-Taigi, kad jau visi susirinkom sugalvojom, kad visai įdomu būtų visiem tiesiog nuvaryt naktį pasimaudyt į ežerą.- pradėjo kalbėt Liza atsistojus taip kad visi ją matytų.-ka manot?Dauguma laisvai sutiko, bet aišku atsirado ir tų kurie kaip visada nieko nenorėjo veikt.
-Bet, kad vanduo tai ledinis.- susurzgė kažkoks bernas ir tai atrodė juokinga.
-Kas nenorit galit neit, nei vieno neverčiu.-pavartė akis Liza, nes matau, kad ir ją nervina tokie nepasitenkelėjai.-Kas einant, tai susitinkam prie ežero už penkių minučių, o kiti darykit ką norit.
Aš atsistojau ir su būriu kitų patraukiau link namelio. Staiga tik pajaučiau du kūnus prie manęs apsivejant rankomis mano pečius. Pasukau galvą ir ten buvo Safaa su Cara.
-Varom maudytis?- paklausė linskmai Cara ir aš tik nusijuokiau.
-Dar klausi, tai aišku.- atsakiau ir visos nusijuokėm.-O vaikinai varys?
-Joo Niall su Harry varys, sakė ateis iki mūsų kai persirengs, o dėl Zayn tai nekalbėjom su juo, be to kas atsitiko tarp jūsų ir kas ta nauja pana?- paklausė Safaa kai jau tikėjausi neteks joms visko aiškint kas įvyko, bet dėja, mano svajonės neišsipildo.
-Ugh... Tiesiog pasakyt, kad tu buvai teisi, Safaa - jis tikras šūdžius. Žinau jis yra tavo brolis, tai sorry už tai, bet tuo pačiu jis yra ir pats didžiausias mergišius.- stengiausi pasakyt kuo linksmiau ir man sėkmingai pavyko, kas yra tiesiog puiku!
-Nieko tokio, žinau aš jį, toks jau yra ir čia aš atsiprašau už jį. O dabar nebekalbam apie liūdnus dalykus.- nusijuokė sakinio gale Safaa ir aš taip pat permečiau savo rankas merginom per pečius.
-Einam, greičiau persirengsim, bet vistiek dar turėsi papasakot kas ten įvyko tarp jūsų.- pasakė Cara ir aš linktelėjau.
Cara nulekė link kambario durų, o mes palegva paskui ją.Įėjus į kambarį Cara iškart pasiemus maudymuką nulėkė į vonią persirengt, aš visdar knisausi lagamine jo ieškodama, o Safaa kažką maigė telefone.
Visoms persirengus į duris kažkas pasibeldė, kas tikriausiai buvo vaikinai. Atsidariau duris ir mano spėjimai pasitvirtino, jie įėjo į kambarį ir šsidrebė ant lovų.-Sveikooos.- nutesė Harry.- pasiruošusios?
-Jo, tik tuoj paiemu rankšluoščius.-atsakiau ir paiemus juos visiem išėjom pro duris.
-Ajj, o kas ten su Zayn vysta? Vėl kažkoks keistas ir dar ta raudonplaukė?- paklausė Niall ir aš pavarčiau akis. Ugh.. jau užkniso visiems pasakot apie jį.
-Mes susipykom. Jis susirado naują ir tik įrodė koks šunsnukis yra.- nusišypsojau netikra šypsena, o vaikinai suprantamai linktelėjo.
-Kas bėga su manim iki ežero?!- sušuko Cara ir pasileido bėgt, o mes jai iš paskos. Atrodo jai tikrai šiandiem gera nuotaika.
Į nieką nekreipdami dėmesio nubėgom per tiltelį ir įšokom į vandenį sukeldami didžiules bangas.Išnėriau ir pamačiau kad jau vandenį esame nevien mes, kiti irgi prijungė pasekdami mūsų pavyzdžiu. Apsidairiau ir pastebėjau Harry, iškart jam užšokau ant nugaros ir nusijuokiau kai tik vos išlaikė pusiausvyrą. Pamatęs, kad tai aš vaikinas panėrė su manim jo vandeniu, o kai išnėrėm visi pradėjo mus taškyt, o mes aišku juos.
Tas taškymas pasidarė nebevaldomas ir man neliko nieko tik panėrus plaukti kuo toliau nuo jų.
Kai jau pajaučiau kad nuplaukiau pakankamai toli išnėriau ir vos neatsitrenkiau į vaikino nugarą. Tas vaikinas visu kūnu atsisuko ir suraukė anktakius pamatęs kad tai aš.
- Matau nesiliauji manęs sekiojus.- nusijuokė Zayn ir mano nuotaika iškart susigadino.
