Katıldığın yarışmayı kazanmış ve konsere bedava bilet kazanmıştın dahası sahneye çıkıp BTS ile de tanışabilecektin.
Nihayet konsere gitmiştin. Hepsi her zamanki gibi çok ateşliydi! Müzikle kopuyordun ve sahneye çıkıp hepsiyle tanışacağın anı bekliyordun. Biasın Jungkook'la tanışacaktın. Ona adeta tapıyordun.
~~~
Nihayet ara vermişlerdi ve görevliler seni sahne arkasına kadar götürmüştü. Nihayet o an gelmişti. Koskoca sahnede onların yanındaydın. Jin ommaya doğru depar attın ve ona canı çıkana kadar sarıldın. Sonra V'ye doğru yürüdün... En sona Jungkook'u bıraktın. Ona diğerlerinden daha büyük sevgi ile sarıldın. Oda bunun farkına varmıştı. Fotoğraf çekinip son kez sarıldıktan sonra sahneden inme vaktin gelmişti. Yürürken son kez dönüp Jungkook'a bakmıştın. Sana öpücük atmıştı ve sen yere düşmemek için kendini tutuyordun.
O sırada gözün tepede sallanan kocaman spot lambaya takıldı. Gereğinden fazla sallanıyordu ve düşeceğine emindin. Tam Jungkook'un tepesindeydi...
Görevlinin elinden kurtulup Jungkook'a doğru koştun. Diğerleri ne olduğunu anlamadan spot düşmeye başlamıştı. Jungkook'u itmeyi başarsanda ezilmemeyi başaramadın. En son duyduğun şey çığlık sesleriydi...
~~~
Gözlerini açtığında yoğun bir ışık seni rahatsız etmişti. Sonunda biraz daha ayılıp kendine geldiğinde kafanı sağa sola çevirdin. Bir anda senin için herşey durdu çünkü sağ bacağını hissedemiyordun ve çıldırmak üzereydin.
~~~
Sen baygınken BTS seni hastaneye yetiştirmişti. Jungkook hala şokun etkisindeydi ve gözlerini senden bir saniye bile ayırmıyordu.
Odaya yatırıldın ve doktor seni muayne etti. Odadan çıkınca BTS üyeleri etrafını sardı.
Sg: O nasıl iyi mi?
Jungkook panjurlu camdan baygın sana bakıyordu. Aklında sürekli onu ittiğin an vardı. Buda onun çıldırmasına yetiyordu.
Dk: Pek de iyi olduğu söylenemez. Oldukça ağır bir yükün altında kalmış. Yaşıyor olması bile mucize.
Rm: Sonuç?
Dk: Sonuç ise oldukça can sıkıcı. Böbrekleri ve kasıkları zedelenmiş. Kaburgasında bir kaç tane, sol kolu ise tümüyle kırık. Kafada pekde bir darbeye sahip değil. Mide kısmında hafif bir iç kanaması var. Ameliyatla halledilebilecek birşey ancak...
Üyeler doktorun son dediği şey ile adeta yıkıldı...
Dk: Sağ bacağı aşırı derecede ciddi bir hasar almış. Tüm kemikleri kırılmış ve tendonları kopmuş. Kasların çoğu lifi yırtılmış ve ciddi zedelenmelere sahip. Uzun lafın kısası felç.
Jungkook kendini daha fazla tutamadı ve deli gibi ağlamaya başladı. Kendi suçu olduğunu düşünmeden edemiyordu.
~~~
Bu hissizlik seni çok korkutmuştu. Jungkook'dan sonra en sevdiğin şey dans etmekti.
Sulanmış gözlerle yalnızca tavana bakabiliyordun. Kapının tıklanma sesi ile kendini topladın. Iceri BTS üyeleri doluştu. Hepsinin elindede renkli çiçekler vardı. Tabi yüzüne bakmaya bile korkan Jungkook içeri adımını bile atamamıştı.
~~~
Onlarla konuşmak sana çok iyi gelmişti. Sana geçmiş olsun dileyip defalarca özür dilediler. Bunun sorumlusunu bulut bulmaz en ağır şekilde ceza vereceklerini söylediler.
Konu dönüp dolaşıp felç bacağına geldi. Kendini ağlamamak için zor tuttun.
"Önemi yok. Iyileşirim nasılsa. Yine olsa yine yaparım. Bu arada Jungkook nerde? Iyi mi o?"
Üyeler şaşkınlıktan hiçbirşey diyemedi. Iyi olduğunu yalnızca şok geçirdiği için dinlediğini söylediler. Aralık kapının önünde ağlayarak seni dinlediğinden tamamen habersizdin...