#9

1.3K 81 4
                                    

Sedėjau su merginom balkone ir žiūrėjom kaip vaikinai lauke dirba. Tom liepė visiem bernam padėt nešiot suoliukus, stalus ur šeip atlikti šiandien visus darbus dėl ko neiskundžiau. Niall skundėsi labiausiai, o kiti ramiai nešė stalus.

Lauke buvo karšta ir vakinai tiesiog kepė ant saulės. Zayn nusivilko savo maikę ir dabar jo raumenys matėsi visu gražumu. Vien žiūrėjimas į jo apnuogintą krutinę vertė mane prikąst lūpą. Malik pakėlė galvą į viršų ir pamatęs mane mirktelėjo nuo ko aš nusišypsojau ir toliau ten nesigedindama sekiau kiekvieną jo žingsnį.

-Ar tau ką tik mirktelėjo Zayn?- paklausė Safa ir abi merginos atsisuko į mane žiūrėdamos su tuo šelmišku smile'u.

-Gaaal... -nutęsiau.

-Gerai dabar jau nebesumeluosi. Kas tarp jūsų vyksta?- smalsiai paklausė Cara.

-Nežinau... Jis man kaip ir patinka.- atsargiai pasakiau ir žvilgtelėjau į Zayn, kuris juokėsi iš Niall zyzimo, kad jau užteks dirbt.

-Ir viskas?- lyg žinodamos, kad tra ir daugiau paklausė.

-Na mes... Mes kaip ir pasibučiavom...- nuleidus galvą pasakiau ir pasikasiau kaklą ir merginos nebuvo labai nustebusios.

-Aš taip ir maniau, kad jūs ne šeip "draugai".- nusijuokė Cara ir sakydama "draugai" ore parodė kabutes.

-Bet, Gigi, aš tave iškart įspėju. Zayn yra pats didžiausias mergišius, ilgiausi santykiai, kuriuos jis yra kada turėjęs buvo metai, bet tai buvo daug daug seniau, dabar jis su viena mergina neišbūna daugiau nei savaite. Jis visus atstumia, nieko neprisileidžia, vos tik kažkas suartėja su juo Zayn iškart viską nutraukia. Atsiprašau tikrai už tai, kad pasakiau, brt bent dabar žinai.- išaiškino man viską Safa.

Nors ir net nedraugauju su Zayn kaip pora neneigsiu, kad išgirdus jos žodžius iškart nuliūdau ir nusivyliau. Jis man tikrai pradeda vis labiau ir labiau patikt...

-Ne viskas gerai, ačiū, kad pasakei. Vistiek nežinau ar kažkas bus daugiau nei vienas bučinys.- pasakiau jai nusišypsodama. Melavau tik dėl bučinio, vis dėl to jų buvo ne vienas, o dėl to kad nežinau ar kažkas daugiau išeis, tai tikrai, nuoširdžiai nežinau.

<...>
Jau artėjo vakaras, bet dar sutęme nebuvo. Nusprendžiau sutelkt mintis į kažką naujo, todėl nuėjau iki Tom kabineto, nes jis sakė turi kabinete nedidukę bibliotekėlę, tad knyga man dabar tikrai praverstų.

Priėjus prie durų nestipriai pabeldžiau kelis kartus ir laukiau kol jis atidarys duris. Ilgai laukt nereikėjo, jis po keletos sekundžių atidarė duris ir plačiai nusišypsojo pamatęs mane.

-Gigi, malonu tave čia matyt, užeik- draugiškai pasakė jis ir aš užėjau į vidų uždarydama duris paskui save.- Taigi, ko nusipelniau sulaukdamas tavęs čia? -flirtuojančiai paklausė. Pala? Flirtuojančiai? Ką jis mano, kad daro?

-Anksčiau sakėt, kad turit knygų. Užsinorėjau ką nors paskaityt ir atėjau.-užtikrintai pasakiau.-Tai gal galėtumėt paskolint kokią knygą?

-Žinoma ir vadink mane tu arba vardu.- mirktelėjo jis ir nuėjo prie lentynos kambario gale, o aš jau pajaučiau, kad šitas pokalbis darėsi tikrai keistas ir nejaukus.

