JUNGKOOK●

2K 96 15
                                    

Bunu bir talk showdan esinlenerek yazdım. Videoyu bulmaya çalıştım ama Çince yazdığı için bulamadım 😂 bölüm biraz uzun olabilir. Haydi okuyun...

Senin sekiz kişilik bir kız grubun var. Grubun ana dansçısı ve ana rapperısın. Bir Talk show a katılıyorsunuz. Aynı zamanda BTS de ek konukçular olarak geliyorlar. Sağda senin grubun, solda BTS ve ortada sunucular ile programa başlıyorsunuz. Muhabbet ederken konu dönüp dolaşıp senin gizemli biri olduğuna geliyor.

S (sunucu): Grupta hakkında çok şey bilmediğimiz tek kişi sensin (Adınız). Kişilğin genel olarak nasıldır mesela.

"Oldukça sakin bir yapım var."

S: Emin misin?

Neden bahsettiklerini anlamazsın. Sonra karşınızdaki örtü aşağıya indirilir ve bir makine görürsünüz.

S: O halde bir kalp yarışına ve mısın?

Seyirciler ıslık ve alkış tufanı koparmıştı. BTS e döndü.

S: Sizin en soğukkanlı üyeniz kim peki?

Herkes aynı anda Jungkook'a bakmaya başlamıştı. Jungkook yerinden kalktı ve hemen önümüzdeki puflara oturdu. Sonra seni de kaldırdılar ve Jungkook'un önündeki puflara oturttular. Sonra makineye yönelip iki tane nabız ölçer çıkarttılar (o nasılsa artık).

İkimizinde bileklerine bağladılar ve yerlerine oturdular.

S: Şimdi, oyunumuz şöyle: Birbirinizi yaptığınız hareketlerle utandırmaya çalışacaksınız. Makine kalp atışlarınızı gösterecek. En çok utanan kaybeder. Hadi başlayın.

Kalp atışlarınız doksanlarda başlamıştı. İkinizde bağdaş kurmuş oturuyor, birbirinizin gözlerinin içine bakıyordunuz. Gözlerinizi hiç kaçırmadan uzunca bakmıştınız. Senin kalbin 98 görünürken, Jungkook çoktan 104 leri görmüştü. Oğlanlar ona baskı yapıyordu.

RM: Haydi Kookie!

Jm: Yaklaş ona.

Bir çırpıda dizleri üzerinde yükseldi ve sana doğru eğildi. Seyirciler çığlık atıyordu. Sende istemsizce gülüyordun ama yerinden milim kımıldamıyordun. İnat etmiştin. Sunuculardan biri kalkıp başındaki kasketi çıkartmıştı. Bunu yapınca Jungkook'un yaklaşacak daha fazla mesafesi oldu. Aniden kafanı önce doğru kaktırdın ve Jungkook şaşkınlıkla kafasını geri çekti. Kızlar gülmekten yerlere yatınca makineye kafanı çevirdin.

Senin kalbin 102, Jungkook'un 124 görünüyordu. Sende istemsizce sırıttın. Jungkook ise isyanlardaydı.

JK: B-benim sayıcım hatalı sanırım.

Kekelemesi gülmelerini arttırmıştı.

S: Tamam devam!

Diye bağırdı sunucu sizde bakışmaya devam ettiniz. O sırada Kook ayağa kalktı ve arkana geçip at kuyruğunu çözdü. Nazikçe kenardaki saçlarını alıp topladı. Nabzının artacağını düşünmüştü ama aksine düşmüştü. Sen 98, o 120 olmuştu. Yerinden kalkıp sana bakmaya devam etti. Artık sen bir adım atmalıydın. İşaret parmağını ona uzattın.

"Hadi parmağını getir."

Sana şaşkınca baktı. Sonra dediğini yapıp işaret parmağının ucunu seninki ile birleştirdi. İkinizde parmaklarınızı ileri doğru itiyordunuz. Bir yandan da kalp sayaçlarına bakıyordunuz. Seninki 119 olmuştu.

JM: Hadi Kookie!

V: Hakla onu yakışıklı!

Ama atladıkları şey, Kook 135 lerde geziyor😂. Parmağını çektin vr ellerini uzattın.

"Koy."

Ellerini seninkilere bastırdı. Kalbiniz gittikçe hızlanıyordu. Birden parmaklarını seninkilere geçirdi ve itti. Dengeni sağlamaya çalıştın.

JK: Kaç oldu?!

J-Hope gülme krizine girmişti. Makinaya baktığınızda sen 125, o 161 di! Ağzı beş karış açık kaldı ve yanakları kızardı. O seni alevlendirmeye çalıştıkça kendi yanıyordu. Ellerini senden çekti ve ayağa fırladı.

S: Bu kadar mı utanıyorsun kızdan?

Herkes gülüyordu Jungkook yerin dibine girmişti. Sen hala yerinde oturuyordun ama gülmemek için de kendini zor tutuyordun. Jungkook tekrar yerine oturdu ve bakışmaya devam ettiniz. Tekrar dizleri üzerine çöktü ve sana doğru eğildi. Aranızda 2-3 santim vardı. Seyirciler çılgına dönmüştü. Sana tatlı bir şeyler fısıldıyordu. Yüzünün kenarındaki saçları yavaşça kulağının arkasına baktı. Hala gözlerinin içine bakarken sana o tatlı gülüşünü yaptı.

(Hadi itiraf edelim, biz olsak şimdiye Fatiha mız okunmuştu.)

Kalbin hala 129 du. Ama o 155 di. Burnunu seninkine sürttü. Onun nabızı birden 168 e çıktı. Sende 149 olmuştun. Açık ara kaybeden Jungkook'du. Oturduğunuz yerden kalktınız ve bileklerinizdekileri çıkarttılar. Yerlerinize oturdunuz

S: Açıklama bekliyoruz Jungkook.

Kafasını öne eğdi sonra da sana baktı.

JK: Kabul o çok tatlı.

Grup üyeleri bağırmaya başladı. Seyirciler ise ıslık çalıp alkışlıyorlardı. Herkes senin açıklamanı duymak için sana döndü.

"Yani... Şey... Zordu açıkçası. Utanmadan durmak."

Aynı tepkileri senin için de verdiler. O günden sonra sıkça Jungkook ile shiplenmeye başladın.

https://youtu.be/Pavhss0awOk

Umarım beğenmişsimizdir. Oy verin plzzzzzzzzzz?!!? 😵

BTS _Hayal Et_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin