《Nusibodo jau visus tik nuvilti, noriu pagaliau padaryt kažką gero, naudingo, dėl to visa ši situacija darosi tik dar sudėtingesnė》
-Kaip miegojai?- nukreipė temą Safaa pažadindama mane iš galvoje sukasiančių minčių.
-Normaliai...tikriausiai, o kaip matau jūs visi čia irgi visą naktį išbuvot?- paklausiau parodydama į vaikinus ant grindų.
-Norėjome, kad kai atsibusi būtume visi kartu, Zayn niekaip nebūtume išviję, o Niall su Harry nenorėjo būti du, kurie nesirūpina drauge, bent jie taip mano.- nusijuokė Safaa ir aš šyptelėjau.
-Gal norėtumėte visi kažką nuveikt, vis gi priešpaskutinė diena stovykloje?.- pasiūliau, nes tikrai nenorėjau čia pusę dienos sedėt ir liūdėt dėl visokių niekų.
-Ok, būtinai, tik reikia šituos miegalius prikelt.- pasakė Safa ir nuėjo prie Caros ir švelniai papurtė ją, o ši tik suurzgė.- Cara kelkis...- dar truputį pajudino merginą ir ji atsikėlė.
-Kas vyksta?- staigiai prabudus sumišus paklausė Cara ir man pasidarė juokinga.
-Nieko, tiesiog kelkis.-nusijuokiau ir ji išsivilko iš lovos.- o dabar laikas vaikinam..
Safaa priėjo prie jų ir kelis kartus papurtė, bet nieko. Atrodo lyg miegotų kaip užmušti. Dar keletą kartų Safaa bandė juos prikelt, bet vistiek nieko ir tada man kilo mintis.Atsistojau iš lovos ir nuėjau link kriauklės prisipilti dvi stiklines vandens. Taip padarius atsargiai, kad neišliečiau beveik visiškai pilnų stiklinių nuėjau prie vaikinų.
Padaviau vieną stiklinę Safai ir ji supratus ką ruošiuosi daryt linktelėjo.
-Vienas...du...trys.- ir užpylėm visą vandenį vaikinams ant galvų. Jie iškart šoko nuo grindų ir žiūrėjo į mus nesuprasdami bajario.
-Kas per velnias?- suurzgė Niall ranka perbraukdamas perbraukdamas per šlapius plaukus.- jūs visiškai debilės?
-Tai, kad jūsų neįmanoma prikelt.- nusijuokėm su merginom ir padėjom jau tuščias stiklines ant spintelės.- Geriau kelkites dabar, jei nenorit antro tokio raundo.
-Vos atsikeli, tai jau nesamones darai... nu tu tai pavarai, Gigi.- nusijuokė Harry.
<...>
Visiems persirengus, pavalgius pusryčius nuėjom į kiemą, nes sugalvojom pažaist kokį futbolą ar šiaip praleist laiką kartu.
-Nemanot, kad turėtume pasikviest ir Zayn?- paklausė Cara kai ėjom link futbolo aikštelės. Visi susižvalgėm ir pritariamai linktelėjom.
-Gali tu iki jo nueit, Gigi?-paprastai paklausė Safaa. Nu ir kodėl aš? Aš atsisukau į merginą ir numečiau killer žvilgsnį.
-Ugh.. o negali tu? Gi žinai aš nelabai dabar su juo sutariu...-nutęsiau jau viltingai žiūrėdama į ją.
-Tai kaip tik bus gera proga susitaikyt.- mirktelėjo ji man ir man nieko neliko kaip tik nueit iki juodaplaukio kambarį, jį iš ten pakviest.
Apsisukau ir pradęjau eit jo namelio, kur jis tikriausiai ir bus.
Pasiekus jo kambarį trumpam sustojau, nes prireikė laiko susikaupt ir nusiraminti prieš pasibeldžiant.Kelis kartus pabeldžiau į duris ir laukiau kol pasirodys vaikinas. Ilgai netrukus durys prasivėrė ir prieš mano akis pasirodė truputį nektvarkingais plaukais, apsirengęs tik maudymosi šortus juodaplaukis.
Fuck... jis atrodo tikrai gerai.
-Am.. Labas...- nejaukiai pasisveikinau ir iš jo veido pastebėjau, kad vaikinas buvo nustebęs mane čia matydamas.
-Labas, aš kaip tik ruošiausi eit link ežero paplaukiot, tai jeigu nori gali eit kartu.-draugiškai pasiūlė Zayn ir kažkaio tai nuskambėjo per daug draugiškai iš jo lūpų.
-Nemanau, kad aš dabar po visko norėčiau eit prie vandens, nežinau kada ir vėl kas gali atsitikt.- ramiai atsakiau jam ir jis pasikasė kaklą.
-Ahh taip... atsiprašau.- tyliau sumurmėjo jis nuleidęs galvą. Jis atrodė nuliūdęs, o gal net truputį panašiau į sugniuždytą.
Net nežinau kodėl, bet kai matau jį tokį nuotaika iškart nori pasikeist ir nebegrįšt į linskmą bei džiugią. Aiškiai buvo galima suprast: jis norėjo kad eičiau su juo, o aš kaip visada sugadinau, bent kokią draugišką akimirką su Zayn.
-Bet jei ten būsi tu ir nesiruoši manęs palikt vienos vandeny, tai manyčiau nenumirsiu.- su nedidele šypsena pasakiau ir jis po mano žodžių pakėlė galvą į mane.
-Tikrai nepaliksiu, tik ne dar kartą.- tvirtai, bet tyliai pasakė juodaplaukis žiūrėdamas į mane, o aš jam šyptelėjau.
-Tada galim eit, bet šiaip žinok čia atėjau tavęs pakviest su visais eit futbolo žaist, nes...- net nepabaigiau sakinio kai Zayn mane nutraukė.
-Tu juokauji? Palauks tas ežeras, lekiam fūlės žaist, iškart sakau tu būsi mano komandoj ir mes laimėėėsim!- kaip koks mažas vaikas sudžiūgavo juodaplaukis ir nuo jo reakcijos nusijuokiau.- žinoma jeigu tu tik nori?- truputį surimtėjęs paklausė ir aš tvirtai palinksėjau.
-Kaip gi nesutiksi būti pačio Malik komandoj.- nusijuokiau ir abu išėjom iš kamabario link futbolo aikštelės.
Vis dėl to Safaa kaip visada buvo
teisi. Šis pakvietimas tikrai padėjo susitaikyt, dabar su juo kalbant atrodo, kad anksčiau jokių nesklandumų nebuvo.Tai tikriausiai vienas iš mėgstamiausių dalykų būnant su Zayn. Gali tiesiog pamiršt visas problemas, visą likusį pasaulį ir leisti linksmai laiką su juo.
Jap ir vėl ne per ilgiausė dalis, bet taip gavosi. Labai norėjau šiandien dar parašyt naują dalį, tai ilga nebūti pavykusi.
♡
YOU ARE READING
softness《Z.M.》
Fanfiction"Tai lyg skydas, kuriuo dengiuosi nuo aplinkinių. Nenoriu, jog kiti žinotų mano jausmus, nenoriu jaustis išduotam. Per daug kartų esu patyręs širdgėlą po kiek vieno nors ir menkiausio atsiskleidimo"