-Atsiknisk, Malik, jau pabodo tavo žaidimai.- atkirtau jam ir pastumiai jį nuo savęs per atrodė mūsų neskyrė ten 15 centimentrų ir nuplaukiau visiškai į kitą pusę, kuo toliau nuo jo.
Nuplaukus pakankamai toli, tikrai toli nuo apskritai visų išsitiesiau ant nugaros ir ramiai plūduriavau.
Buvo gera visiškai vienai tiesiog gulėt apgautai vandens, pagaliau normaliai atsipalaidavau. Taip gulėjau kelias minutes ir tada vienas iš mano didžiausių košmarų išsipildė. Koją sutraukė mėslungis ir aš supanikavus pradėjau muistytis bandydama kažkaip atpalaiduot koją, bet niekaip nesigavo ir jau jaučiau kaip gaunu nedidelį gurkšnį vandens. Užsikosau ir atrodo lyg jau viskas gerai, bet tada dar vienas, o po dar kitas ir jau pradedu šaukti
-Niall!- užsikosau ir vėl gaunu gurkšnį.- Harry!
Šį kartą mano plaučius pasiekia didelis kiekis vandens ir nebesugebo su tuo susitvarkyti.
Jaučiu tik kaip mano kūnas pasiduoda ir pasineria, o aš nebesugebu jo priverst išnert.
*Zayn pozicija*
-Matau nesiliauji manęs sekiojus.- nusijuokiu pamatęs Gigi sutrikusią žiūrinčią į mane. Kaip suprantu ji ir vėl vos į mane neįsirėžė.
-Atsiknisk, Malik, jau pabodo tavo žaidimai.- atsikirto ji ir savo nedideles rankas uždėjus ant krūtinės pastūmė mano kūną nuo savę, nes pripažinsiu tarp mūsų tarpas buvo minimalus.
Tai padarius tiesiog atpsisuko ir nuplaukė nežinia kur.
Aš apsisukau, akimis pagavus Madelaine priplaukiau jos. Ji nėra tokia bloga kaip elinę mergina su kuria tik leidžiu laiką, kad pasilinksminčiau. Įsisiurbiu į jos kaklą ir ji sukikena atsisukdama į mane. Apsiveja rankomis mano kaklą ir vos tik rankomis palietę mano plaukus norėjo pradėt juo velti, glostyt, net pats nežinau, bet niekam neleidžiu jų liesti,nes plaukai yra kaip vienintelis tikras mano jausmų atspindys, todėk greitai suiemęs už jos rankų patraukiu merginą nuo savęs ir nuplaukiu iki Harry su Niall palikdamas ją vieną.
-Sveikas!- pasisveikino Harry ir Niall ir aš atsiradęs prie pat jų atsirėmiau ranka į prie pat esantį tiltelio kraštą.
-Ten viskas Gigi gerai?- paklausia Niall ir pirma nepagaunu ką jis kalba bet tada toliau nuo visų pamatai ją muistantis vandenį. Ir vėl ji. Kodėl viskas sukasi apie ją?
-Nemanau...Niall varom pažiūrėt- su nerimu balse pasako Harry ir jie jau ruošėsi plaukt iki jos bet sustabdžiau vaikinus.
-Jai tik dėmesio reikia, tik išsidirbinėja. -suurzgiau, o vaikinai nepatikliai pažiūrėjo į mane.
-Tu gal rimtai durnas? Pats kaltas jeig...- jau pradėjo skaityt man moralą Niall, bet nuo Gigi pusės išgirdom riksmą
-Niall!- kurį laiką tyla.- Harry.
Vaikinai sužiūro vienas į kitą ir pasileido žaibiškai plaukt jos pusėn, o aš toliau tiesiog pliūduriavau atsirėmęs.Negi man tikrai nerūpi?
Stebėjau Gigi ir ji tiesiog panėrė. Laukiau kol pamatysiu ją išneriant, bet nieko. Ji nepasirodė.
Ir tada man į galvą lyg kulka šovė "Tu debilas, Zayn!"
Pasileidau plaukt kaip dar niekad neplaukiau. Atrodė visi aplink išnyko, tiek vaizdas tiek protas susikoncentravo ties vienu dalyku.Gigi.
Rašiau beveik visą dalį du kartus, nes jau buvau parašiu pusę ir išsitrynė,tai tikrai ilgai teko rašyt :DD
Tikiuosi patiko dalis
♡
VOCÊ ESTÁ LENDO
softness《Z.M.》
Fanfic"Tai lyg skydas, kuriuo dengiuosi nuo aplinkinių. Nenoriu, jog kiti žinotų mano jausmus, nenoriu jaustis išduotam. Per daug kartų esu patyręs širdgėlą po kiek vieno nors ir menkiausio atsiskleidimo"