#12

1.1K 89 3
                                    

*Gigi pozicija*
-Kaip jautiesi?- paklausė Zayn vairuodamas mašiną.

-Jau geriau...Ką sakysime kai grįšim?

-Tiesą. Nebūtinai visą, bet tiesiog pasakysime, kad išvažiavom, o jei tas Tom turės priekaištų aš jam pareikšiu savuosius.- tvirtai atsakė jis ir aš paėmus jo ranką sunėriau mūsų pirštus.

-Ačiū.

-Neturi už ką dėkot.
Parėmiau savo galvą į langą ir pro jį žiūrėjai į greit digstančius vaizdus. Dar net neįsivaizduoju kas vyksta tarp manęs ir Zayn, bet tai man netrugdo būti su juo. Eu tikra kad kai ateis tam laikas sužinosiu viską.

Praėjus kiek laiko jau buvom stovyklos teritojoje. Visi sedėjo lauke, aplink laužą. Vos tik mes į važiavom visų akys atsirado ties mumis kas nebuvo pats maloniausias dalykas.

Vaikinas sustabdė mašiną ir išlipo mane taip ir pslikdamas, pirmiausia buvau sutrikusi, nors ko ir tikėjausi gi Zayn yra "bad boy", bet tada jis vos ne žaibišku greičiu atsirado prie mano durėliu ir jas atidarė.

-Kai esi su vaikinu pati niekada nelipk. Jeigu vaikinas tave gerbia, tikrai atidarys pats.- pasakė jis be jokios išraiškos ar emocijų.

Išlipau iš mašinos ir mes ksrtu nuėjom link visų kitų. Tarp žmonių grupelės pastebėjau Tom... net matant jį darosi bloga... Jis atsistojo ir pradėjo eit link mūsų.

-Tai ką... Gigi, nusprendėt sugrįžt.- su pašaipa pasakė jis ir Zayn atsirado prie jį mane atitraukdmas, kad būčiau už jo nugaros.

-Kaip matau, tu dar vis dar neišmokai kaip elgtis su merginom.- Malik suurzgė ir trenkė Tom. Jam iš nosies ir burnos pradėjo eiti kraujas, o aplink žmonės liko nustebę. Iškart Niall ir Harry atsirado prie manęs ir atitraukė mane atgal, kad manęs nekliudytų kurio nors smūgiai.

-Oj...Malik supyko.- nusišaipė Tom ir trenkė Zayn tiesiai į veidą. Zayn net netrustelėjo, bet mačiau jam buvo sunku nes jo kumsčiai buvo stipriai suspausti.

-Va šitų žodžių tu pasigailėsi... maniau dar kažkaip geruoju susitarsim.- suurzgė Zayn ir vėl  trenkė Tom į veidą ir šįkart tikrai daug stipriau, nes tas debilas net nudribo ant žemės.

-Taigi, paklausiu tavęs vieną kartą. Kaip reikia elgtis su merginom? -užrėkė juodaplaukis ir atsitūpė prie Tom laukdamas atsakymo.

-Gal reiktų jį sustabdyt?- tyliai paklausiau vaikinų kurie stovėjo prie manęs. Jie tik susižvalgė ir papurtė galvas.

-Dabar jau jo nebesustabdysime... nebent nori likt sutrankyta kaip jis.- atsakė Niall parodydamas į Tom.
Zayn visdar laukė atsakymo.

-Su jom reikia elgtis taip lyg jos priklausytų tau... su jom elgtis reik kaip su kalėm, tokiom kokios ir yra.- išpyškino Tom išspjaudamas kraują ir burnos.

-Kalės vaike tu, dar pasakysi kažką panašaus atsirasi du metrai po žeme.-surėkė Zayn ir dar kart jam trenkė. Paskui dar kart ir dar kart.
Kaip reikia elgtis?- sušuko dar kartą Zayn ir aš jau kiek bijojau tokio juodaplaukio.

-Gerai gerai... supratau, užteks jau.-maldavo Tom, bet Zayn nebuvo patenkintas tokiu pasakymu.

-Taip neišsisuksi... Neatsimeni merginos tavęs irgi prašė sustot, bet tu šūdžiau... tu nenustojai! Įsimink "ne" reiškia neee! Girdi? O dabar... teisingas atsakymas bubo "pagarbiai".- sušuko Zayn ir spyrė jam.

-Taigi, kaip reikia elgtis?-dar kart jau ramiau paklausė Zayn.

-Pa.. pagarbiai.-sumikčiojo Tom, nes matėsi po šitų visų smūgių vos galėjo pajudėt.

-Matai... pasirodo dar įmanoma tave kažko išmokyt.-atkišo ranką jam Zayn ir Tom ją suėmė.- o čia kad atsimintum.-pasakė ir spyrė jį atgal ant žemės ir atžergęs vo gyvą Tom pradėjo talžyt.

Aš nebegalėjau žiūrėt... Zayn tuoj jį užmuš taip bedaužant... Priėjau prie juodaplaukio ir norėjau jį sustabdyt. Girdėjau Niall žodžius kad neičiau, bet tai manęs nesustabdė.

-Zayn, sustok.- priėjus prie pat jo ir pasakiau, bet nieko, vaikinas net nesiregavo.
Pridėjau ranką ant Malik nugaros ir sušnybždėjau:
-Zay... prašau nustok. Tu jį nužudysi.- tada jau vaikinas atsisuko į mane. Jo akys buvo visiškai juodos bet pamačius mane po truputį pradėjo šviesėt.

-Gi...- jis bandė pasakyt bet aš nutraukiau apsikabindama jį.

-Viskas gerai, Zayn... viskas gerai.-kartojau jam ir jis taip pat apsikabino mane.-dabar eime.-pasakiau ir nusivedžiau vaikiną link namelio.

Juodaplaukio visas kūnas buvo įsitempęs, o kumščiai dar suspausti. Nuėję į kambarį aš pasodinau vaikiną ant lovos, o pati pritūpiau prie jos ir pakėliau jo galvą, kuri šiuo metu buvo nuleista ir padėta į vaikino rankas.
Vos tik mūsų akys susitiko aš pasilenkiau ir švelniai sujungiau mūsų lūpas, Zayn atsakė net nedvejodamas ir jaučiau kaip jo kūnas atsipalaiduoja.

-Gigi... aš vos jo nenužudžiau... aš pa..pabaisa.- pasakė jis.

-Zayn, tu nesi pabaisa. Jis to nusipelnė, kažkam reikėjo jį pamokyt.- atsakiau ir stipriai apsikabinau vaikiną.

softness《Z.M.》Место, где живут истории. Откройте их для себя