-Gerai, Tom.- atsakiau maloniai.
-Man patinka kai sakai mano vardą.- jis su knyga rankosi priėjo arčiau manęs.- Žinai, pastebėjau kaip bendrauji su Malik. Aš galiu tau suteikt daugiau nei jis.- jis vis artinosi ir aš atbulom pradėjau eit kol su nugara neatsitrenkiau į sieną.- Jis tik berniokas, aš galiu tave apsaugot, mylėt, išdulkint kaip niekas kitas negalės.
Tom prisiartino prie pat manęs ir priremė mane prie sienos.

Mano visas kūnas buvo įsitempęs kaip styga, kvepavimas sutrikęs, o galvoje tik mąsčiau kaip iš čia išsineždint.

-Tom aš... aš turėčiau eit...- sumikčiojau ir jau bandžiau pasitraukti nuo jo ir eiti, o jis stipriai mane prispaudė prie sienos ir rankas atremė į ją, kad aš išeičiau.

-Oj nee Gigi. Dabar tu neišeisi kol mes nepažaisim.- kimiu balsu pasakė jis ir uždėjo savo ranką man ant liemens.

Aš pradėjau muistytis, bet jis tik sugniaužė mano riešą ir kilo ranka aukštyn pasiekdamas mano krūtinę ir ten sustabdydamas savo ranką.

-Prašau Tom nereikia, paleisk mane ir niekam nesakysiu nei žodžio.- paprašiau jo nesimuistydama ir bandydamas išsilaisvint iš jo gniaužtų.

-Dabar tavęs nepaleisiu. Aš tsu parodysiu, kad galiu suteikt tau malonumą nori tu to ar ne.- suurzgė jis ir suspaudė mano krūtinę.

Aš tuo taip pasišlykštėjau ir jis tuo elgesiu sukėlė manyje pyktį. Kas jis mano esąs? Aš pasilenkiau truputį prie jo, kad jis susigundytų ir bent kiek atleistų savo prie manęs prispaustą kūną. Ko jis nesitikėjo buvo, kad vos tik jis atleido mane iš kelio dėjau jam į jo pasididžiavimą ir jis suurzgė ir susirietė. Kad būčiau ramesnė dar trenkiau iš kumščio į veidą ir kad ir kaip būtų keista jis sukniubo, o aš nesileidau bėgt iš to prakeikto kabineto. Vos tik išbėgus pro duris supratau, kad skrustu bėga ašaros, bet toliau bėgau kuo greičiau ir tikėjau, kad jis nesiveja.

Išlėkiau pro namelio duris ir atsitrenkiau į kažkieno kietą krūtinę. Pakelus greitai akis pamačiau sutrikusi Zayn veidą ir iškart puoliau jam į glėbį. Jis atrodė sutrikęs, bet mane iškart priėmė į savo glėbį.

-Gigi, kas nutiko?- su išgasčiu balse jis paklausė ir aš pakėliau akis į jį.

-Tom... Tom.. jis bandė... bande mane...- sumikčiojau ir mačiau kaip Zayn akis pajuoduoja.

-Tas asilas. Jis atsiras po žeme. - supykęs suurzgė jis ir parodė iš kažkur čia esančiam Harry į mane.- Pasirūpink ja, aš turiu užmušt tą debilą.- įtūžęs pasakė

Zayn ir jau ruošėsi eit į namą, bet aš stvėriau jam už rankas atsukdama vaikiną į mane.

-Prašau, Zayn, neik, paskui galėsi su juo daryt ką nori, sumušt, nužudyt, supjaustyt į gabalus, ką nori, o dabar pabūk su manim, prašau.- paklausiau ir per tuoj žodžius nusirito ašara. Nenoriau likt viena, kad ir su Harry, dabar norėjau tik būt apsikabinus Zayn. Jis žiūrėdamas į mane pradėjo rimti, nes jo akys po trupučiuką tapo šviesesnės.

-Bet...-juodaplaukis pradėjo sakyt, bet aš jį pertraukiau.

-Prašau.- nuoširdžiai paprašiau
žiūrėdama jam tiesiai į akis ir jis priėjo ir stipriai apsikabino.

-Bet aš jam dar atkeršysiu.- sušnybždėjo į ausį ir tik palinksėjau.- o dabar eime kažkur atokiau, pakalbėsim, nurimsim.- Pasiūlė jis aš vis dar sutrikus palinksėjau.

Jis pradėjo mane vestis, bet matė, kad aš nelabai sugebėjau normaliai eit, nes dar buvau šoke. Zayn paėmė mane į savo rankas kam aš nei kiek nepreištaravau ir savo galvą panardinau į jo kaklo įlinkį.

softness《Z.M.》Where stories live. Discover now