Ve birden kendini Namjoon'un kucağında bulursun. Kollarını sıkıca beline sarar ve burnunu saçlarına götürür.
Rm: Bence beni alkol değil de kokun çarpmış olabilir.
Sen kekelersin ama ağzından bir şey çıkmaz. Sonra araya Suga girer.
Sg: Yuh gidin odanızda yapın ya! Yok durun vazgeçtim.
Ayağa kalkıp bileğine yapışır ve sertçe kendine çeker. Ama yalpalar ve koltuğa seninle birlikte düşer. Burundan birbirine değer. Suga boş boş güler.
Sg: Böyle daha iyi...
Burnuna ufak bir öpücük kondurur. Direk ayağa fırlarsın. Geri geri giderken kendini Jungkook ile Hoseok arasında bulursun.
Jk: Hoppie şimdi bu kız benim kumam mı, senin kuman mı?
"NE?"
Onların arasından da çıkarsın. Kafayı yemene yada burnunun kanamasına ramak kalmıştır.
"BEN NE YAPICAM SİZİNLE?"
Uzunca düşündükten sonra onların sızmasını beklersin. Gece 3 olmuştur. Herkes uyumuş fakat Jimin ve Tae hala uyanıktır.
"Uyuyun artık yalvarırım."
Tae oturduğu yerden kalkıp yanına oturdu.
V: Sen ne ara güzelleştin? Seninle yatağa geçsek olmaz mı?
" S-saçmalama Tae, bırak beni."
Kalkacakken Tae dudağına yaklaşır.
V: Öpmek istiyorum.
"Sarhoşsun!"
Ondan kurtulup ayağa kalkarsın. Jimin'e baktığında seni baştan aşağı süzüdüğünü görürsün. Elin tekrar önündeki saçlarına gider.
"Yedi tane taş gibi sarhoş erkeklerin arasında kaldığımı kabul ediyorum tamam! Ama uyuyun artık, menejeriniz bana kızacak sonra sizi haşlayacak."
Bir an durup düşünürsün. Gece onlarla aynı evde kaldığını düşünürsek, bu gece uyuyamazdın.
Sabah olduğunda BTS üyelerinin ilk baktığı şey sendin. Sebebi ise yastıklardan birine sarılıp sağa sola sallanıyor olmandı.
Jk: Of, başım!
Rm: Ben galiba kusucam.
Kalktığı gibi tuvalete koşar.
Ayağa kalkıp başına toplaşırlar. Sen gece uyumaya çalışmışsındır ama bu niyetini Hoseok un üstünü çıkartması ile bozmuşsundur ki hala üstü çıplaktır.
Jh: Benim üzerim neden çıplak?
Sg: (adınız ) anlatsana neler oldu?
Yastığı Yoongi'ye fırlatırsın.
"Elinin körü oldu!"
O sırada Namjoon'da salona gelir ve anlatmaya başlarsın.
"Jungkook ve Hoseok evlendi, bende kumaları oldum. Yoongi çok mutlu bir kanguruydu. Tae herkesi uzaylı sandı. Jin büyük ihtimalle bir yemeğe aşık oldu. Jimin kanepedeki yastığa bile yürüdü ve Namjoon ise 5 dakika içerisinde 7 tane opera parçası söyledi."
Oğlanların ağzı beş karış açıldı.
Rm: Iyide ben opera bilmem ki?
"Valla çatır çatır söyledin."
Sg: Kanguru ne alaka?
"Bilmiyorum ama çok mutluydun."
Jk: Biz ne ara evlendik. Ayrıca nie sen kumasın? Senle evlensem daha mantıklı olurdu.
"Dün gece herşey mantıklıydı tek derdin evlendiğin insan mı oldu? Olsun. Tek derdin bu olsun bebeğim."
Ayağa kalkıp hantal hantal yürümeye başladın. Yatağa geçip iyi bir uyku çektikten sonra, üyelerin sana kahvaltı hazırlamış olduklarını gördün. Hepsi senden tek tek Özür diledi sende kabul ettin. Ama Tae dün gece sana yanaştığı için pişman olmadığını söylediğinde, sen dahil hepsinden temiz bir dayak yedi.
(Vurmayın uzaylıma!)
Arkadaşlar umarım begenmissinizdir ben şahsen yazarken çok eğlendim 😁
Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın