Yaklaşık bir haftadır çok hastasın, en iyi arkadaşın Yoongi ve annen sana bakıcılık yapıyor. Birazcık iyileşsen de hala miden bulanıyor. Odanın kapısı çalınıyor. İçeri elindeki tepsi ile Yoongi giriyor.
Sg: Ne yaptın sümüklü? İyileşmedin mi daha?
"Kapa çe- *hapşırık*"
Sg: Ah benim canım arkadaşım (!) kıyamam sana.
"Ayağa kalkınca öldürücem seni."
Sg: He he bir kalkda, öldürmesine bakarsın.
Yanı başındaki komidinin üzerine tepsiyi koyar. Çorba kasesini alır ve kaşığı sana uzatır.
Sg: İç.
"Emret komutanım."
Göz devirip kaşığı ağzına tıkar. Çorba çok lezzetli olmuştur. Bir kaşık daha istersin.
"Oh be! Müthiş annemin müthiş çorbası!"
Sg: O aslında müthiş kankanın müthiş çorbası olacak.
Sana gülümser. Hasta aklı ile ne dediğini anlamazsın. Yoongi kaşlarını çatıp ağzına tekrar kaşığı sokar.
Sg: Ben yaptım çorbayı salak!
"Boğazımda kaldı."
Biraz öksürürsün. Yoongi'nin çatılan kaşları eski haline döner. Kaseyi komidine koyar ve seni dikleşririp sırtını sıvazlar.
Sg: Pardon.
Sana çorba içirmek amacı ile yaklaşan Yoongi, senin kendini dikleştirmen ile sana daha çok yaklaşmıştı. Sen şu anın farkında olmasan da, Yoongi gayet de farkındaydı. Yavaşça elini alnına koydu.
Sg: A-ateşin artmış gibi.
Ayağa kalktı ve odadan çıktı. Bir süre sonra elindeki ıslak bezle geri geldi. Alnına serdi.
"Soğuk!"
Sg: Yok bir de kaynar su kullanaydım?! Rahat dur. Biter şimdi.
Senin bu durumda olman Yoongi'nin hiç, hoşuna gitmiyordur.
Az sonra yarı uykulu bir hale gelirsin.
Sg: Çorbanı bitirseydin bari.
"Soğuk... Çok soğuk."
Diye mırıldanırsın. Ter damlaları alnından yastığa düşüyordur. Yoongi üzerindeki örtüyü çeker. Biraz duraksar ama daha sonra üzerindeki uzun kolluyu çıkartır. Neyse ki içinde askılı bir tişört vardır. Yoongi dolabını kurcalar ve bir tane şort çıkartır. Gözünü kapatır, zor olsa da sana onu giydirir ve soğuk havlu ile terlerini siler.
Sg: Hadi (adınız). İyi olacaksın.
Gözlerini aralar ve suratını yakından inceleyen Yoongi'ye bakarsın.
"S-seni.... Seviyorum... Y-Yoongi."
Dediğine çok şaşırır. Kafasını kaldırır ve havluyu da alnından çeker.
Sg: B-ben yenisini getireyim.
Odadan çıkar.
Salaksın kızım sen! O senin kardeşin, ondan hoşlandığını nasıl söylersin?! Çok iyi poh yedin, bravo!
Yoongi gülümseyerek içeri girer. Havluyu omuzlarına değdirir. Sertçe yutkunduğunu duyarsın.
"Y-Yoongi? Az önce ben... Dediğimde ciddi-"
Yoongi seni öper, kısa ama sert bir öpücük olur. Donarkalırsın.
"Salak. Hasta olacaksın. Neden öptün?"
Sg: Hoşlandığın çocuk senin öpsün sen neden öptün diye sor.
"... Yüzsüz..."
Kıkırdadığını duyarsın. Ona baktığında yarım ağız gülüyordur. Sana doğru eğilir ve tekrar öper.
"Hastalık kapacaksın."
Sg: Bir şey olmaz.
1 Hafta Sonra
"Of Yoongi! Ben sana öpme dedim ama!"
Sg: Ya tamam kızım amma uzattın. Çorba yap bana.
Elindeki havluyu onun alnına bastırırsın.
"Salak! Daha sonra da öpebilirdin."
Sg: Sonra ya bekleyemezdim. Bir daha öpersen iyileşirim belki?
Dudağını bir tur yalayıp sana meraklı bakışlarını yollar.
Sg: İyileşene kadar zırrını koklatmam.