Bu bölümü kawaiiharuhi95 e adıyorum. Seviyirım sini unnie😍
Jimin ile bebeklikten beri arkadaşsınız. Onu her zaman, mükemmel kardeş olarak gördün ama onu sevmiyor da değildim. Jimin ise sana abayı yakalı üç yıl olmuştu. Soğuk bir kış gecesinde (direk klişe şdjcoşbs) evinizin kapısı çaldı (başka neresi çalacak acaba???) . Kapıyı açman ile Jimin ve ailesini görmen bir oldu. Annesi sana gülümsedi.
An: Ay benim canım gelinim- aman kızım!
Kenara çekilip içeri girmelerine izin verdin. Jimin e selam verdin ama onun bakışları sürekli yerdeydi.
Bay Park: Elektrikler kesildi bizde donduk evde. Bu gecelik sizde kalabilir miyiz?
Baban: Tabi ki istediğiniz kadar.
Sohbet muhabbetin ardından yatış vakti gelmişti. Sen Jimin'e odanda yatmasını teklif ettin. O yatakta sen yerde uyuyacaktın. Zor da olsa kabul etti. Annenler de kendi odalarını Park çiftine Verdi. Yere yatağı yapıp yorganın içine girdin.
"İyi geceler Jiminie ~"
JM: İyi geceler.
Yarım saat sonra seni bir şey dürtmeye başladı. Kafanı çevirdiğinde Jimin ile göz göze geldin. Uzanıp lambanın ışığını açtın.
"Ne oldu?"
Jm: Ben hala üşüyorum. Isıt beni. Nasıl misafir ağırlıyorsun?
"Gece gece sana bir geçiririm çok güzel ısınırsın. Zıbar yat."
Tam kafanı yastığa koyacakken Jimin saçını çeker.
"Lan!"
JM: I-SIT!
Göz devirip ayağa kalkarsın ve Jimin'in yanına yatarsın. Ona sarılır ve kendine doğru çekersin, iyice sokulursun.
JM: B-bir ö-ö-örtü-
"Sus ve uyu!"
Jimin heyecandan konuşamaz bile. O da sana döner ve ufaktan sarılır. Başlarınız birbirine çok yakındır. Jimin'in dudakları, nerdeyse senin burnunu öpecektir. Bundan büyük keyif alırsın. Başın Jimin'in göğüsünde olduğu için kalp atışlarını duyarsın.
"Yuh kalp krizi filan mı geçiriyorsun?"
JM: ... Evet.
Kafanı yukarı kaldırınca dudaklarınız hafiften sürter.
"P-pardon."
JM: Y-y-yok. Ö-ö-öenm-mli d-değil.
"Sen heyecan mı yaptın?"
JM: H-hayır alakası yok.
Kafanı tekrar eğip uyumaya devam edersin. Aniden Jimin'in dudaklarını yanaklarında hissedersin. Kulağına ulaşmaya çalışıyordur.
JM: Seni seviyorum (adınız). Bu yaptığın çok fazla oldu.
Gözlerini kocaman açarsın. Kafanı biraz oynatırsın ve Jimin hemen dudaklarına yönelir. Seni yumuşak bir şekilde öper. Öyle küçük dokunuşlar yapıyordur ki, keyiflenmene ve birazda gıdıklanmana sebep olur. Dudaklarını çektiğinde gözlerinin içine bakar.
"B-bende s-seni seviyorum."
JM: Sen heyecanlandın mı?
Ufaktan kıkırdar. Utançtan ateş basmış yanağını ufaktan öper. Ve alnını alnına dayayarak gözlerini kapatır.
Tatlı rüyalar...