BTS üyeleri ile yurtta takılıyordun. Muhabbet ederken Jin ile damak tadından bahsetmeye başladınız. Sende lezzetli yemeklerle ilgileniyor ve yemek yapmayı da seviyorsun. Jin ile hanginizin daha iyi bir gurme olduğunuzu tartışmaya başladınız.
J: Benim damak zevkim sana on basar bir kere!
"Yediğin herşeyi beğeniyorsun. Hayır... Sen zaten herşeyi yiyorsun!"
J: Ben seçiciyim bir kere. Yediğim herşey marka olduğu için yiyor olmıyim?
"Egoist!"
Birbirinizi yiyecek duruma geldiğinizde üyeler araya girdi.
RM: Neden bir yarışma yapmıyorsunuz? Mutfaktan değişik tatlar getirip size yedirelim. Yediklerini en fazla doğru bilen, yarışmayı kazanır. Oldu mu?
İkinizde onaylarsınız. Sen kazanacağına çok eminsindir. İki tane göz bandı ile geri geldiler. İkinizin de gözlerini bağladılar. İlk önce sana verdiler.
"Iımmm... Sumak?"
V: Doğru.
Sonra Jin konuştu.
J: Havyar?
V: Doğru.
Böyle bir süre ilerlediniz. Sıra sana gelmişti ama hala birşeyin tadına bakamadın.
"Hadi ama versenize."
Bir süre sonra dudağında sıcak bir şey hissettin. Yiyecek değildi. Çok daha tatlıydı...
Aniden "ooooooo" sesleri havada uçuştu. Ne olduğunu anlamamıştın. Göz bandını açan kişi Jin olmuştu. Suratı sana çok yakındı.
"B-beynim uyuştu. Anlamadım. Trafo çöktü. Kepenkler indi. Eror verdi iki kulak arasındaki. Hat kesildi. Keçileri-"
Jin tekrardan dudağına yapıştı. Üyeler sizi kıkırdayarak izliyordu. Dudaklarını geri çektiğinde herşey durdu. Tek duyduğun "Senin seviyorum (adınız)" oldu.