Çıktığınız okul gezisinde bir otelde kaldınız. Kız arkadaşların ısrar edince gece çaktırmadan oğlanların odasına gittiniz. Kral oyunu oynamaya başladınız.
(Kral: Çubukların birinde taç işareti diğerlerinde de numara vardır. Taç olan çubuğu kim çekerse o kraldır. Kral iki numara seçer ve onların ne yapmasını istediğini söyler. Kral ne derse o olur, kurala uymayan oyundan atılır.)
Oyun bir süre masum ilerledikten sonra, kızlar durumu abartmaya başlar. Bir kız arkadaşın kral olur.
Arkdş: Ben diyorum ki, 4 numara ve 8 numara... öpüşsün!
Ssn dona kalırsın çünkü sekiz sensin. Aniden Jungkook elini kaldırır.
Jk: Kim sekiz?
Zorlukla ben dersin. Jungkook'un yanakları seninkilerle birlikte alev alır. Onu öpmek istemiyorsun ama sokağın ortasında amuda kalkarak salağım diye bağırmakta istemiyorsun.
(Yapmazlarsa ceza bu jshkfigd)
Ilk adımı Jungkook atar ve sırıtarak yanına gelir.
Jk: Evet (adınız). Sanırım seçenek yok.
Başınla onaylarsın çünkü dilin konuşmaya varmaz. Dudaklarını sana yaklaştırır. Tam öpecekken çat kapı öğretmen gelir. Temiz bir fırçadan sonra hayal kırıklığı ile odanıza dönersiniz.
Sabah kahvaltıdan sonra odana çıkıp biraz dinlenmek istediğini söylersin. Onay aldıktan sonra asansöre binersin. Odana girmek üzere iken omzunda bir el hissedersin.
Sen: Jungkook?
Seni içeri iter ve kapıyı da kapatıp kilitler. Ssn şaşırır kalırsın.
Jk: Yarım kalan bir işimiz var.
Sen: O oyun amaçlıydı. Gerçek değildi. Biliyorsun değil mi?
Üzerine yürümeye başlar. Dediklerini dinlemediği çok bellidir. Birden makyaj masasına çarparsın. Jungkook adeta üstüne çöker. Çeneni tutar ve dudaklarına bastırır. Karşılık vermemek için diretirsin ama öpüşü yoğunlaşır. En sonunda karşılık vermekten başka çaren kalmaz. Nefes almak için dudaklarını geri çeker ve gözlerinin içine bakar.
Jk: Daha sık kral oynamalıyız.
Sen: Bu yaptığın şeyi açıklar mı?
Jk: Evet. Seni öpmek için bir şey bahane etmem lazımmış. Doğru muyum?
Tekrar seni öper. Ve bu sefer bırakmaya niyeti olmaz...