#19

1.1K 81 3
                                    

Nuėjom į virtuvę pasidaryt kažko valgyt, nes visi jau seniai buvo atsikėlę ir pavalgė, tai teo mum patiems darytis valgyt ir kai sakau patiems turiu omeny Zayn.
-Štai, imk valgyt.- pasakė Zayn padėdamas ant stalo dvi lėkštes su blynais, vieną man o kitą sau. Vaikinad atsisėdo prei stalo ir nieko nelaukęs prsdėjo valgyt. Aš taip pat nedelsiau ir įsidėjau kasnį į burną. Wow...tai buvo taip skanu... tokių skanių blynų senai nesu valgius.
-Hmmm... šitie blynai tkie skanūs... Hmmmm tu Dievas, Zayn.
-Nedėjuok, o geriau valgyk, bet ačiū.- nusijuokė jis ir pasimaivė vaidindamas koks tobulas jis yra.
-Kaip pasakysi, Malik. Daugiau nedėjuosiu.- pasakiau ir tik paskui supratau kitą mano pasakymo reikšmę. Fuck.. ir kodėl aš taip susifeilinu? Aj bet žinai ką, Gigi, pabūk kartai ir nešvanki
-Oj dar ir kaip dėjuosi. O kai tai darysi, tai galiu prižadėt kad ne dėl blynų, o dėl manęs.-mirktelėjo jis ir uždėjo savo delną ant mano kojos. Fuck... ką jis daro su manim? Atrodo vien prisilietus jis atgaivina manyje esančius visus drugelius ir ptiverčia jausti tai ko dar nei vienas vaikinas neprivertė jaust. Aišku nuo jo šitų netikėtų veiksmų aiktelėjau ir jis tik švelniai nusijuokė.
-Ar kažkas ne taip?- apsimestadamas kad man nieko nedaro paklausė vaikinas ir lėtai pradėjo savo ranka keliaut aukštyn mano koja.
Kiekvienas jo prisilietimas nusiūsdavo daugybė šiurpuliukų mano kūnų ir jie buvo patys maloniausi šiurpuliukai kuriuos galėčiau kada patirt.

-Khkmm...-kažkas atsikrenkštė priversdamas mus su Zayn atsisukti balso pusėn ir ten buvo ta pati kalė - Meghan... bus linksma.
Iškart blondės žvilgsnis nukrypo ties Zayn ranka, o po to pažiūrėjo į mane tokiu žvilgsniu "kekše, nelysk prie to kas bus mano", o aš tik pavarčiau akis.
-Ko tu nori Meghan?- pertraukė tuos nemalonius žvilgnsius Zayn be jokio susidomėjimo paklausdamas jos, o ji tik sulaukus vaikino dėmesio išsišiepė ir suklapsėjo savo netikrom kaip ir jos gyvenimas blakstienom.
-Zaynnn... Aš galvojau, gal galėtum ateit pas mane į kambarį padėt? Labai praverstų tavo pagalba...-nutesė peroksidinė blondinė aiškiai bandydama flirtuot.
-Ką tau reikia padėt? -paklausė Zayn.
-Amm... nu ten yra.. ten toks veidrodis ir man reikia jį užkabint ant sienos, bet nepakeliu aš jo, o va tu esi stiprus, nemanau kad tau tai būtų sunku.-dar kartą suklapsėjo ji tom sabo blakstienom ir išsišiepė.
-O kodėl negali prašyt kitų vaikinų?- dabar jau aš įžuliai paklausiau jos.
-Nes jie dabar užsiemę... duuuh.-pasakė man  lyg būčiau kokia debilė.
Atsisukau į Zayn pažiūrėt jo reakcijos į visą šitą jos lasirodymą ir mačiau, kad jam ant tiek užkniso, kad atrodė tuoj nusižudys.
-Tai ka Zaynnnn?-suzyzė ji ir aš eilinį kartą pavarčiau akis.
-Nu ok...-atsudo pasiduodamas Zayn ir aš jį pažiūrėjau tokia "whaaat?tu rimtai eisi pas tą kalę ale jai padėt su kažkokiu veidrodžiu, kai ji tave tik nori įsitempt į lovą?" Tada pažiūrėjau į blondinę ir ji šypsojosi pergalinga ir klastinga šypsena lyg sakytų "hahaha, kale, žiūrėk kaip nuvogiu Zayn tau iš panosies".-Gigi tau viskas ok, kad nueisiu ten pas ją pažiūrėt? Prižadu greit grįšt, gerai?- atsargiai jis paklausė manęs ir aš nenoriai, bet linktelėjau.

