Yeni bir klip çekimi için ekip sabahtan beri prova yapıyordur. Sen dahil herkes yorgunluktan ölmek üzeredir. Gecenin ikisinde işiniz yeni biter, yurda dönersiniz. Üyelere yemek hazırlarsın. Daha fazla dayanamayıp Suga ile kanepede uyuya kalırsınız. Biraz kestirdikten sonra ayağa kalkarsın ve diğer odada bulunan RapMon'un yanına gidersin. Yarınki programı hazırlarsınız. Aniden içerden anırma ve gülüşme sesleri yükselir. Üzerindeki battaniyeyi bir kenara atarsın ve ne olduğuna bakmaya gidersin.
Tae'nin ağzı erişte doludur. Jungkook şaşkın bir biçimde sana bakar ve Suga ise çok sinirlidir.
"Hanginiz bağırdı?"
Jk: Ne bağırması?
V: Biz bir şey duymadık.
Bakışlarını Suga'ya çevirirsin ama suratsız bir şekilde yerinden kalkar ve yanından geçip gider.
Sg: Ben yatıyorum.
Son bir kez ikisine göz gezdirdikten sonra sende onları terk edip Namjoon'un yanına dönersin. Kanepede uyuya kalırsın ve Namjoon seni odana taşır.
Ertesi sabah çok geç kalkarsın. Ssni uyandırmaya Suga gelir.
Sg: Ben bile bu kadar uyumuyorum.
"Umurumda mı?"
En sonunda senin ayak bileklerinden tutar ve çeker. Sen yastığını bırakmak istemezsin ve onunla birlikte ana salona sürüklenirsin. Üyeler seni öyle görünce gülmeye başlar.
Sg: Kalkmıyor!
En sonunda sinirlenirsin ve gözlerin kapalı bir şekilde söylenmeye başlarsın.
"Ama yeter kıçınızı ben topluyorum! Dün o kadar şebeklik yapmasaydınız işimiz daha erken bitecekti. Bende böyle uykusuz kalmayacaktım. Gidin artık uyuycam ben."
Gülerek seni salonda bırakırlar. Sende tüm gün uyursun.
Farkındayım yine saçma oldu ama bakıcılık bölümlerini böyle ufak tefek tatlı olaylar ile yazmayı düşünüyorum.