《Tai tikriausiai vienas iš mėgstamiausių dalykų būnant su Zayn. Gali tiesiog pamiršt visas problemas, visą likusį pasaulį ir leisti linksmai laiką su juo.》
Kol ėjom iki aiškelės dar persimetėm keliais nereikšmingais žodžiais, bet nieko įdomaus taip ir neįvyko, nors ir buvo gera tiesiog būti ramiai ir draugiškai, be jokių pykčių ar problemų.
-Sveiki, visi!- linskmai pasisveikino Zayn kai jau atsiradome prie mūsų grupelės, kuri jau buvo paiemusi kamuolį.
-Sveikas, mes komandas kaip ir jau suskirstėm. Tu būsi su Cara ir Gigi, o mes su Harry ir Safa kartu.- išaiškino Niall.- visiem tinka?
-Joo.- vienu metu pasakėm su Cara, o Zayn tik liktelėjo.
-Ok tada pradedam!- sušuko Harry ir kadangi pas mane komandoj yra dvi merginos, o kitoje tik viena kamuolys atiteko mum ir pradėjom žaidimą.Aišku beveik viską mano komandoj darė Zayn, bet nebuvo vienas iš tų kurie pasisavina kamuolį ir daugiau niekam prie neleidžia net prisiliest.
Pasigirti galiu, kad ir aš įspyriau porą įvarčių, bet aišku viso darbo pati nepadariau. Zayn nusivarė kamuolį link vartų ir tada aš gal nuo vos 5 metrų nuo vartų sėkmingai pataikiau.Priešininkų komanda taip pat lengvai nenusileido. Niall ir Harry žaidė tikrai labai gerai, bet negeriau nei Zayn, kuriam truputį padėjau ir aš. Galima sakyti Safaa ir Cara buvo tik dėl vaizdo, bet kelis kartus pravertė ir jų pagalba žaidime.
Gale kaip ne keista, bet mes laimėjom, kai Zayn pataikė įvartį ir rezultatas pasiekė 6:4
-Tu laimėjai!!!- sušukau kai Zayn lakstė po aikštelę maivydamasis. Jis atsisuko į mane ir pradėjo bėgt mano pusėn, bet be nesamonių bėgant vistiek neapsėjo. Kol atbėgo link manęs spėjo kelis kartus pašokt į orą, jis tikrai šiandien atrodo laimingas lyg vaikas gavęs dėžę guminukų
-Mes laimėjom.- pataisė mane jis ir net nepajaučiau kai buvau jo rankose sukama aplink.
-Zayn! Baik!!-juokiausi, nes atrodė jis tikrai šiandien prisivartojo kažkokio šūdo, dėl ko man darėsi truputį neramu.
Jis mane nuleido, bet nuo veido šypsena nedingo.-Tu gal kažko privartojęs šiandien, kad toks linksmas ir draugiškas?- truputį rimčiau paklausiau jo.
-Ne, tiesiog pamaniau užteks man jau būt tuo paniūrėliu Zayn...- rimtai atsakė juodaplaukis ir mačiau iš jo akių, kad jis tikrai tam yra tvirtai pasiryžęs.- Ir tuo pačiu norėčiau dar kart atsiprašyt už viską, viską ką tau pridariau, tikiuosi galėtume vistiek likti draugais.- paskutinius žodžius labiau paklausė, bet vis ką kitką pasakė labai tvirtai.
-Gerai... atleidžiu tau, bet tuo pačiu ir atsiprašau už tai ką pati buvau prikalbėjus.- nuoširdžiai jam atsakiau ir ant jo veido vėl atsirado ta nuostabi šypsena.
-Neturi dėl ko atsiprašyt, toks ir buvau.-nusijuokė vaikinas.- Draugai?
-Draugai.-pasakiau ir vienam kitam nuoširdžiai nusišypsojom.
Nors dar jaučiu jam šiltus jausmus, vis geriau būt draugais nei priešais. Tuo labiau kai su Zayn draugiškai leisti laiką man patinka net labai.-Ok, o dabar lekiam į ežerą, laimėjom, kaip ir aišku aš sakiau, dabar eime paplaukiosim. Ir nebijok nepaleisiu tavęs nei per metrą.- pasakė juodaplaukis ir sugriebęs man už rankos tvirtai, bet tuo pačiu švelniai pradėjo vestis ežero link.
Spėjau atsisukt tik kartą į merginas ir Safaa mirktelėjo, o Cara pakilnojo antakius nuo ko tyliai nusijuokiau.
-Ką manai į nusimaudymą su visais rūbais?- nušypsojo vaikinas ir aš papurčiau galvą.
-Tau tai lengva sakyt, kai tu ir taip tik su maudymosi šortais, o aš... geriau nueinam dar iki kamabrio, prižadu aš greitai.
-Nu ok... ko jau dėl tavęs nepadarysi.
Nuėjus iki kambario paiemiau maudymuką ir nulekiau į vonią persirengt.
-Tu greitai?- nekantraudamas paklausė sušukdamas Zayn.
