Jin

1.3K 61 8
                                    

Bir fotoğrafçıydın. Bir düğünde çekim yapman için tutulmuştun. "Düğün" diye geçirdin içinden. Sende sevgilin Seokjin ile evlenecektin ama o seni aldatmıştı. Bunu düşündükçe gözlerin doluyordu. Ama tatlı tatlı bir çiftin mutluluk gününde ağlayamazdın. Kendine çeki düzen verdin ve düğün salonuna giriş yaptın.

Biraz beklemeye başladın. Daha sonra piyano çalmaya başladı ve gelin ile damat giriş yaptı. Şuan sadece ölmek istiyordun çünkü damat Seokjin'di ve gelin diye gezinen de seni aldattığı kızdı. Seokjin etrafa bakınırken birden seni gördü, yüzü asıldı.

Ağlamamak için kendini zor tutuyordun ve sadece hayal kırıklığı ile ona bakıyordun. "Bu kadar mı alçaldın Kim Seokjin? Aldattığın kızı düğününe mi çağırdın?"

Umursamamaya çalışıp kamerayı kaldırdın ve çekmeye başladın. Her kadrajda Seokjin'in şaşkın suratı ile karşılaşıyordun. Biraz daha fotoğraf çektin, ara verip gelin ile damadın yerine geçmesini bekledin. Tören başlamıştı.

Adm: Siz Lee Min-Jea, Kim Seok-Jin'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

Mj: EVEEET!

Dedi cırtlak bir ses.

Adm: Kim Seok-Jin, Lee Min-Jea'yi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

Ne kadar para almış olsanda, ne kadar kendini tutmaya çalışsanda yapamamıştın. Sana bakan Seokjin'i umursamadan yüzünü saklayıp dışarı adımladın. Bu kadar görüntüyü miden kaldırmazdı.

Hızlıca arabana yürümeye çalışıyordun. Derken biri seni tutup kendine çevirdi.

J: Y/N?! S-sen... bunca zaman.

Kolunu kurtarıp yüzüne sert bir tokat attın.

"Cidden bu kadar yüzsüz olmanı beklemiyordum. İğrenç bir adamsın!"

J: Ö-önce beni dinle lütfen. Şuana kadar olan hiçbirşey, g-göründüğü gibi değil.

"Hala mazeret arıyorsun! Senin şuan evlenmen gerekiyor. GİTSENE!"

Onu sertçe ittirip arabana geçmek için yola atladın.

J: Y/N!!

~~~

Sana araba çarpmıştı ve ilginç olanı ise bu kasıtlı bir suçtu.

Başın çatlıyordu. Odanda iki kişi kavga ediyordu ama hala farkına varmamıştın durumun.

J: BABA SAÇMALAMA! BEN Y/N'Yİ SEVİYORUM!

Baba: Ulan, sırf o kızdan ayrıl diye evleneceğin kızla ihanet süsü bile verdik. Neden herşeyi bok ediyorsun aptal herif! Sana o kıza yaklaşırsan ona zarar veririm demedim mi?!

J: Şirket sözleşmesi de, o kadında umurumda değil! Yeterince uzak kaldım meleğimden. Ne yaparsan yap artık ama bizi rahat bırak! Bana istediğini yap baba ama onun kılına bir daha zarar gelirse, karşında düşman olarak öz oğlunu görürsün!

Bir tokat sesi odayı kaplayınca zorda olsa doğrulmaya çalıştın.

"S-Seokjin..."

Babasını boşverip sana doğru adımladı. Daha sonra kapıyı çarpıp gitti babası. Jin sana deli gibi sarılıyor ve yüzünün her bir santimini öpüyordu.

J: Çok korktum. Çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok korktum!

"J-Jin... doğru mu d-duyduklarım?"

J: Bebeğim çok özür dilerim. Babam o kızla şirketlerin sözleşmesi için evlenmemi istedi. Seni hazmedemiyordu. Beni, sana zarar vermekle tehdit etti. Çok korktum. Cidden sana kıyabilirdi. B-böyle birşey olsaydı... d-dayanamazdım.

"Asıl ben seni o halde görünce nasıl acı çektim biliyor musun? Sen yanim da kalsaydın, hiçbirşey umurumda olmazdı. Sadece arkamda olsaydın da yeterdi bana..."

İkinizde ağlamaya başlamıştınız. Jin daha fazla beklemeden öptü dudaklarını. Sende onu özlemle öpmüştün.

Düğün olmamıştı ve siz birlikte kaçmıştınız. Sonsuza kadar beraber olmaya yemin etmiştiniz.

Kakaotalk Kim Seokjin kitabıma ilgi gösterin lütfen beğenmediğiniz yerleri söyleyin elimden geldiğince düzeltmeye çalışırım~😄🙁

BTS _Hayal Et_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin