Jego ręka zaczęła sunąć coraz niżej, odruchowo ją złapałam.
- Przepraszam, ale ja nie mogę - powiedziałam
Wyrwałam się z objęć bruneta i pośpiesznie wyszłam z domu. Co to do cholery miało być?, przecież on ma dziewczynę!
Wbiegłam do swojego pokoju i mocno walnęłam drzwiami.
- Co się stało Stella? - do pokoju wszedł zaniepokojony mój ojciec.
- Zostaw mnie samą, proszę - spojrzałam na mojego tatę ze łzami w oczach, odpuścił i wyszedł.
Płakałam w poduszkę i sama nie wiem dlaczego, przecież nic takiego się nie stało. Ale kiedy sobie przypomnę te wszystkie chwilę spędzone z Ashtonem, to jakoś same łzy cisnął mi się do oczu.
Po ogarnięciu się postanowiłam zejść na dół i coś zjeść, bo strasznie zgłodniałam.
- Tato...mamy coś do jedzenia? - zapytałam otwierając lodówkę w której było...w zasadzie nic.
- Możemy jechać do macdonalda, chcesz? - w moich oczach zaśmieciły się lampki, tak dawno nie byłam w Maku.
- Tak! - odpowiedziałam szybko na co tata sie zaśmiał.
- To zbieraj się.
Szybko ubrałam buty, a po chwili byliśmy w drodze.
- Smakuje ci? - zapytał tata kiedy brałam kęs cheeseburgera, pokiwałam głową na tak.
Po zjedzeniu pysznego jedzonka, przyszedł czas na wylegiwanie się na kanapie w salonie.
Mojego ojca nie było bo musiał jechać coś pozałatwiać na mieście, więc byłam sama w domu.
Usłyszałam dzwonek do drzwi, szybko wstałam i otworzyłam. Przede mna stała ta laska od Ashtona która była mega wkurzona co mogłam wywnioskować z jej wyrazu twarzy.
- Hej?
- Zostaw Ashtona, rozumiesz!? - warknęła do mnie.
- O czym ty mów....
- Widzę jak na niego patrzysz!, jeszcze raz ci powtarzam...nie odzywaj się do niego, i nawet na niego nie patrz! - powiedziała i się odwróciła w kierunku swojego yyy różowego auta...Fuj!
Co to miało być w ogóle!. Nachodzi mnie w moim własnym domu i mi mówi co mam robić a czego nie, wariatka.
No i teraz to dopiero mam powód aby porozmawiać z Ashtonem. Muszę to z nim wyjaśnić.
CZYTASZ
Nagroda Albo Kara
Teen FictionPiękna 16-letnia dziewczyna o imieniu Stella zostaje sprzedana bardzo przystojnemu milionerowi. Jak jej los się potoczy? Czy będzie mu posłuszna? Dowiecie sie w opowiadaniu :))