BTS'İN BAKICISI-3●

2.5K 88 20
                                    

Grup üyeleri son anda ayılmış ve senin teknik olarak onlara HİZMET ettiğin akıllarına gelmişti. Bu durumdan faydalanan BTS, bir hafta burnundan getirdiler.

Prova sırasında mola vermişlerdi. Tae yere yatmıştı.

V: O kadar yoruldum ki, uzaylılar gelse savaşamam!

Rm: Aynen. Ölüyorum.

Jm: (adınız)? Bize şurdaki sularımızı verir misin lütfen?

Normal bir rica olduğunu düşünüp ayağa kalktın. Ama bu daha başlangıçtı. Tam oturacakken Jin sana seslendi.

J: Çantamdaki gofreti getirir misin?

V: Benim de telefonumu.

Sg: Şuradan ceketimi versene.

J: Hadi sene.

Göz devirip ayağa kalktın ve istediklerini yaptın. Oturma yolunda ilerlerken, Jungkook seni durdurdu.

Jk: Rica etsem telefonumu verir misin?

Telefon onun sağında duruyordu.

"Uzanıp alabilirsin."

Jk: Ama istemiyorum.

Derin bir iç çekip ayağa kalkarsın ve tekrar istekler havada uçuşur.

Rm: (adınız) müzik setindeki şarkıları başa sarar ve düzenler misin?

Sg: (adınız) biraz kestiricem, ayağımı örter misin?

J: (adınız) çantadan bir gofret daha getirir misin?

Birden aralarında kaldığını ve onların da kıs kıs güldüğünü fark edersin.

Hemen bir çırpıda Jin'in gofretini alırsın, daha sonra Jungkook'un telefonuna yönelip aldığın gibi onun kucağına atarsın ve yanındaki Jin'e gofreti verirsin. Iki adım atıp Suga'nın üzerini örttükten sonra, müzik setinin önüne gelip şarkıları sıfırlarsın.

"OLDU MU?!"

Üyeler sana korkarak bakar. J-Hope'un el kaldırdığını görürsün.

"NE VAR?!"

Jh: Ş-ş-şey diyecektim. Y-yanındaki ç-çanta...

Sağına bakınca yerdeki siyah çantayı görürsün. Hışımla omu alır ve J-Hope'a verirsin.

Derin nefes alıp verirsin ve tekrar 32 diş sırıtırsın.

"Başka bişey."

Bakışların hayır demeleri için baskı uygular. Hepsi bir ağızdan "hayır" deyince bir oh çekersin ve tekrar gülümser bir şekilde yerine otursun. Saate bakarsın.

"Aaa! Antrenmana devam hadi kalkın."

Hepsi aynı anda ayağa kalkar ve gergin bir şekilde dans etmeye başlarlar.

"Sizi çok seviyorum beyler..."

BTS _Hayal Et_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin