-Taigi laimėtojai - Hadid ir Malik!- pasveikino mus Tom ir tikėjausi, kad pasakys vardais, nes tada būčiau sužinojusi vaikino vardą, bet man ir taip gerai plius vis dėlto norisi sužinot ką man padarius Malik pats pasisakys.- Rytoj galėsite miegot iki 12 valandos, o tuo metu visi kiti keliasi 5 valandą ir pusę šešių išeinam į žygį po mišką. - tęsė savo kalbą vadovas ir girdėjosi kaip visi suurzgė iš nepasitenkinimo. O mes su juodaplaukiu džiaugėmės galėdami praleisti tą kankynę.
Atsisukau į Malik ir jis lyg supratęs, kad jį stebiu pažiūrėjo į mane.
-Be tavęs nebūčiau laimėjęs ir tai ką padarei Luke buvo taip kieta, aš dar vis šoke.- nusišypsojo man
-Be tavęs nebūčiau nubėgus.- taip pat nusišypsojau ir dabar po ilgo laiko jaučiausi tikrai laiminga.
Ilgai maniau, kad jeigu nenoriu jaustis blogai turiu kitus atstumti kitus, bet dabar supratau jog suteikti nors bent kiek laimės gali ir kitas žmogus.<...>
Sedėjau kambaryje ant lovos or klausiausi ką Cara pasakojo apie tai kaip atkeršyjo savo buvusiam už tai kad išdavinėjo.
-... tu būtum mačius jo reakciją, atrodė tuoj apalps pamatęs visą motociklą išpaišytą. Tiek prisijuokiau jį bestebint.- mes visos nusijuokėm ir kažkas pabeldeno į duris
-Užeikit!-sušuko Safa
Iškart pro duris įėjo Harry, Niall ir Malik.
-O čia jūs, sėskit kur nors.- pasakiau ir jie prisėdo prie mūsų ant lovų.
-Sveikas broleli.- Safa nusijuokė žiūrėdama į juodaplaukį. Palaa ką? Safa ir Malik yra brolis ir sesė?
-Tu ir jisai esate brolis ir sesė?- aš iš nuostabos įsižiojau.
-Joo.- įprastai atsakė Safa ir aš nieko nebesupratus atsisukau į Malik, kuris tik palinksėjo.
-Pala... Safa arba šeip kasnors galit pasakyt man Malik...-nespėjau pabaigt sakinio nes vaikinas mane pertraukė.
-Nei vienas nebandot sakyt jai mano vardo, nes kitaip pasigailėsit.- grasinančiai pasakė Malik ir visi nusijuokė, o aš tik suurzgiau, nes kaip visada nieko neišgaunu. Atsisukau į vaikiną ir jis nusiuntė man oro bučinį, o aš jam nusišypsojau fake šypsena.-Kas einat prie laužo?- paklausė Malik pakeisdamas temą
-Aš.- visi beveik vienu metu pasakė išskyrus mane. Aš nelabai turėjau noro eiti kažkur, tiesiog norėjau gulėt lovoj.
-O tu Gigi?-paklausė Niall.-negi neini?
-Aš tingiu... tiesiog noriu gulėt lovoj...-tingiai pasakiau
-Oj šitaip neišsisuksi.- Harry priėjo ir paiemė man už rankų.- Niall imk už kojų.
Jam antrą kart nereikėjo sakyt, iškart priėjo ir paėme už kojų ir abu mane pakėle kol aš juokiausi
-Bent paimkit kasnors pledą, prašau.- paprašiau ir mačiau kaip Safa paiemą jį nuo mano lovos.
Taip jie mane pernešė per visą namelį, norėjo nešt iki pat laužo, bet įkalbėjau paleist, tad dabar ėjau apsikabinus minkštą, pūkuotą pledą.
Priėję laužą apsisėdome prie jo ir kepemės net nežinau iš kur atsiradusius zefyrus. Visą laiką aš buvau apsiklojus pledu ir klausiausi kitų kalbų kai atrodė jau tuoj užmigsiu. Atsistojau ir pradėjau akim ieškot kokios nors kėdės, bet nelabai kaip sekėsi.
-Ko ieškai?- paklausė Cara žiūrėdama į mane.
-Kokios kėdės ar ko nors kur galėčiau patogiai įsitaisyt, nes tuoj užmigsiu.- pasakiau ir su tais žodžiais nusižiovavau.
-Sėsk pas mane, bet tik dėl pledo.- nusijuokė Malik ir tada supratau, kad jis čia vienintėlis sėdi ant sulankstomos kėdės.- nebijok, gi nesuvalgysiu... gal.- pridėdamas ant galo "gal" patraukė pečiais ir nusišypsojo.
Aš nuėjau prie Malik ir girdėjau kaip Harry sušaukė "Uuuuu, nauja porelė" nekreipiau į tai dėmesio ir tiesiog atsisukau į Harry ir parodžiau faką, o juodaplaukis paplojo man dėl tokio gesto.
Atsargiai stengiausi atsisėst Malik ant kelių bent nelabai kas išėjo.
-Tiesiog sėsk, nebijok nesulaužysi manęs.- padrąsino vaikinas ir tiesiog prisitraukė mane jam ant kelių.
Nežinau kaip tilpau, bet padėjau galvą jam ant krūtinės, o kojas susikėliau ir prisitraukiau prie arčiau. Tiesiogiai susiraičiau ant Malik kelių ir apklojau mus abu su pledu. Vaikinas uždėjo rankas ant manęs taip laikydamas, kad nenukrisčiau ir viena ranka "paišė" įvairiausias figūras man ant nugaros.
ESTÁS LEYENDO
softness《Z.M.》
Fanfic"Tai lyg skydas, kuriuo dengiuosi nuo aplinkinių. Nenoriu, jog kiti žinotų mano jausmus, nenoriu jaustis išduotam. Per daug kartų esu patyręs širdgėlą po kiek vieno nors ir menkiausio atsiskleidimo"