Zayn padėjo iš rankų šakutę ant stalo ir paprastai išėjo su Meghan. Nu ok... ir tegul eina, jei taip nori...
Svarbiausia dar atrodė normali ta Meghan bus, bet neee, jai būtina lyst prie visų, o ypač jie Zayn. O Zayn irgi geras, taip lengvai paiema ir išeina paskui kažkokią kutvelą.

Nu ok užteks man apie ją galvot, nes nieko gero nuo to nebus, geriau normaliai pabaigsiu valgyt.
Suvalgius visus blynus išsiploviau lėkštę ir nusprendžiqu reik nueit pas merginas į kambarį, tiksliau į savo kambarį. Kažkaio net keista senai jau normaliai buvau savo kambarį. Gal ir gerai, kad Zayn nuėjai jai padėt, dabar galėsiu laiko praleist vien su merginom.
Vos įėjus į kambarį jos mane apipuolė milijonu klausimų apie Zayn ir mane. Viską jom papasakojau ką nuveikėm per tas kelias dienas ir merginos manė, kad viskas labai miela ir gražu. Aišku kažkaip nepaminėjau tos dalies su Meghan... Bet ilgai nereiks laikyt šito sau, nes kaip tik Cara paklausė:

-O kur dabar Zayn?
-Ughhh...Su Meghan išėjęs jos kambarį kažką ten jai padėt...-atsidusus pasakiau tiesą.
-Paala? Pas tą kalę Meghan? Tą blondinę?-nusistebėjo Safaa.
-Aha.
-Wow... Gigi sakyčiau atsargiau, nes vakar tik ir kalbėjo kaip Zayn bus jos ir atrodo kalbėjo tikrai rimtai.-Paaiškino Cara.-Tad geriau susirask juos kol dar ta kalė neįvykdė savo plano.
Nieko nesakius išėjau iš kambario ieškot tų dviejų. Kieme iškart pamačiau Liza ir priėjau prie jos.

-Heyy.. Žiūrėk gal galėtum pasakyt kur Meghan kambarys?- draugiškai paklausiau jos ir ji man šyptelėjo.
-Labuka, anam namelį, pirmos durys, po dešine.- paaiškino ji rodydama į administrscijos namelį.
-Ačiuka.- kuo linskmiau badžiau sušukt jau nueinant link namelio.
Įėjus į jį lengvai radau reikiamą kambarį ir atvėrus duris sustingau.

Meghan buvo prirėmus Zayn prie sienos ir jie bučiavosi. Jie bučiavosi.... Zayn... jis....
Pajaučiau kaip iškart akys darosi šlapios ir žandu nusirita ašara išdavikė.
Zayn atmerkė akis išgirdęs nuo skersvėjo užsidarančių durų garsą ir pamatęs mane sumišo.
-Gigi?- jis greit nustūmė Meghan nuo savęs ir žiūrėjo į mane purtydamas galvą.- Tai ne tai ką manai, Gigi.- bandė aiškintis jis ir man buvo gana.
Tiesiog apsisukau ir pradėjau bėgt iš patalpos kol ašaros nesustodamos bėgo veidu. Ir kodėl jis taip...?
-Gigi, prašau...-girdėjau Zayn šūksnius už manęs ir mačiau kaip jis mane bandė vytis, bet kažkaip sugebėjau nubėgt į savo kambarį kuriame ačiū Dievui nieko nebuvo ir užsirakinau tuolete nuslysdama durimis atsirsdau ant šaltų grindų ir vis nenustojau kūkčioti...

Aš juo pasitikėjau....bet jis mane įskaudino pačiu žiauriausiu būdu...
O svarbiausia tai , kad aš buvau pradėjus jį įsimylėt...

Ta daaaam! Va ir dalis!
Ačiū kas skaitot ir be  2 normalių  nuomonių kitos dalies nekelsiu❤

softness《Z.M.》Where stories live. Discover now