-Jau tuoj, tik susirišu plaukus.- sušukau jam atgal ir dar girdėjau kaip vaikinas kažką sumurma.
Susirišiau plaukus į ir pažiūrėjau į veidrodį. Atrodžiau visai gerai, bent aš taip manyčiau... Perbraukiau ranka per plaukus ir išėjau iš vonios. Zayn radau ant lovos žaidžiantį su telefonu, bet vos tik išgirdo mane išeinant padėjo telefoną į šoną ir pakėlė galvą į mane. Greitai nužvelgė mane visą ir atsistojo eiti.
-Eime?- paklausė ir aš linktelėjau galvą.
Atsiradus prie ežeriuko norėjau nešokt staigiai į vandenį, bet jame atsirast palegva.Aišku mano norai neišsipildė, kai Zayn suiemė mano ranką ir pradėjo bėgt link vandens, o man neliko nieko tik bėgt kartu ir jau greit atsiradau vandenyje kaip ir vaikinas.
Vanduo buvo toks ledinis, kad net iškart pradėjau drebėt.
-Zayn man šalta... aš einu į krantą.- tyliai kalendama dantim pasakiau ir vaikinas atsirado arčiau manęs.
-Ateik čia, man ir pačiam nėra labai šilta, kartu sušilsim.- pasiūlė jis ir nelaukęs mano atsakymo prisitraukė mane link jo kūno apvydamas mane savo stiprios rankom.
Aš labiau prisitraukiau prie vaikino višiskai atsirasdama jo glėbyje. Iškart pasidarė šilčiau, bet nemanau, kad tai vien nuo Zayn kūno sklindančios šilumos. Būnant prisiglaudus prie jo atrodo užverda visas kraujas, pagreitėja kvėpavimas ir nebejauti nei jokio šalčio nei nieko kito, tik jo kūną ir malonius šurpuliukus keliaujančius po visą kūną vos vaikinui palietus bent menkiausią odos lopynėlį.
Taip, Gigi, po visko jis tau vistiek beprotiškai patinka. Tik dėja šie jausmai gali būti tik draugiški, nieko daugiau.
Tik draugai.<...> (diena kai visi išvažiuoja iš stovyklos)
-Tai ką viskas, paskutinės valandos visiems kartu...- nuliūdęs priminė viesiem Harry, o mes visi liūdnai linktelėjom
-Ei! Gi dar tikrai susitiksim. Mes su meginom mokykloj, o su jumis vaikinai, nors ir gyvenate visiškai kitam miesto gale vistiek atrasim laiko kada susitikt.- bandė pralinksmint Cara.- pažadėkit, kad ir toliau bendrausim.
-Prižadam.- vienu metu pasakė vaikinai ir nusišypsojo sukeldami ir ant mūsų, merginų veidų po šypseną.
-Mum reikia ką nors nuveikt ypatingo kaip paskutinei dienai... ir žinau puikiai ką.-pasakiau kai į galvą šovė genialus planas.
-Ir gi ką jau vėl sugalvojai?-nusijuokė Niall ir prisėdo ant suoliuko esančio kieme netoli laužavietės, o mes visi pasiekėm jo pavyzdžiu.
-Kas jeigu mes ką nors iškrėstumėme visiems tiems kurių nekenčiam šitom stovykloj? Bent aš tai galiu įsivaizduot kelis žmones kuriems norėčiau atkeršyt ir šiaip iš jų pasijuokt.- pasakiau ir visų veiduose pamačiau susidomėjimą mano planu.-Tai ką manot? Yra kas nors kam norėtumėte kažką iškrėst?
Visi keliolika sekundžių įtemptai svarstė ir galvojo kol Niall sutraukė apmąstymus.-Um... buvo toks Jack, kuris bandė nudažyt mano mašiną rožiniai, bet spėjau sutrugdyt...- papasakojo blondinas. Pala ką? Jo mašiną rožiniai?
-Kada čia taip buvo? - nemažiau nustebus nei aš paklausė Safaa.
-Gal kokią antrą dieną, nenorėjau sakyt, nes nu lievai skamba.- nusijuokė truputį susigėdęs jis ir mes visi pradėjom juoktis.
-Tu rimtai?- paklausiau juokdamasi.- Galėjai sakyt, būtume iškart jį pamokę.
-Jooo... Niall,žinok kad ir kaip lievai skamba vistiek tave palaikysim.- pritarė man Zayn įsitraukdamas į pokalbį.
Kalbant apie jį tai šias porą dienų praleidom kaip geri draugai, nieko neįprasto neįvyko, tik tikrai susidraugavom kaip geriausi draugai, kas truputėli mane liūdino, bet ką padarysi.
Tikriausiai mums tiesiog nelemta būti kartu.
DU LIEST GERADE
softness《Z.M.》
Fanfiction"Tai lyg skydas, kuriuo dengiuosi nuo aplinkinių. Nenoriu, jog kiti žinotų mano jausmus, nenoriu jaustis išduotam. Per daug kartų esu patyręs širdgėlą po kiek vieno nors ir menkiausio atsiskleidimo"