
-Žiūrint ką darysi toliau...- tyliai pasakiau ir jis šiek tiek suspaudė jį išprašydamas tylią dejonę.
-Taip neerzinu?
-Tai niekada neerzina.-pasakiau ir apžergiau jo kojas atsisėsdama ant jo kelių. Lėtai įsisiurbiau į jo putlias lūpas ir Zayn prisitraukė mane dar arčiau ir tada pakėlė atsistodamas, o aš kojas apvyniojau aplink jo liemenį o rankomis keliavau jo nugara ir kaklu.
Jis priremė mane prie sienos, kas buvo žiauriai karšta ir man patiko. Kažkaip atsiradom ant lovos ir aš sunerimavau... Ar tikrai įvyks tai apie ką aš galvoju? Aš prarasiu savo nekaltybę su vos savaitę pažįstamu Zayn?
Jis pradėjo bučiuot mano kalką tikrai palikdamas žymes, o man tai patiko, nes taip jis mane pažymėjo lyg priklausyčiau tik jam. Jis bučinias keliavo aukštyn, o rankomis žemyn ties mane maikės kraštais ir tada aš truputį išsigandau.
-Zayn...-norėjau jau sakyt kad nežinau ar tam pasirengus ar kažką panašaus, nes net neįsivaizduoju kaip tai pasakyt, bet jis kaip visada spėjo viską apgalvot prieš mane.
-Nebijok, mes galim nieko nedaryt, žinau kad tu dar nepasirengus tam. -labai rūpestingai pasakė Zy ir pabučiavo mano kaktą. Jaučiausi tikrai gerai kad sustojom, nors tiesiog degiau noru tęsti bet vis dėl to ta baime manyje laimėjo.
Vaikinas prisiglaudė prie manęs ir dabar mano galva ilsėjosi jo kaklo įlinkį, o abiejų rankos buvo apsivijusios vienas kito kūnus.
Taip tiesiog gulėjom tyloj kurį laiką ir paskutinis dalykas kurį atsimenu prieš užmiegant buvo jo ranka švelniai glostanti mano plaukus.Žinau nusipelniau į pragarą už tai kad nekėliau ilgai ir už tą ale "dirty". Nu bet ką padarysi, bent dabar įkėliau.♡
KAMU SEDANG MEMBACA
softness《Z.M.》
Fiksi Penggemar"Tai lyg skydas, kuriuo dengiuosi nuo aplinkinių. Nenoriu, jog kiti žinotų mano jausmus, nenoriu jaustis išduotam. Per daug kartų esu patyręs širdgėlą po kiek vieno nors ir menkiausio atsiskleidimo"